Sayfalar

19 Haziran 2015 Cuma

Bugün de böyle bi motivasyon

Günlerden motivasyon.

4 gün önce mini mini (29 numero minişler / koşu ayakkabıları Nike 40 Asics 41 kalıp ve bir minnoş parça büyük olma gerekliliği 15'ten sonra benim patiler şişiyor / Kendini tanı malzemeni ona göre seç) nerdeydim? Hah! 4 gün önce mini mini (tek laf edeni yere sererim) patilerimle YİRMİBİRBİNYÜZ metre kolarak kendimce dünyayı dövdüm. (Evet hala bunun hakkında konuşuyorum). Dayanıklılık, kondisyon bir sürü gereken şeye hem sahip olduğumu hem de bunları genişletip büyütüp arttırabildiğimi kanıtladım. Tabi ki dünyanın en önemli insanına: KENDİME :) Ben yoksam hiç bir şey yok ne bu blog var ne aşk ne gym ne yemek ne arkadaşlar ne aile. Ben yoksam hiç bir şey yok.

Bir hedefi aşınca insan boşluğa düşer mi? Ben ne yapıcam şimdi falan der mi? Ben demem. Onun için sanırım bir yere girdiğimde herkes benimel konuşmak ister. Soyunma odası mesela en az 4 - 5 kız gelir sarılır bana sorular soral ve gerçekten veridğim cevaplar ile ilgilenir. Sonra bu stüdyoda devam eder, koşu bandında devam eder, ağırlık alanında devam eder. Devamlı birileri gelir sarılır öper bir şeyler anlatır sorar benim söyleyeceklerimi merak eder ve dinler.

Ben çok mu bilgeyim? Çok mu mükemmel bir yaratığım ben her şeyin alimi miyim? Yoo! Hiç de bile değilim. Ama onlara ne olursa olsun bırakmamaları, bir dahaki adımı düşünmeleri istedikleri olmasa bile çok güzel şeyler olacağını gösteririm. Bunu anlatırım. Yalan da söylemem çünkü öyle. Biri kilo veremiyordur, birinin sevgilisi Rus'a kaçmıştır, biri patronunu bıçaklamak istiyordur, biri eleman arayıp bulamıyordur. Ama hepsi yanımdan umutlu ayrılır. En ihtiyaçları olan şey bir nefes, bir umut.

Hedeflerin bitmemeli hayatta. Ama kendini de zorlama. 21 koşuldu.  Orta mesafe. Şimdi burada rahatlığı arttırmanın zamanı, çünkü 21 42'ye giden yolda bir adımdı. 42'den sonra ne var? Bilmem şu an bilmiyorum ama 21 için hazırlanmaya başladığımda da 42 yoktu. Bir sonraki adımı da atıca boşluğa düşmeyeceğim bunu biliyorum. Gene başaracağım çok öcel bir şey olacak eminim :) Zaten kayak sezonu geliyor pardon da milyon dolar ver dağı tercih ederim peeeh.

Bu hafta dinlendim sanıyordum, ama vücutta hala travma sonrası minnoşluk hakim. Özellikle bacak kaslarımın diri, güçlü ama hafifi yorgun olduğunu hissediyorum. Bu benim spor motivasyonum düştü demek değil canım. Bu bedenim dinlenince o bacaklar iyice hayvan gibi olacak ve daha da kuvvetlenip daha uzun mesafelere beni taşıyacak demek.

Motivasyon hakikaten sensin. Janjanlı isimler takma kendine yeter. Çok yoruldum burn out oldum diye birşey yok. İşini ve hayatını sevmiyorsun işte. Değiştir. Yenilen. Ya da depresyona girdim bik bik yok bu zamana kadar böyle olmadı demek ki bazı şeylerin değişmesi zalım de değiş. Bu bikiniden pörtledim de sağlıklı yaşamaya başla. Değişimden korkma hedeflerden korkma. kendi motivasyonunu yüksek tut bunu senden başka kimse yapamaz.

İşte onun için adımımı attğım yerde kahkahalar uçuşmaya başlıyor, onun için insanları canım hangi saatte istersem arayabiliyorum bana kızmıyorlar. Onun için en olmadık şeyleri tanımdaığım insanlardan (çok esnaf dostuyum ama) isteyebiliyorum ve onlar bana isteklerimi veriyor. Gülüyorum mutluyum ve bunu da fener gibi etrafıma yayıyorum.

Yapsana sen de ışıl ışıl oluruz hep beraber :)
Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder