Sayfalar

7 Temmuz 2015 Salı

Şu an Rocky Balboa olma yolundayım Rambo değil!

Yumruk patlatmak her şeydir. Ellerin morarması işin fıtratında var. Yalnız biraz daha eldivensiz yumruklamaya devam edersem el eklemlerim ezilecek. Yazık be! Son gözdem yumruk tekme dalışar. Çok seviyorum. Karşımdaki kum torbasına isim bile taktım. Dün emanet eldivenlerle gerçekleştirdiğim idmanın sonunda sol elde kan oturması, hafif morarma ve eklemlerde kızarıklık hafif ağrı sonrası İstiklal Marşı ve kapanış oldu. Ağrı ve kızarıklıklar devam tabi :) (ama bunlar mutlu yaralar)

Bugün idman kaçırma pahasına alışverişe gidiyorum. 
İlk kriterim PEMBE olacak. Napiim yaa seviyorum. Mümkünse Hello Kitty'li ama onu bulabileceğimi sanmıyorum. Türkiye kadınların yumruk atmasını sevmeyen bi ülke bizim için janjanlı dövüş malzemesi getirmiyorlar. Androjen ettiler bizi zorla. (Direniyorum)

Bi kere o zımbırtıyı bandaj olmadan kullanmamak gerekiyormuş Bu birmiş. Sıkı olması gerekiyor ama tabi parmaklara kan gidecek. Bir de arkadaş ayakkabı gibiymiş giydikçe yıvışabilirmiş. İki çeşit ağırlık merkezi var biri önce biri bilekte. Eğer o şıllık karşındaysa (benim durumumda böyle rival'ım yavşak onursuz bir müsvedde - hani o torbaya adını koyduğum) ağırlık önde olan iyi rakibe max zarar verebiliorsun. Ama idman esnasında bilekten ağırlıklı olanı kullanmak daha verimliymiş yoksa sakatlanabilrsin. Bir yumuk kaç kg basıyor haklı o eklemelere de yazık. 

Bu eldivenler çift sayılar halinde (tek yok) 8 - 16 oz arasında bedenleri varmış ama bu el ölçüsü ile alakalı ağırlığı tam olarak bu olmayabiliyormuş valla ben de okuduğumu diyorum şekerim sana. 

benim gariban seviyem ya her yola gelen idman eldiveni ya da bol korumalı olan çünkü indirdim mi hakikten indiriyorum ya ben bile bazen içimden çıkana şaşırıyorum. Meğerse benim büyük aşklarımdan biriymiş de haberim yokmuş ben kalp bi şeyler dövmek. (gerçeği çıkmasın karşıma valla jöle kıvamına getiririm kemikleri, sevmiyorum napiim).

Everlast, Grant, Winning, Cleto en iyi markalar olarak verilmiş bi yerde. Demek ki bunlara gidicez. Ucuz mal alacak kadar zengin diiliz nihayetinde. 

Şimdi renk mevzuna dönersek; eğer ringe çıkacaksan kırmızı çünkü insan gözü çok da o ortamda bunu algılayamıyormuş ama tabi benim pembişler parıl parıl yanacak o belli (ya Hello Kitty işte istiyorum yaaaa) Yarın öbür gün büyüyünce ringe çıkarsam kırmızı olsun 1000 dolar borcum olsun mottosu olur ama ben ringe çıkmam ya daha serseri ruhum var benim daha firiii sıtaylaaa daha sitriit faytaaa :) 

Ringe çıkana bağcıklı idmancıya (benim gibi kuşlara) cırt cırtlı tavsiye. Zaten ben velkro ile yeteri kadar boğuşuyorum. Elimde o ponponumsı şeyle bağcıkla uğraşamam ağzımla düğüm atmayı öğrenmek istemiyorum. Şu an Rocky Balboa olma yolundayım Rambo değil!

 Elindeki bandajla konforluysa, sımsıkı sıkı sıkı sarıyorsa, son el bükücü gibi elini yaratık eli gibi bükmüyorsa zorlamıyorsa, yasıklaması iyiyse yapıştır gitsin ana fikri ile okudum ben okuduklarımı. 

Hadi hayırlısı. Bi bu kalmıştı. Ona da bulaştım. Yalnız şu anda elim acıyo ya bir tatmin bir multuluk. Dün başka bir sarışın çıtı pıtı kızla konuştuk onun da eller pert tabi. Çok mutluyum çok tatmin ediyo dedi dedim evet It is sick ama ben bu yaralara bakıp bakıp seviniyorum :p 

Namaste mi desem ne desem 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder