Sayfalar

6 Kasım 2014 Perşembe

Tehlike anında tehlikeye göre davranınız abartmayınız

Bu kız nerde? Sağ olsun arayan soran çok Mersi herkese.  Bu kız sahalara geri döndü.  Ama çok yemiş içmiş çok gezmiş görmüş bir halde döndü (artı bilmem kaç kilo ve bu kas değil) şimdi yüzüm var gene yazabilirim verdim birazını. Kişisel disiplin önemli ama bu başka bir yazının konusu olacak. Şimdi mevzumuz panik anları.

Bundan bir kaç pazar önce Milano'da 100 küsür yıllık bir binada bulunan otelimde uyanıp  banyoya girip kapıyı kapattım. Buradan alınacak dersler; tek başına konaklayan insansın deli misin kapı falan kapatıyorsun (yanıt belli geç), bundan sonra hayatta asla cep telefonum   olmadan kapalı yere girmem, fit olmak dünyanın en güzel şeyi.  Şimdi ilk ikisini anladık da 3. Ne alaka ? kalmışım orda 3 metrekare yerde ne fit ne yapacaksın ne ne ne yani ne?  Şunu; bir 10 dakika kadar bağırıp çağırıp kapıyı yumrukladıktan sonra baktım Hayır yok kimseden iş başa düştü. Sağ elime kapı yumruklarken  bir baktım kapı esnedi allah dedim fırsat bu fırsat. Son kapı Bükücü olarak gerildim sol dizimi emniyete aldım (malum sakatlık var hassas olmak gerek - spor yaparken kazanılan beden farkindaligi) dengemi buldum (yoga stüdyolarında kafamın üzerinde nefeslerce boşuna durmamışım) ve sağ Bacağım ile  allah ne verdiyse indirdim bi tane (body building cross fit ve yüzme ile kuvvetlenen  bacak kick boxtan tanıdığı tekmeyi yapıştırdı) bir çatırtı duydum. Cesaret aldım odaklandım    (gene yoga) ve ikinci tekmeyi indirdim. Kapı Menteşeleriyle beraber yerinden sökülüp karşıda duran dolaba girdi böylece ben de istemeden bayağı bir zaiyat vermiş oldum.

Onca emek, kendini tanıma, kuvvet ve teknik çalışma meyvesini verdi ve ben klostorfobi kaynaklı panik atak geçirmeden,  Torino'dan kalkacak olan uçağıma geç kalmadan o minnak yerden çıktım.  Bana neden her allahın günü gidip deli gibi ağırlık bilmem ne debeleniyorsun diyenlere hikayemi anlattığım zaman aldigim tepki şu oluyor: vay maşallah ben olsam çıkamaz kalırdım.  Evet ama ben kalmadım çünkü dayanıklılığım  kuvvetim ve kendime güvenim var bu sayede zor anlarda ne yapabileceksem  onu yapma kapasitem yüksek.

Bedenen ok de ruhen aynı sakinliğe  nasıl ulaşırım? Mesele bu. Beden ve ruh bütünselliği falan bir yerde kopuyor iyi yogada konsantrasyon kas gücü falan da süper de. Mesela ruhen bir panik yaşadığım zaman korkuyla panikle kendini Isıran yavru Kaplan gibi oluyorum. Çok sevdiğim bir insanı kırdım istemeden sırf panikten sırf korkudan mesela. Merhaba ben fitnessdelisi korkularım var ve onları kaybetmek istiyorum. Çok hızlı ve uzun mesafe koşup beni kilitleyen kapıları kırabiliyorum ama çok sevdiğim birini de çok sevdiğim için çok sıkıştırıp kırabiliyormuşum. Kabul ettim ya bence başarmanın yarısını bile geçtim. Bedensel kuvvet hakikaten ruhsal dinginlik   olmadan işe yaramıyor(muş).

Bu deli aftan faydalanabilirse  nasıl her an kastı yağdı  beslenmeydi debeleniyorsa nasıl daha dingin olunacak onu da başaracak. Şimdi sabır lazım bana o yüzden ben de ne yaptım daha sabırlı olabilmek için kendimi daha çok spora verdim. Artık yeni programım ve yeni besenme düzenim var. Önümde TOFD için başarmak zorunda olduğum bir 15 kilometrem var. Ve dans etmesini istediğim  bir kalp var (mevzu hakkında kapsamının gerekli açıklama yapıldı)

Bana dua edin af çıksın bana :) bana dua edin 15 k da su gibi geçsin. Ayrıca bana dua edin o yoğun iş temposundan  5 dakika yaratıp bağış içi nereye ne yapacaksınız onu da yazayım :) çünkü ne olur 2500 lira ya toplayalım ne  olur çok ihtiyaçları var akülü tekerlekli sandalyeye. Kimse ama kimse sevdiği insanları da kırmasın bak kamu oyu sporu yaptım.  Aile sevgili arkadaş dost x birisi kimse kim kurmayı yavrum boğmayin insanları onlar sizi seviyor o yüzden katlaniyorlar size  boğmayin relax nefesssssss.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder