Sayfalar

24 Temmuz 2014 Perşembe

Gözlem özlem

6 gündür ne kadar beach plaj bilmem ne varsa yayiliyorum. Bir dj performansı bir sürü sakız kahvesi gecesi yaşadım ve genel gözlemim şu bacim: my fellow citizens kıyafete aksesuara verdiği önemi vücuduna vermiyor. Yazık çok yazık be hadi kendine vermiyorsun evladına bak bari o da Yao ağaç taşkın obez oluyor.

Gözlem biiir: böyle iddialı bikini giyen fit insansın mesela plajda diğer kadınların gözünde sen şeytanın ta kendisisin sen şeytanın masteri  falandi Rabbim o ne kem bakış o ne kenafir göz ama bana değmez nazar. Üstümde pano ile gezicem nazar etme ne olur çalış senin de olur! Sırf ben diil bi kaç kizcagiz daha gördüm nazar dan helak oldular. Berikiler  karaya vurup kendilerine 2 beden bikiniden pörtlerken bunlara basıyor negatifi düşen kramp giren bikinisi kopan ne ararsan. Ben safe side dayım ben şifalı insan ben fitnessdelisi.

Gözlem ikiiiiiii: ketçap mayonez be hediye kadın kendin yedin minnak yavru na ne yediriyorsun yazık günah minnak bünyeye.  Alışıyor o çocuk sonra bu pis pis şeylere 15 sene sonra ilk maddenin karaya vuran tarafında buluyor kendini. Çocuğuna bunları yeniden ana baba görünce sarsmak istiyorum balıkları suratlarina fırlatıp kendine gel demek istiyorum sosyal hizmetleri aramak istiyorum.

Gözlem uuuuuc: kas kas nereye kadar? Müthiş müzik var seninkiler ellerde alkol damacanası sallanıyor sağı solu kesiyor. Bebeğim bir gece klübü orası esra Erol diil ne Hayır gelecek tövbe ikincisi lan müzik müzik bi dinle bi hisset bi sev bi rahat ol kasim Kasım kasilinca sonra ruhum neden gri oluyorsun beter ol ne diim.

Gözlem dooooort: dizim iyileşti yemin ediyorum kondromalezi patella yalan oldu dizideki tikirti gitti zip zip zıplayarak geziyorum. Neymiş denizin şifalı suları bambaşka. Boşuna demiyorum ben eski hayatımda yunan tanricasiymisim diye kopuklerden doğan bildin mi?

Gözlem beeeeeejjjjj: sabah sporu candır! Şehirde is guc bilmem ne yapamıyorum ya burada her sabah cardio mini, minnak kuvvet minnak yoga bir geliyor offff

Gözlem altiiiiii: alkol tüm gerizekalıligin anası.  Ayık ötesi gidiyorsun muhteşem eglenip hop ertesi güne dinç kalıyorsun öbür türlü hem yorgunluk hem aptal davranışlar hem rezillik hem iiiyyykkk yani boghh

Gözlem yediiiiiii: kafamın arkasında dönen bir soru var bir de onun yanıtı bilsem süper olacak onun dışında hayat harika tatil muhteşem fitness da forever

Şimdi ben kaldığım yerden devam ediyirum sen de nazar etme ne olur daha bir buçuk hafta tatildeyim.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder