Sayfalar

11 Haziran 2015 Perşembe

4 cepheden gel bana gellllll

Hayır şekerim hayır kaybolmadım. Sadece bu aralar bir kaç cephede ciddi savaşlar veriyorum 300 Spartalı olmak bizim işimiz.

1- Bu Pazar günü 3 manyak 3 delidürtmüş 3 aklıkaçık, kaçan keçilerimizi bulmak üzere Pazar sabah saat 10:00'da Selimiye Camii önünden hareketle Yunanistan'ın Kastanias kasabasına doğru pıt pıt (ben kalp pembe Asics Kayano 20'lerim) - sonra da geri pıt pıt 21 kilometre 100 metrelik bir Dostluk Koşusu Yarı Maratonu koşacağız. Keçiler Yunanistan'da mı acaba? Bakıp gelelim. Olmadı Edirne'den keçi peyniri, lor falan alıp geliriz. 21 rejenerasyonu ayrı bir hikaye çünkü ve o lora inanılmaz ihiyaç oluyor zaten kaldım 3 gram ekleme ağırlık binmesin ödem kalmasın diye gramla karbonhidrat yiyorum şekeri kısıtladım içim dışım lif protein oldu asabiyim. Yarı maratonu koştum ben kafada zaten şu an ruhen saat 13 civarı Niyazi Usta'da oturmuş bol soğanlı ciğer yiyorum. 3 porsiyon falan ama insanlık dışı bir şekilde yiyorum onu ben. Bir yandan beslenmesi bir yandan motivasyonu bir yandan seyahat detayları. Şu Pazar gününü alnımın akı ile atlatsam ne muhteşem olur. Kalan 2 aklıevvele de güveniyorum. 3'ümüz yanyana koşunca çıkıyor o. 15'te gene o allahın belası jeli alıcaz tabi iyyyhhhh lanet olsun korkusu şimdiden sardı. 21 Kilometre koşmaktan korkmuyorum o pislik jeleden korktuğum kadar.

2- MindGames! Benim önümde böyle bir şey varken sen evren tut beni Arena'ya at aslanlara yem et. Bir diken var batıyor bana o diken bi de sen tut böyle heykeli dikil karşıma. Yoksa ben ona ne aslan diicem o ne ki diken sadece. Ben yenmem ya valla etim sert yağım yok tadım tuzum yoktur benim yemeyin beni yenmeye değmem kemik sıyırıp durursun uğraşma senin için diyorum. En büyük korkularımı körükleyen bir dikeni sen getir benim gözüme sok! e evren bari bekleseydin şu 21i atlatsaydım valla bak 21 bitince tuzdan gözümü açamiicam gene çipil çipil bakıcam çeşme arayıp eminim Cami'ye dalıp çeşmesinde yıkanıcam otele kadar duramam ben. Hem kafada bunlar varken nasıl koşayım ben orta mesafe yapma Evren gel hallet şu işi benim için hadi şekerim ben kalp sen :) Torpilliydim hani. Uyku düzenim bozuldu. İnsanın asabı bozuk olunca kendini yemeğe vurur onu da yapamıyorum. Bir gram bozsam o bana Pazarkapı Sınır Kapısı'nda taşikardi olarak geri gelir. Pace hesabı yaparken kafamda bi yandan beyinciğimde ama öyle mi olur böyle mi olur düşünmiim. Ben kafam rahat olmayı seviyorum huzuru seviyorum. Pek bir dürttün beni Merkür Retrosu varmış Cumartesi bitiyormuş sabah siftahı bitirever sen şunu hadi kuzum. Ölümüne meditasyon yapıyorum da sen bana neden bunu reva gördün a Evren?

3- Uykusuzluk: Büyük sınav. Uyku düzenim bildiğin şamşırdı. O şamşırınca benim slogan do you know how insanlıktan çıkmış I am oldu. Gece yatıyorum diken var ya bi tane, sen o diken gel benim kuzularıma bat kuzular kaçışıyor haliyle, e ben de sayıp kuzuları uyuyamıyorum. Ya da uyudum diyelim kabusla uyanıyorum diken kabusta, e uyu uyuyabilirsen. De haydi kalk yoga yap gecenin 2'si bakınız dün gece en son. Nefes çalıştım çalıştım olmadı, gece 2'de üşenmedim matı serdim, başladım sakin sakin çakra açmaya, kanal temizlemeye, blokajı yıkmaya. Sonuç, stresten sağ omzum ağrıyo. Geçer di mi? Hadi geçsin sevmiyorum bunu ben. e ama çalıştım bunu ben, ışığa yolladım o dikeni ne yapışkanmış be gidemedi.....

4- Travma: Pazar günkü seçimlerde müşahit gidip sandık kurulu yetkilisi oldum hem de şansa hem de daha da şansa desteklediğim partiden. Aaa şans diye bir şey yok bunlar hep mihenk taşı KABUL. Fakat o Pazar travması hala tam geçmedi, e diken de var. Psikolojik olarak hayalet gibiyim. Sistemleri kapatın yoksa mavi ekran vereceğim. Bir update bir patch rica ederim.

Yoruldum herhalde. Yorgunluk insan için ben insnaım ruhum sonsuz kuvvetli ama bedenim dayanamıyor işte bunlara. (ateşim çıkıyor saunaya giriyorum çünkü sanırım buharlaşmak istiyorum). İçinle dışın arasında kuvvetli bir bağ var insan, ve bu bağı çoğu zaman görmezden geliyorsun. BAzen de bilsen bile engelleyemiyorsun. Ben şu an engelleyemiyorum. Elimden gelse kafatasımın üzerini keser beynin komplo teorisi bölümünü kesip atar, kaportayı gene kapatırım. Master tezi esnasında yaşadığım strese bağlı kasılıp kalma sendromunu hatırlayıp o acıyı gene yaşamamak için meditasyon etkinliklerimiz günde 1 saate çıkartılmıştır. Halkımıza arz ederim. Çıkmaza giridğimde ne yapıyordum tünel mi kazıyordum o kadar uzun zaman olmuş ki huzursuz olmayalı unutmuşum ne yapmam gerektiğini. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder