Sayfalar

13 Aralık 2014 Cumartesi

Namaste canım!

Yoga hayattır derler ay ne doğru ne doğru evet çoooook doğru! Yoga denge gerektirir esneklik gerektirir sabır gerektirir düzen grrektirir. Bir sürü şey talep eder ama onlara sahip değilsen eğer sana tek tek tum gerektirdiklerini verir. Bir bir tek tek zamanla.

Bu kız ilk yoga dersine 29 Aralık 2012 gunu girdi. 2. Senemi tamamlamak üzereyim.  Hayatım 2 senede çok ama çok değişti güzelleşti. Bunun nedeni yürümeye üşenirken sırf onlara iyilik olsun diye TOFD için koşmaya başladı (21 k loading!!!), çanta taşırken omzu ağırırken şimdi kuvvetli güçlü bir kız oldu. Lop lop iken sağlıklı ve fit oldu. Ama en cok mutlu oldu çünkü dans ediyor gene (salsayı çok özlüyorum keşke Türkiye'de de Cubana dans edilse ama oryantal rocks!) Ve yoga yapıyor.

Şimdi ikinci savaşçı pozundan düşenler el kaldırsın (benim iki elim havada burnumla yazıyorum). Headstand yapamayanlar el kaldırsın (odaklanamadığım zamanlarin hatrına ben de el kaldırıyorum). O zaman let go and let God! Bırak aksın (vinyasa: akış) bazı günler olmaz mesela. Bazı günler oyle bir yumuşak akar ki sen bile şaşırırsın. Dun mesela bana öyle oldu. Bir half moon yapmışım offf dedim. Kendimi tebrik ettim. Blokajları kaldirabildiğim için. Cow face de oturma kemiklerim tamamen yere köklenmiş sanki birim tekim. Ki öyleydim. Şimdi de öyleyim. Nefes alıp veriyorum.  Akiyorum kizgin kediden ineğe pam pam pam paaammmm. Chaturangadan yukari bakana ordan aşağı bakana akarken hatırlamıyorum bile oyle bir kapılmışım ki. O anda anlıyorsun dengedesin.

Herkes o kadar kuvvetli olmayabilir (bedenen ve ruhen) ama her zaman daha iyiye gidilebilir.  Önce fark etmen sonra seçmen gerek. Bazen öylesine kendiliğinden olur bazen bir trauma yaşarsın bir anda olur bazen biraz efor biraz adanmışlık ve dileğin oldu Voila!!!!

Yüklerimize kapılıp yaşamak 2 porsiyon döner kebap 5 somun ekmek yiyip maraton koşmak gibi. Varamazsın ki! Aci çekersin. Çekme!  Vinyasa, ak yani. Go with the flow baby!

Ben dengedeyim oley! Sakin yumuşak.  Birazdan yoga matımı serip kendim 30 dakika kadar yoga yapıcam.  Denesene bi sen de

Yoga çok guzel gelsene....
Az mı düştüm beee az mı yapıştim yere ama oluyor işte ruhun dengelenince bedenin de dengeleniyor. Netim. Nedrn bazen olur bazen olmaz işte bu pozla anlarsın seni drngeden çıkartan bir şey mi var! 

Dün akşam bu pozu ilk defa denedim. Ilk drnrmede yaptım esnek miyim aslinda son 3 gündür o kadar değil çünkü sağ hamstringimde sancı var, ama nefesimi verdim ve dedim ki kendime bir dene belki o engeller yoktur icinde temizse kalbin yaparsin. Seni o deli manyak kkıza döndüren şeyler gittiyse yaparsın.  Veeee yaptimmmmmm :) eminim sen dr yaparsin dengedr kal yeter. 

Köklen oturma kemiklerin yere köklenmiş olsun. Ellerin birbirini bulur hafif geri yaslan aç kalbini güzellik gelsin ferahlik duruluk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder