Sayfalar

16 Kasım 2014 Pazar

2 shades of 36th Istanbul marathon - the good girl

Vee bir istanbul maratonunda daha 15 k koşmanın muhteşem keyfi ve o tatlı yorgunluğunu yaşıyorum.  Allahım nasıl mesudum nasıl mutluyum. Başardım. Hatta başardık! Bu sene Adım Adım oluşumu altında TOFD için bağış topladım.  Meblağ mi küçük evet çok küçük bi hafta Alaçatı'ya gidiyorsun 3000 Kağıt eziyorsun  ama sana gelen bir maile  karşılık 10 lira göndermiyorsun.  Şahsi fikrimi söylüyorum; ne acayip bir Vicdanın var senin? 400 kişiye gitti mail herkes 10 lira atsa (içtiğin kahveden ucuz yani) 4000 lira eder, 2500 Lira bir akülü tekerlekli sandalye buyur burdan yak do the math!!! Geçtim. neyse güzel bir sayıya ulaştık hatta bağış süresi de uzadı pamuk eller cebe yani. Bu kısmı geçiyorum e bebeğim sana güveniyorum çünkü sol yanında atan şey var ya o sadece kan pompalar diye bi kaide yok bir de vicdan yaşar içinde bilesin (evet tam da çektiğin saçma sapan aşk açısının yanında hah orda buldun mu)

Yüzlerce değişik dil konuşuluyordu bugün etrafımda.  Herkes her yerden benim aşık olduğum şehri pıt pıt arsinlamaya gelmiş.  Bu sene sloganımız Istanbul aşkı için koş ( ya da benzer bi şey bak gene olmamış ben bile unuttuysam ne biçim slogan bu aaayyy) ama istanbul ve aşk var. Ben koşu boyunca #thinkingof mode on haldeydim. Ne zaman zorlansam aklıma gelir diye hazirda tuttum ama zorlanmadım hem de hiç.

Stratta o saçma sapan uzun konuşmalar yoktu Teşekkürler Teşekkürler ;)

Bu sene benim için çok özledi çünkü özel bir amaçla ozel bir grubun parçası olarak kostum.  Kendimi ayrıcalıklı hissettim ;) kırmızı t-shirt lu  biz bir grup insan ki tanıyalım tanimiyalim birbirimize destek olduk sohbet ettik beraber koştuk selamlastik sabahlastik. Çok özledi gurur duydum özellikle yol arkadaşlarımız ile koşanları gördüğümde :) seneye ben de yol arkadaşı destek kosucusu olmak istiyorum şimdiden başvurumu buradan açıkça yaparım :)

Coşkulu harika bir koşu oldu. Aksaklıklar mı ? şu an çok da umursamiyorum. Özel olan neydi? Çünkü bu sefer bir amaç için koştum evet geçen seneki zamanlamamin yanından geçemedim evet yavaştan aldım ama sakatlık ve sıfır kondisyon bunu gerektirir. Çünkü bu sefer keyfine vardım Asya'dan Avrupa'ya geçişin, alkışlamanın keyfini yaşadım etrafı yaşadığım doğduğum Büyüdüğüm aşık olduğum bu şehri izledim. Gurur duydum sanki bu sene daha mı kalabalık olduk? Ne güzel haydi seneye daha da fazla olalım.

Yanımda benim tüm hayatıma dahil Superman yol arkadaşım vardı. En yakınlarımla olunca bir kulağımda kulaklık bir kulağım onunla sohbette 15 k nasıl bitti anlamadım. Hava süper, bulutlu serin ama soğuk değil! Tam bizim için özel sipariş aauuww beyni resmen Vip hava durumu! 

Sadece onun varlığı değil destekcierim de benimleydi (tamam onlar sıcak yataklarının uyuyordu) ama sanki benim bacaklarım onlarca insanın bacaklariydi bunu nasıl anlatırım bilmiyorum.  Ayrıca bir de sözüm vardı köprüyü ve finish i geçişimi ithaf ettiğim İzmirli güzel kız da benimleydi (taaa İzmir'den) finish e gelirken attığım sprint en hızlısı oldu çünkü bu sefer ben yalnız koşmadım.    You will never walk alone sendromu yaşıyorum coşku bende tavan şu anda.

Maraton sonrasını ayrı yazıcam ne yedim herkes soruyor burda kısaca söylemek gerekirse dünyayı :)

Adım Adım Teşekkürler! 

TOFD destekcilerim size minnettarim!  

Yalım, Yalım! Sana ne diim!  Kanka muhteşemiz ya hu!

Dizimde ufak bir sorun var ona göre surpriiiiz kendime doğumgünü hediyem 1 martta yarı maraton koşmak olabilir :) bu hafta belli olur :)

Coşkumu kelimelere dokemiyorum bak dert tasa olsa nasıl yazarım ama bu coşku paha biçilmez. Denemen   lazım şimdi başlasan seneye en azından 10 k koşarsın. 

Koşmak çok güzel sen de gelsene :)

sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder