Sayfalar

29 Mayıs 2015 Cuma

kafamdadelisorular özellikle anne babalar yanıtlasın allah rızası için

Deli deli icatlar çıkartıyorlar. Şimdi de body positive society diye bir şey çıkmış. Amaç bedeniml ebarışığım evet 156 bedenim ama kendimi seviyorum utanmıyorum diyor.

Şişmanlık bir hastalıktır! Kesinlikle hastalıktır. Ya hormoal sisteminizde bir hata vardır birşeyler yanlış gidiyordur, ondan dolayı zayıflayamıyorsunuzdur. Ya da hakikaten hastasınız vekendinize bakmıyorsunuz.

Zayıf olmak umrumda bile değil. Ben fit ve sağlıklı olmaktan bahsediyorum. Şişman bir beden OBEZ diyelim, sağlıklı değil ki! Sen kalp ve damar hastalıklarınla, yüksek kanser riskinle, şeker hastalığı riskinle barışık mısın? Estetik olarak bahsetmiyorum hiç bir şeyden (şahsi görüşüm iğrenç olduğu yönünde o ayrı, kendi vücudumda da fazlalık gördüğümde çalışıyorum üzerinde ama sağlıklıyım onu biliyorum bu bana yetiyor)

Sağlıklı olunca zaten zayıflıyorsun da. İlle de 0 beden olmana gerek yok ama sağlıklı beden 10000 metreden parlıyor be. İhtiyaç anında çıkartıyorsun içindeki gücü de bakınız benim kapı kırma hikayem. Çocuk daha da sağlıklı kendine güvenli olacak. Yapmayın ne olur.

Sen çocukların önünde bedeninle barış deli gibi şişman yetiştiricem seni ömür boyu yüksek hastalık ve hatta ölüm riski ile yaşayacaksın barış bununla diyebilir misin? Hangi anne bunu diyebilir? Hangi baba hadi ye daha da ye çapın olsun 3 metre der bebeğine!

Bazen bir yerlerde çocuğuna meve suyu konsantresi içiren ketçap mayonez yediren anne babalar görüyorum cinim tepeme çıkıyor. O çocuğa bunu neden yapıyorsun? O insanları sarsmak, ne yapıyorsun arkadaşım diye bağırmak, çocuğu alıp kaçırmak (ve kereviz sapıyla beslemek) istiyorum. (Son kısım latife anlamayan çok olacak öfkeli bir yazı bu)

Sen çocuğuna 4 yaşında alkol içirir misin? peki ya sigara? O zaman o cipsleri ketçabı mayonezi tonlarca proses edilmiş şekeri neden veriyorsun ya neden neden? Biri bana bunu açıklasın ne olur.

Evet vücudumuzla barışık olucaz evet onu sevicez çok çok çok sevicez gurur duyucaz ama biri de düşünsün be boşa gurur duyumaz ki bir neden olması gerek altında.

Allah rızası için bir anne baba çıksın bana bunu söylesin. O bebeklere neden en az alkol sigara kadar zararlı şeyler yediriyorsunuz? Sebebini öğreniyim susucam. Obez olmak iyi bir şey değil ki bununla neden gurur duyasın?

Sonra toplumun genelinde büyük beden aşktır yok efendim bedenimle barışığım ben bir balina bu da 38 beden bikiniye tıkılıp oörtlemiş yağlarım diye dolaşan insanlar bize yiyecekmiş gibi bakıyolar. Valla yerler korkuyorum (benim ızgaram kızartmam olmaz yağım düşük beni bir zahmet haşlayıverin yanıma kırmızı şarap gider ben meyveli yumuşak içimli olan şeyler severim) şaka bir yana benim temennim sağlıklı insanlar çünkü onlar mutlu da oluyor :) çünkü mutluluk hormonal bir şey ve obezlerde bu çok az. Ve ne yazık ki çoğunuz obezsiniz ve bu akşam yeni bir hayata başlamak için çok uygun görünüyor :) e hadi bir adım at

Sevgiyle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder