Sayfalar

28 Eylül 2014 Pazar

Runistanbul 2014 ve mac kanyon iron ladies: asfalt ağlatmak fitratimizda var!

Merhabaaa Merhaba evet yoktum bir ara is nedeni ile hamburg semalarinda yemek içmek ve deli gibi çalışmak yorulmak uykusuz  kalmakta meşgul bir şahsiyet idim. Ve fakat ne oldu dersiniz şekerler ben cuma gecesi thx to thy gene rötar ile o turbulans senin bu yağmur bulutu benim gecenin köründe vatana geldim ve cok gec geldim. Yorgunluk ve bilimum saçmalık nedeni ile 10 saat uyuyarak cumartesi sabahi yapmam gereken 12 k idmanim yalan oldu belgrad çift tur olmadı hatta kanyondan öteye gidemedim. Ben de 2 saat ıronmac yapıp ki bunu daha sonra ayrıntılı yazacağım unutmadım,   bugün akşam 19 da Suadiye den 7 k lik runistanbul  için start aldım.  Baştan soyliim derece kötü 39.45 bence kötü. Ben 36 falan istiyodum ama tabi yeni çıkılan sakatlık, idmansızlik,  üzerindeki 3 adet fazla kilo (sus sus sus) ve bir adet daha performans düşüren nedenden ötürü böyle oldu. Geçer 2 Kasım Büyükada koşusunda eserim gulerim tozumda boğarım.
Günün özetini gelirsek; mac kanyon kızları olarak toplandık ve etkinlik alanına ulaştık.  Hayatımda gördüğüm en saçma RFID sistemi ile boğuştuk (bir sürü insan takmayi beceremedi) yağmur yağdığı için çamurlarda debelendik (bilirsiniz uzmanlık alanımdır kendisi bakınız mudrace) ve start aldık.  O kadar ham halim ile pace 183 MaX ile koştum parkuru. Kendime kufrede ede. Insan idmanim bırakır mı insan alkol batağına saplanir mi (derdim var derdiiiiim a dostlar #thinkingof bir haldeyim). Yorgunluk ayrı su takviyesi yapmamisim  önceden o ayrı vurdu. Bir de geçen ay müdahele etmiş olmama rağmen doğa da bana bir sürpriz yaptı bir de o vurdu. Ama yıldım mı ASLA!!!!! ben asla vaz geçmem ben sonuna kadar savaşırım ben asla havlu atmam! Bu konuda netim. Koştum hem de durmadan. Son 500 metrede zorlanır gibi olduğum anda ilahi adaletin ipodumda sıraya koyduğu şarkı başladı (you are a sky you are a sky full of stars)   bende anısı var bana yollandigi anın anısı var o gazla asildim ve inan 2 metre zenci bir amcayi geride bırakarak finish line i ezzzdiiiimmmmmmmmm. Aglattim Asfaltı o son anda. Zat-i muhteşem e burdan ve diğer kanallardan teşekkür ederek kötü de olsa ham halim in derecesini kendisine ithaf ettim. Kabullerini dilerim.
Koşu sonrası hani derler ya tövbe it gibi titremek diye yaşadık onu biz. Vestiyerlerde skandal üstüne skandal yasaninca iki  çantayı almak 45 dakika sürdü.  Bu ARADA Kaybolan MEHMET ALI HOCA HAZRETLERİ SAHNE anonsuna RAĞMEN GELIP bizi teslim almadi! Kendisi buna yanıt versin! Onu da ispanya dönüşü soracağım gerçi merve hesabı bana bırakmaz o sorar :)
Runistanbul istanbul'da yapılan en güzel organizasyonlardan her zaman keyifle kosarim yapanların ellerine sağlık :) seneye görüşmek üzere demeden şu 212 216 olayı olmamış ya :) gerek yoktu çok gaza gelmedik yani :) seneye istanbul United kosalim bence birlik olma zamanı hem :)
Ben #thinkingof moduna geçiyorum aynı anda 2 şimdiki zaman, bir gelecek zaman yaşayan ve mutemadiyen  seyahat eden bünye hafif zorlanmakta.  Dedim ya önce mental kosarim sonra bedenim koşar diye veremedim yavrum kafayı kafa bi kaç bin k başka yerde 7 k yetmedi yani ulaşmaya. .. derdimle baymadan kaçarım ben aşağıda MAC kanyon iron Lady ler mevcut ordaydık ben biraz yavaştim  evet ama minnos kızlar tozunu attırdı seviyorum minnoslar sizi 
Efendim sevgiyle kaliniz :) aklınız başınızda olsun benimki gibi ah neredeyse vah Nerede olmasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder