Sayfalar

5 Ağustos 2014 Salı

Forgive me father for I have sinned

Dinle inançla alıp veremediğim hiç olmadı bugüne kadar. Ama günah çıkartma hep acayip gelmştir bana. Mesela ben özür de dilemem çok öyle - hani politik bi yerdeyimdir, karşımdakinin çeneisni kapatmam gerekiyodur, benim için mühim bir şey de diildir, tak diye ulu orta özür dilerim. Özür dilemek ne be? yap yap özür dile. Tamir ediyosa her şeyi oh ne ala! Yalandan bi iş işte. Amaç karşındakinin egosunu kırıp kendininkini şişirmek. Benim öyle bi derdim olmadığı için oooh bana ne. Gönül almayı bilirim ama özür diliyorsam bil ki samimiyetsizim. Aynı dün akşam gym'i dolduran ahali.



Biz onlara tatilciler diyoruz. Tavrımız genel olarak gitsin bunlar üzerine kurulu idi. Keza ben har gün zaten ordayım son iki yıldır. Ama tatilci 10 gün yedi içti bikinili mayolu insanları gördü onlar zayıf ben niye bıngılım dedi (zayıf ne ya zayıf sevmem fit olacak, fit iyidir fit sağlıklıdır) ve Pazartesi akşamı kendini gym'e attı. Bu sayede biz regular'lar dolap bulamadık, koşu bandı bulamadık (sprint atmak zorunda kaldım boş koşu bandını kapmak için, karşımdıka kızcağızın bana karşı tabi ki şansı yoktu koşu bandı benim oldu). Dün allahtan üst çalıştım, bacak günümü allahtan pazar aradan çıkardım (aradan çıkmadı tabi o statik statik çalıştım delayed sore muscle larım ve ben bugün çok mesuduz)

Duş yok dolap yok, bunlar heryerde, kimi öyle yürüyor (alışveriş merkezi iki kat aşağıda kapının dılında diyesim geldi), kimi öyle takılıyor (6 kilo ile press yapan erkek gördüm yaaa rezilliğe bak evvlaaadımmm hiç mi kolunun kuvveti yok, benim Makro'dan aldığım poşetler bile daha ağır be)

Bir minnak alan bulup serilerimi zor yaptım, heryer acayip acayip bakan insanlarla dolu. Şeker şeyler üye olup gelmeyenler. Yeni yüzler çok sevimsiz! Yediler içtiler ya ondan günah çıkartıyorlar.



Her hafta olur bu, Pazartesi Salı dolu Çarşmaba eh sonra Perşembe Cuma akşamı manyak workout ortamı misler gibi hele Cumartesi özell,ke sabah ve Pazar tüm gün. Haftanın o iki akşamı gelirler zombi gibi. Ayyy gelmeyin yaaaa valla tuhafsınız zaten :p şimdi bi de abarttılar belki Çarşamba'ya kadar dayanırlar (umarım yanılıyorumdur)


Arkadaşım bu öyle bugün yedim yarın koştumla olmuyor (hoş koşmuyor da yürüyor 30 dakika 5 kilometre hızla o onun için çok fit olması gerek ama neden kilo veremiyor anlamıyor Pelinsu çok maaaaduuaaarrrr). Erkekler ayrı hoşlar, ben orda overhead arm extensionumu bile 2x8'le yaparken senin yanımda 6x2 ile press yapıp bi de yan yan bana bakman, ay güldürme dambıllarımı düşürücem, kafasına indirmek geliyo içimden.

Kollarım ağrıyo zaten, beni dün ataralandırdılar, ben çok abartmışım (push upta göğsüm yere dğiyodu ya bi ara toplam 72 push up, 72 kettleball swing, 72 TRX row (Çin işkencesi) 72 yan açış (5x2kg ile tıfıl mıyım ben?) yaptığımı bunu extension ve dips ile harmanladığımı düşünürsen 72 push up'ta göğsün yere değimesi bugün kolumun kalkamaması için geçerli neden. (bunları sıralı yapmaya kalkmayın bunlar toplam sayılar, sistematik dağılım var aman diim) yetti mihayır üstüne yarım saat karın çalıştım 3 dikaknın üzerinde planj durdum sinirim geçti mi? hayır ama canım o kadar yanıyor ki sinirimi düşünmüyorum şu anda o can acısı beni mutlu ediyor. Çok kuvvetli çok güzel çok güçlü bi deliyim oley.

Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder