Sayfalar

28 Nisan 2015 Salı

Kalbe vurdurmak

Yat kalk zıpla rotasyon yap chaturangada 30 saniye dur. Ne yaparsan yap ama senkronizasyonu bozma. İki kız bir erkek (iki erkek olacaktı, senkronize olamadı eledik bebebyyiimmm). Bir anda rotasyon yaparken senkronize olduğumuzu fark ettik. Ay ne hoş dans grubu. Daha o zaman nefes falan da alabiliyoruz. Komik geldi. Hala gülebiliyorsun ya biraz insansın ya. Haşa! Geçer o geçer.

Baktık böyle daha motive edici oluyor e dedik devam edelim. Ne kadar bağorsak da 4. kişi bize uyamadı. Hangi tarafa dönülecek biri geç mi kaldı uy yandakine. Sen yaparken o yatmaya mı başladı? Valla bir an kendimi yanımdaki zavallı çocuğu tekmelerken buldum. Hadi yaa yapsana yaaa ya neden yatıyosun falan diyorum. Bayağı kendimizi kaybetmişiz.

Günlerden cardio. yarım saat koşuldu insanity stüdyosuna girildi. İnsanlıktan çıkıldı. Ben uzun zamandır bu kadar dizimi zorlamadım yaklaşık bir senedir sakatlandığımdan beri. Bu kadar yükseğe zıplamadım, bu kadar deep squat yapmadım. Squattan bu kadar sıçramadım. Zone'daydık desem  diyim çünkü öyleydik. Sürü olunca demek ki meee meeee diye yapılıyormuş. Ya da benim kendi manyaklığım bilemedim. onllar yapıyorsa ben daha alasını yapıcam beaaahh demiş olabilirim içimden bilemiyorum pek.

Sonu geldi bir şekilde ama şöyle bir an yaşadım; setin sonu, instructor bağırdı benim duyduğum kısmı powerraaaaaaaaa o kadar kombine jump bearwalk burpee yapıyoruz çünkü akıl hastası olmak bunu gerektiriyor, nasıl zorladıysam zaman dolduğunda mata yapıştım. Kalkamadım çünkü yerde birikmiş kendi terimden ayakkabılarım kayıyordu.

En sonuna vardık, yatın uzanın kasları dinlendirin içinize hava girsin diyor instructor biz durmadık tabi ben gülüyorum ben gülünce diğerleri de gülüyor. E bu adamlar 2 hafta biz yokken ne yapacaklar peruk takıp biz mi olacaklar? Kızlar yollarda yokuz senkronizasyon size emanet. E benim hala enerjim var ki bu çok acayip bir şey değil olur genelde. Bu esnada esnemeye çalışan insan gibi insanlar yazık bizden de rahatsız oldular ama ben gülmeyi durduramıyorum. e ben güldükçe onlar da gülüyor. Çıktık naapsak. 1,5 senedir girmediğim spinning stüdyosuna daldım. Napiim? Kızcağız da gitti. Biz 3 kaldık hadi bakalım çevir. 3 bisikleti yan yana görünce deidk ki kaderde bu var. Bas, bir ara ben 14. levelda 80 rpm'den 90'a çıkmaya çalışıyordum E hani dizim sakattı? Yanımdakinin de dizi sakat onun yanındaki zaten dağcı her yeri sakat. 35 dakika falan da orada debelendikten sonra ağırlık mı çalışsak sorusu geldi. Benim kahve sözüm var gitmem gerek hem 6 k koşu üstüne 40 dakika cardio üstüne bi 35 dakika daha, hocanın dediği KALBE VURDURMAK terimini yaşadım. Atmıyodu sanırım artık. Üstüm başım sırıl sıklam damla damla akıyor. Dehidre olmuşsun e tabi enerjin var ama dur be kadın! Bi dur.

Şu an: Dün benim yoga günümdü 2 hafta sonra bikini giyecem diye kendimi cardioya verdim. Bu akşam kuvvet ve cardio ile devam ediyorum. Yarın yoga yüzme, perşembe yoga cardio, cuma allah kerim. Cumartesi cardio kuvvet pazar, beyaz çiçekleri severim (özellikle orkide, lilyum ve gül) mezarıma onlardan bırakın bi de varsa allah rahmet eylesininizi alırım. Ama ben var ya en akıllanmam. gene gider zombi olur yüzmeye falan devam ederim. Geçen pazardan hala omuzlarım ağrıyo kim dedi sana kendine havuzda challenge yap diye. Alev çıktı alev.

Bahar geldi farkında mısınız? Ondan oldum ben
ağlasaydım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder