Sayfalar

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Kite spotları serisi: Kilyos (aka 300 günübirlikçi HUB)

Şu işe bi bulaştım ya allah beni ıslah etsin. Gezip duruyoruz. Gerçi Kilyos benim için gezme diil rutin, hep gidilirdi bu sefer rüzgarı da takip edilip öyle gidiliyor. Ben kayıyor muyum orda? HAAAAYYYYIIIIIAAAAAAAAAAR no no no. Hocaların bile boğulma tehlikesi geçirdiği yerde noooo canım. Zaten orada yüzmem ki de ben. Çıpırdanırım belime kadar gelen suda atlar atlar eğlenirim, kendimi yunus zannederim, dalgalara dalarım ama o kadar kıyıdan 20 metreden fazla uzaklaşmam. Korkuyorum ben Karadeniz'den (Bir Ege değil)

İki nokta var Burç Beach ve Suma Beach. Şimdi benim şansıma bir Yürüyün Tellioğulları saldırın Seferoğulları durumu oldu. Bu da çok sorry de bizim milletten tiksinmem için 10 sebep falan verdi bana 30 saniyede.

Bu bir spot ve dahi güvenlik yazısıdır.

Kendi deneyimim (çakılmalar ve küfürler ve ağlamalar ve sonunda ayağa kalkıp kayabilmeye başlayınca gurur kimseye gösteremetyince mızmızlanma içeren deneyimlerim kısacık deneyimlerim ay minnooşşşş o deneyimlerim) içinde 3 kere 6 günde release attım. Bu ne demek? Şu demek; hoca sana ilk nasıl güvende olursun onu uzuuun uzuuuun anlatıyor. Güvenlik bu sporun temeli. Bir kick box diil mesela, ben orda güvenliğe hiç önem vermem diyebilirim indirdiğim yerden ses gelir (uyyyy) bazen karşımdakine kıyamam o ayrı ama ver sevmediğim birini tüm mahareti gösteririm ama burada öyle değil rüzgar ile nerde dalaşacaksın pis fani! Power zone'a mı girdin relase at, kite mı dolaştı release at.

Biz de sahilde yeni kiteı ile kelebekler gibi mutlu olan arkadaşı izliyoruz. Bir anda kiteı inmeye başladı, sahilde yürüyen başka bir kiteçı dikkat edmeden altına girdi ve iki kite tam da power zoneda dolandı. Çok normal ve tehlikeli. Kitettır dolaşır ne yapıcaksın? At relase at diye  bağırmaya başladık. Bizim arkadaş sahilde diğeri 2 kere sahilde sekti sonra durdu ama release atmak gibi bir düşüncesi yok. Kendimden biliyorum bana da olduğunda release aklıma gelmiyor insanlar bağırınca evet ya relase diyip atıyorsun. Karada olan (YABANcı diyelim) en sonunda relasei attı, arkadaşları yanına geldi, kite kapatıldı bu kite ı çıkartıp denizde elinde kite olan arkadaşa doğru koşup yumruklamaya başladı. Sonrası o dayak da sana afiyet olsun oldu Çünkü araya girmeye çalışanlara da saldıran bu vatandaşımız sakinleşsin diye bir temiz dövüldü. Şiddet yanlısı değilim ama şiddete karşı da değilim gerektiği yerde olması konusunda hiç bir çekincem yok. Burada hakikaten şarttı çünkü o attığı yumruk o kadar tehlikeliydi ki (elinde kite var yumruğu yiyenin bi gene girse power zone a mazallah) çok çok çok fena yerlerde sonlanabilirdi.

1. Sporu zevk almak rahatlamak için yaparsın
2. Her spor dalının kendine has manyaklıkları vardır, YM koşarsan ayakların şişer her yerin ağrır, kick box yaparsan el eklemlerinde morarma ağrı olur, kayak yaparsan düşüp bir yerlerini kırabilirsin, kite yaparken de kite dolanabilir, power zona girebilirsin. Hepsinin ayrı şeyi var. Bunu kabul ederek yapıyorsun. Ha hepsinin de çaresi var güvenlik kurallarını iyi beller ve uygularsın.
3. O sahilde bir tek sen yoksun, başkaları da var, saygılı olmak zorundasın!
4. Senden özür dileyen birisine vuramazsın
5. Kimseye vuramazsın (dövüş sporu yapmıyorsan - o zaman da ring ve idmanda isen ancak - ben niye fighter derslerine başladım sanıyosun)
6. Böyle ucube bir kıro isen o dayak da sana afiyet olur
7. Sonrasında gelip özür dileyeceğine 2 kadını diğer tarafa yollayıp mevzuyu uzatmanın alemi yok
8. Mevzuyu uzatan kadınlardan biriysen mevzuyu daha da uzatmak bahanesi ile elalemin sevgilisine gecenin 12sine kadar Instagramdan yazmayacaksın komik duruma düşüyorsun (sen önce git o poponu göbeğini erit be kadın bıngıl bngıl sonra gel dene bi şansını hoş hiç şansın yok ya)
9. Kafan rahat değilse kafan fit değilse vücudun istediği kadar fit olsun beş para etmez bebişim. Kanka sorun yok naapıcan çözelim ipleri desen ne olacak. Al saldırdın herkese zarar verdin. Saldırgan negatif olumsuz hiç bir şeyi yanımızda tutmuyoruz :)

Yani böyle. Kilyos'ta kite yapmak istiyorsan;
1. Advanced veya upper intermediate olacaksın
2. Kıro-proof bir bünyen olacak
3. Bu manyaklara karşı kalabalık gideceksin eşkiyalar her yerde
4. Mevzudan nemalanmaya çalışan 3. party kadınlara yapacak bir şey yok, onlar da her yerde, bakıp bakıp eğlenip gülücez

Dip Not: WindGuru denen ucubik app burda da yanlış veri veriyor. Güvenme spot'un numarasına bak internetten ve ara rüzgar var mı sor. Ha olmadı dalga sörfü yap o da çok minnoş görünüyor ben de her an bulaşabilirim. İşte o zaman tam anlamı ile yandınız susmam artık.

Namaste canım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder