Sayfalar

10 Aralık 2014 Çarşamba

Santa Baby hurry down the chimney tonight

Vay anasını bir yıl oldu ilk postumdan bu yana nerdeyse olleey yuppii ve hatta hiihoooo :)

Sene sonuna yaklaşılan şu günlerde Santa'nın kucağına oturmadan, ona kurabiye ve süt sunup listeni de yanına iliştirmeden önce bir düşün. Ne istiyorsun sen bu tontiş amcadan :) Ay ben şahsen bir sürü şey istiyorum. Listem hazır - heppissiciğini de gidip kendim alıcam nokta NET :)

Yeni yıl güzel bir şey, kar (ay keşke yağsa kayak yapan yerlerimiz kaşınıyor), noel süsleri pırıltılar. Dini bayram falan demem hepsini kutlarım ben. Şahsen ben kendisine her gün bayram olanlardanım :)

Yeni yıl dilekler falan da bak benim alternartif listem şu:

  1. Kafanın rahat olmasını dile :) ya kafan rahat olsun ama bak günü kurtarmalıkd değil. Bir kere canın ne sitiyorsa onu yapacaksın. Sonra bunalma, sıkılma erteleme üşenme vaz geçme. Ye gül kahkaha at inlesin her yer herkes seni ayıplasın neden ayıplıyorlar biliyor musun? Çünkü onlar bağıra bağıra tepine tepine kendilerinden geçip gözlerinden yaşlar gele gele gülemiyorlar. Kafaları rahat değil. Benim de bazen değil ama olacak :) Takmaaaaa
  2. Kilo vermek istiyoruuuummm: O zaman elindeki o kocaman muffini sakince masaya bırak. Yeme yeme :) kilo vermek çok hoş gsellkısss ama gel gör ki çok acı çektiren, çok emek isteyenbir süreç. İstemeden önce hazrı mısın? Sen ona bir bak. Uzun çalışmalar, diyet programları sarkan deriler, kan ter göz yaşı (hepsini akıttım hala da akıtırım). Canın künefe ister de yiyemezsin bilir misin sen bu acıyı. En azından bir süre yiyemezsin. Uzun bir süre bende 1 sene sürdü bu süre...
  3. Sağlıklı olmayı dile. Ya bak bu kilo vermekten daha mantıklı bir dilek. Hem onu da kapsıyor. Proses edilmiş gıda yok, alkol yok (hadi azıcık olsun damlalıkla alabilrsin bir kadeh kırmızı şarap pör viiik), parıl parıl bir cilt, sağlıklı saçlar bunların hepsi mümkün. Parıl parıl bembeyaz gözler :) kokmayan bir ter. Bunların hepsini yapabilirsin. 
  4. Disiplin: Her şeye sahip olabilrsin (panda dışında alımı satımı yasak, besleyemiyorsun ve yıllık maliyeti 1-3 milyon dolares çok isterim ama bir pandam asla olamayacak, hadi bir şekilde aldım diyelim evimi satsam bir sene sonra.... sonra pandam da yok evim de). Sağlıklı olmak için, işinde gücünde başarılı olmak için, fit olmak için, kilo vermek için bu yaz bikini giymek ve pörtlememek için disiplin şart. Ben sana özel harekat askeri displinine gel demiyorum. Sadece kendi öz disiplinini sağla hepimize yeter be karşşiiimmmm
  5. Uyuyabilmeyi dile: Gece yatağa bak ve uyuya kalabil.Stresli insanlar uyuyamazlar. Vicdanı rahat olmayanlar uyuyamazlar. Sıkıntısı derdi olanlar uyuyamazlar. Sen uyuyabil. Onu dile.
  6. Nefes alabilmeyi dile. Ama gerçekten. Göğüs dolusu kocaman nefesler al. Yavaş yavaş al yavaş yavaş ve. Aldığın nefesin tadına var. Nefesin yoksa sen de yoksun unutma.
  7. Seyahat et: Bazen sporundan düzeninden geri kal. Bırak o seni götürsün yol seni alsın sarsın kucaklasın sevsin öpsin kokla yolu dokun. Yol çok güzel bir şey gelsene :) Para harcaman bile çok gerekmiyor yani, stres maddesine geri dön. Nefes maddesine ger dön.
  8. Denemeyi dile. Karşına yeni şeyler çıksın. Ya da hep çıkıyordur sen bakmıyorsundur görmüyorsundur. Görebilmeyi dile.
  9. Benim için Panda dile bebek olursa tadından yenmez
Santa Baby hurry down the chimney tonight :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder