Sayfalar

3 Nisan 2015 Cuma

Deşifre

Şimdi diyeceksin ki memleket dönmüş yangın yerine sen bacım hayırdır? daha ne bik bik konuşuyorsun diyeceksin. Ben de diyeceğim ki... Bilgi su gibi. Binanın çatlakları arasından giriyor ve sen görmeden hissetmeden duvarların içinde geziyor birikiyor donuyor çözülüyor form değiştiriyor gene sıvı oluyor bu esnada da korozyona neden oluyor. Bilgiyi almak istemiyorum. Bilmem gereken her şey zaten benim içimde kodlu. Ben soyutladım kendimi beşeri gündemden. Kaçıyorum. Benimle gelmek isteyene buyur sabah kahvaltısı içeriğim ve faydaları :) kendimi deşifre ediyorum çünkü şu an evrende en ilginç şey benim bana göre. Sen daha kendini çözememişsin be insanoğlu! Atomu parçalayıp ne yapıcaksın?

Bal: Her sabah bir kaşık sade bal (hastaysam içine kırmızı ve ya karabiber de atıyorum) ya da bazen keyfim oluyor tarçında serpiyorum üstüne ya da keyfime göre bir iki damla limon. Misssler gibi. Ama düz baldan yürüyelim Dur zaten ortalık karışık. Bal biissürrüüü enzim, vitamin ve mineral içeriri bunlar da bünyeni domuz gibi yapra hasta olmazsın. Bakınız ben. Öksürük aksırık tıksırık boşboğaz ağrısı ne bileyim ben grip nezle falan shift delete! Sonra sindirimi düzenleme, kan şekerinin minnoşlaştırma falan. En güzeli de cildim de bal köpüğü gibi parlıyor. Pardon daha ne istersin?

Greyfurt: Bir yağ yakıyor aklın durur. Pack mi istiyorsun? Güzel sporunu yap her sabah da bunu ye. Selülit-ezer, karın yağı-yakar bu meyve benim vazgeçilmezimmmm. Ay tadı berbat ben yiyemeeem diyosan yeme dolan ama yersen o kadar faydası var ki. Ayrıca bağışıklık kuvvetlendirir. Deli gibi C vitamini var ayıltır sabah sabah seni. Likopen, naringin ve neringinin ve liminodis var içinde kanser karşıtı. Ailede falan kanser varsa (ki kanıtlanmamış bilgi hala genetik mi bu kanser, koşullardan mı yoksa tamamen şans mı) gene de işi sağlama al .İçinde çözülebilir lif var kötü  kolestrolü düşürür iyisini yükseltir her ikisini de %25 oranında yapar. Sindirim sistemini düzenler.

Hurma: Peygamber hurması denen kafam kadar o hurmalar var ya. Afiyet olsun yiyiniz. Lif, potasyum, bakır deli gibi var içinde ayrıca manganez, magnezyum ve B6 vitamini. Yalnız şekeri çok ona dikkat !!! Ben bir tane yiyorum o şeker nasıl olsa günlük bir yerden alınacak bari bu olsun :) Sindirim sistemini insana çevirir. Kalp sağlığını süpermen kalbi gibi yapar. İçindeki eşşşşek yüküyle var olan magnezyum iltihap düşmanı damarlardaki falan filan her şeye karşı Hulk gibi savaşır. Ayrıca krampları da önler :) ne efervesan Magnezyum hapıyla uğraşıcam bak burda doğalı var! Ayrıca kan basıncını düşürür şeker gibi olursun.

Muz: Dünyanın ennnn ama ennnn sağlıklı şeyi ya. Ben maymuna geri dönmek istiyorum. Bazen ayaklarımla soyup yemek istiyorum. Vitamin mineral mayağı yapar seni. Tüm faydalarının yanında atletik performansı da boost eder. Muz hakkında sabahlara kadar yazabilirim ama okuma zaman kaybetme git ye bence. Muzsuz hayat düşünemiyorum.

Ceviz: Omega 3, protein ve lif içeriyor bu mini beyin şekilli minnoşlar. Tok tutar insanı öyle tazmanya canavarı gibi sağa sola saldırmazsın. İçinde melatonin var mis gibi uyutur seni. Şeker hastalığı ve kalp rahatsızlıklarını düşük risk hailne getirir kalanı da artık takdir-i ilahi. Alzheimer olmazsın. meme ve pankreas kanserini hiç sevmez. Kan basıncını düşürür strese karşı pardon da daha ne lazımdı sana?

keçi sütü: Kalsiyumu daha fazla bir kere. Tadını soranlara da iç de dene diyorum lezzetli bir kere. O boş ön yargılarınızı atar mısınız bi kenare bi zahmet? Magnezyumu ve potasyumu fazla, inek sütünde olmayan C vitamini bu arada gani gani günlük ihtiyacının %5'ini karşılıyor nankör olma bi zahmet bebişim. Ayrıca inek sütüne milyon tane ekleme yapılıyor buna yapılmıyor.

Yulaf: Hastasıyııııızzzzzzz

İşte benim işe giderken saat 06:40'ta 5 dakikada yaptığım kahvaltının mir iki eksikle (o da bana kalsın her şeyi açık edemem - nihaytende bizim de sırlarımız var bi gizemimiz kalsın - ayrıca onlar hakikaten sana göre olmayabilir)


Sevgiyle

P.S: Yumurta diyene ben de deirm ki sen benim haftasonu kahvaltılarımı görmedin :) görsen kafayı yersin :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder