Sayfalar

20 Kasım 2015 Cuma

Kırılan döngü ve sen

3 yıldır  her allahın  günü  gittiğim  spor salonundan bonservisimi alıp yepyeni bir yere  transferimi gerçekleştirdim. Ufo gören  masum kezban kıvamında  takılıyorum aa kokmuyor aa havlularda yırtık  yok aaa hoca ilgilendi aaa tertemiz, nelere maruz kaldiysam hayir ben de oyle merdiven alti bir yerde değildim o zamanlar en iyilerinden biri buydu. Değişim iyidir konfor alanında  bunu balllll gibi unutuyoruz. Konfor alanında kalsaydım yakınma  şikayet  ve saire devam edip duracaktım ama bebeğim bu hiç bana  uygun bir şey  değil. 

Konfor alanı; yoga eğitmenlik  eğitimi  alıyorum  ya dünyaya  davul zurna ile ilan ettim zaten. (Kişiliğim tam bir lunapark!) Bize demişlerdi ki eeennn başta hayatınızda  bir çok  değişim  olacak.  E tabi ben bundan pek hoşlanmamışım değişim  oldukca anlıyorum. Bir anda neredeyse herşey  değişti özellikle bir hafta içinde. Idman programından tut yeni insanlar yeni hobiler yeni ilgi alanları, eskiyenlerden ister istemez kurtulma. Ne ararsan aksiyon  gözyaşı  dram kahkaha öfke  ve patlaması  (kesinlike no regret gene olsa gene yaparım  hatta daha da cok yaparim).

Ben bugün  sana değişimden  bahsedicem. Değişim  iyidir, ama çok  çok  zordur. Motivasyonunu ve gücünü  kuvvetini yüksek  tutman gerek. Bazen bekledigin şeyler olur benspor salonundan ayrılmayı  bekliyordum, şikayetçiydim bir milyon şeyden  ama arkadaşlarım, oradaki paylaşımlar  ve saire beni orada tutuyordu. Sonra bir anda önüme  helen harika hir firsat üzerine spor salonu değil  de kendine  yaşam  merkezi diyen bir yere geçtim  deli bir konsept ve ilk 1 haftanın  sonunda  bende hir müşteri  memnuniyeti bir ışıldama.

Hayatımdan  bazi insanları  çıkartmayı  beklemiyordum meselahep orada olacaklarını  sanıp  ona göre plan program yapıyorsun  sonra bir bakıyorsun  ooo seninki bi korkuya kapılmış ardına  bakmadan kaçışlarda. Sana ciaooo, e ben naapicam oluyorsun. Hemen yeni insanlar geliyor hayatina sana gerçekten bir şeyler  katan. Çünkü  bir bakıyorsun  o korkkak olan vardı  ya hani hayal meyal hatırladığın ha bildin mi o sana bir şey katmıyormuş aksine senin hayatının etinden sütünden  bir güzel  faydalanıyormuş. Kaldır  kafayı  bak kaç  kişi  göreceksin  böyle etrafında. Salla gitsin.

Yeni kasları  çalıştır  yeni duygular hisset, yeniden yaşamaya  başla. Haksızlığa uğruyorum ama... deme o ama hiçbir şeyi meşrulaştırmaz. Kendini kullandırma. Yaptim bilip anlatıyorum.

Bu hayatta ilham alamazsan motive olamazsan o göbeğe mahkum o selülitlere pasaport çıkartarak  yaşayan  o kavanozun kapağını  açamayacak kadar güçsüz kendini kaldırmaya hali olmayacak kadar yorgun ve tembel, hayatını  degistiremeyecek kadar güçsüz olursun. Bedene ve ruhen çıkar  misin rica ediyorum hamster gibi içinde  süründüğün döngüden? Çünkü  sen çıkmadan devam etsen de bunyen zaten atıyor o şeyi  hayat envanterinden.

Kalk silkin gidenin yeri hemen doluyor hu huuu

Namaste yavru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder