Sayfalar

5 Mart 2014 Çarşamba

Ağır kaldır psikopat desinler

Ağır olacaksın hayatta

Kadınlara ayar oluyorum bazen. Öyle bi taneye iki taneye de değil bir sürüsüne. Gelip ay senin packlerin var ay senin bacağıda selülit kalmamış ay öğlen salata yedim şimi kuş beyni kadar daha salata yesem olur di miiii falan. Yapma güzelim yaaa yapma yaaa.

Haftalardan geçen hafta, Kuşum geldi, sana rakip var burda dedi. Bende bir sevinç bir mutluluk aahaa bi baktım bizim BahreynliPrenses. Kızın vücut bomba şimdi, neden çünkü ağırlık kaldırıyo. Hem fit hem kuvvetli hem formunda hem iyi :)

KADIN DİNLE! Ağırlık kaldırınca Doğu Alman güllecisi olmuyorsun. Sakalın çıkmıyor göğüs sırt kılın çıkmıyo, tüyy bitti dilimde bak senin o kadar testesteronun yok ki.
İnsanın kendine güveni geliyo, saygısı artıyor, vayy anasıı vay vay vay ben enymişim diyor.

Önce yaktığın kaloriden fazla alman gerekiyo, sen zaten kuzu kuzu meee otluyosun. Sonra gidip 20 paket çikolata yiyosun. Protein içeriği yüksek bir diyet yapman gerekiyor seninki bunun yanından geçmiyor. Doğru yağları yemen gerek mesela bununla hele hiç alakan yok yağ görünce ya yumuluyo bu Türk kadınları ya da sarımsak görmüş vampir gibi kaçıyo. Doymamış yağ mesela boool bol gömüceksin. Enerjin olacak vitamin manyağı olacaksın. Supplement alacaksın. Dinleneceksin. Sen pilatese girince sanıyo musun ağrlık çalışmıyosun. Ah be güzel bacım tek elinin üzerinde tüm vücut ağırlığını taşıyosun. Aynı şey ayynı şeeyyyy.... Ha vücut ağırlığını kaldırmışsın ha barları dambılları. Tamam ben de vücut ağırlığımla çalışmayı çok seviyorum ama u da ayrı güzel. Çünkü ulaşamadığın kaslarına ulaşıyorsun. Her vücut ağırlığı her mini kası çalıştıramyabiliyor al işte burada bu yardımcı enstrümanlar devreye giriyor. Ben o cable da ruhumu teslim etmesem ordan çek burdan kaldır o bayıldığın sırtım sarkık pörsük olmasa da gene de böyle plüp plöp bi şey olabilirdi. Hatta olurdu. Ama bak şimdi missss. Geçen hatta üst çalıştıktan sonra kaslarım şişmiş mini mini aynada dalmışım kollarıma bakıyorum geldi hemen heves kaçırıcı yanıma, erkek olmuş bu trisepslerine bakıyo. Allah allah yaaa erkek tekelinde mi kas sahibi olmak. Sarkmiicak kollarım işte daha ne bik bikliyosun bebiş?


Ben o bikiniyi bi giyicem şimidi iki aya ağzını kapat diye yanıma koli bandıyla gezicem sonra.

Bir de o senin yarışmacı ablalar var ya hani olmak istemediğin. Onlar hergün kamyonla yemek yiyip 2312312 saat antrenman yapıp dünyanın steroidini basıyolar. Haaaa kadın senin bir haftada yediğini bir günde yiyecek, 1 ayda yaptığın sporu iki güne yapacak, bi de üstüne yanında gezdirdiğin o bıyıklı göbekli kıllı pigmenin vücudunda olandan daha çok testeseron yükleyecek, sen de iki tane 3 kiloluk dambıl kaldırınca onun gibi olacan. O kampanyamız bitti gülüm. Haa ama keşke olsa o ablanın yaptığının yarısını yapıp şu azıcık kalan extra yağ oranımı da hemen düşürsem ay evlere şenlik. masalara çıkar oynarım.

Bir de Rocky Balboa havalarında gelip 5 kiloluk barla 2 kiloluk pembiş minnoş dambıllarla çalışan modeller var ağızda sakız patlatır falan. Rabbim mahalel arası spor salonu da diil. Lüküs diye sosyetik diye geldik ne oldu da temiz patladık. Spinninge ağızda Lebron James pabucu kadar falım sakızla girilmez. O sakızı çıkarsan belki bir mucize olur pedal bile çevirirsin.

Kadın dediğin ağır olacak arkadaş. Ne öyle ot yiyen pembe ağırrlık kaldırıp 4 km/h ile koşu bandında salınan canlılar
Erkeklere de ayar oluyorum bazen. Tamam harika bir vücudun var, muhteşemsin sırtına 4er şertili git gel otoban yapılılr ama kondisyon 0 SIFIIIIRRR hiç yooook. Abicim çok mu zor bi koş bi bisiklete bin bi yüz yaaa. Bir bakıyosun manken maşallah diyosun kapılardan sığmaz. Kahve içelim mi diyor ay evet diyosun kirpikleri kelebek gibi sektirip. İki merdiven çıkıyosun anaa adam tık nefes. Geçiniz hiç olmadı bu.... FitnessDelisi bunu hiç beğenmedi.



Sevgiyle bebişim sevgiyle de bugün atarlandırdınız beni yani :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder