Sayfalar

3 Haziran 2014 Salı

Kızsal mevzular ve bir başarı hikayesi

Mekan biraz uzakta bir yer, zamanlardan bir kaç gğn öncesi, saatlerden akşam üstü idi sanırım. Bir kız grubu tarafındna kıstırıldım. Cinsimi severim. Ben de insan ırkının dişi cinsine mensubum, iyiyizdir hoşuzdur, güçlü, sebatkar, fedakar, yumuşak huylu, geride kalmayı bilen lider vasıflı, dayanıklı, duygusal, sevimli, şefkatli, kocaman yürekli olmak gibi bir çok özelliğimiz erkek cinsinden bir adım öne çıkar. (şimdi bana yüklenmesin kimse erkeklerin de vardır iyi yönleri). Ama kimse kusura da bakmasın, bir kaç tanemiz bir araya gelince değme zenci çetesi, Mexica Rus İtalyan mafyaları hatta Kim Jong (du galiba adamcağızın adı) kaçışacak yer arar, malum tuhaflaşıyoruz.



İlk adımımı attım bir bağırış çığırış aman diim, ablalar rakıdan konuşurken şişede balık olmuşlar. Mevzular belli. Ortama yeni bir canlı (ben) girince konular sırası ile jenerik olarak adettendir diyerek dizildi:

1- Erkekler: Kısa sürdü evet onlar kötü biz iyiyiz he bacım he fikirlerine kafa sallayarak bu sıkıcı mevzuyu pas geçtim.

2- Falcılar: 1. başlık ile ilintili, ve fakat daha ilginç olduğu için haliyle bir parça daha uzun sürdü.

3- Kilo / Yaz / Selülit: Bu üç mevzu mevsimler olarak birleşip tek başlık altında inceleniyor. Ablalar klasik Türk kadını dediğimiz armut modeline yakınlar (sen çok mu sütten çıkmış ak kaşıksın ey bre FitnessDelisi? Hayır değilim ama çabam var, niyet önemli) Neyse, başladılar ay sen kaç kilosun. 59 dedim (58-60 arası demedim şimdi o salınımı anlatamayacağım ay döngüsü falan bilmem ne, uzun, aldım ben ortalamayı) boyun kaç? 1.67. Onu da söyledim. Şöyle bir süzdüler. E ben de aynı boy ve kilodayım sen neden öylesin ben neden byleyim dedi bir tanesi. Benim dedim kas ondan ağır çekiyor. Zorla ağzımı açıp dişlerimi sayacaklar diye çok korktum. Kızlar da o kadar yaşlı değiller küçük oğullarına da varsa ben büyük gelirim. Allah allah Allah Allaaahhhh. Bir şeyimi beğendiler, dedim 14 kilo verince tüm gradrobu yenilemek gerekti ben de alırken böyle renkli renkli aldım. O anda gözler parladı, omurgalar dikleşti, kulaklar açıldı. Nasıl yaptın? Bunu soranın ağzının içinde kek dönüyor. Spor yaptım dedim, aaa biz de yazıldık ama olmadı dediler. E neden dedim, ablalar her spor salonuna gidişte saunada yatıp çıkıyorlarmış. Kıssadan hisse niyet her zaman önemli olmuyor be gülüm. Ha sen gene kalbini temiz tut ama buraya gelen yol, engebeli, kan (valla kaç kere kanadı sağım soulum) ter (malum) ve gözyaşı (az mı ağladım acıdan) karşılığında. Ama gelince çok güzel gelsene :)

Zaman alıyor heme sordular ne kadar sürdü? Akşam yattım 72 kilo sabah bi kalktım 52 yim aaa akşamdan sabaha :)


Yaz geldi haydi haydiii haydiiii, kendine güven mucizeler yaratan canlılarız çünkü kadınız, yaparsın yapabilrsin. Çünkü kadınsın. İçinde bir tanrıça var ve tek beklediği şey var senden doğmak! Tanrıçalar saf rafine duru varlıklardır. Önce sorununla yüzleş (evet biraz fazlam var) sonra kabul et, çözüm zaten geliyor. İradene güven bir süre şeker yeme, işlenmiş gıda yeme, alkol alma, düzenli yürü hareket et, besinlerini dengele bak farka sonra içindeki tanrıçaya merhaba de :) Bol bol su iç, doğanın harikası meyveleri ve besinleri kullan. sentetik şeylerden uzak dur, beslenmeni düzenle. Çık dışarı koş hadi hadiiiii :))))

Ertesi gün ise beni çok gururlandıran başka bir sahne; ona dedim ki ben sakatım Eskişehir'de beni temsil ediyorsun 10k için 1 satin altı istiyorum senden. Ona dedim ki başracaksın olacak. Yaptı oldu her dediğim oldu. Ama ben ona mnceden de şunları dedm; çıkma gece, içme, alma o alkol denen meredi, içme erken yat, arkadaşların saygı göstermiyorsa bür süre uzaklaş, yeme onu onu yemeeee, evine git, hemen git şimdi git, gecenin körüne kadar sokaklarda gezme, idmana gel, gel dedim, ağır olacak tabi gel idmana, koş, koş dedim, arttır şu ağırlığı, hadi yapıcaksın bir tekrar daha. Dedim de dedim. Kavga etmedik mi çok ettik, küser gibi bile olduk ama o başardı :) Ben de başardım sayıyorum kendimi, ne zorladım kızı Meyveemmmm sana kocaman bravoooo

Bugün sahalara dönüyorum OLEYYY

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder