Sayfalar

13 Ağustos 2015 Perşembe

sleeping beauty insomnia olursa

2 gün önce sabah gözlerimi şansa bir açtım saat 07:08 benim 07:15'te servise binip işe gelmem gerek eyvahlar olsun! 3 dakika içinde elimde bir miniş süt, üstümde yekpare bir elbis eve dişlerim fırçalanmış halde evden fırlayıp taksiye kendimi atıp telefonla servisi arayıp ancak yetiştim ama yetiştim. Kıssadan hisse; çabuk hazırlanabilen kız olmak candır bir de UYUYAMIYORUUUUMMMM. Tamam çok erken yatağa gittiğim söylenemez ama bu sıcakta gebersem yorgunluktan uykusuzluktan gene de uyuyamıyorum.

Benim gibi başka zombiler varsa eğer bakındım bi miniş neler yapılırsa uyunur diye. İşin komik tarafı bunların çoğunu ben yapıyoum gene uyuyamıyorum. Yaz bitsin ne olur yoks aben uykusuzluktan deliricem!

1. Kafein içerikli içecekler tüketmeyin (frappe, çay, kahve hatta ve hatta yeşil çay) - ben tabi 2 t
Türk kahvesini götürür mis gibi uyurum bak bu bana hiç ama hiç etki etmiyor.

2. Kafan o yastığa değdiğide rahat olacak. Bu da benim için geçerli değil bir tek beni uyuz eden bir şey var onu da takmamayı öğreniyorum (o şey hayatımdan uzaklaştırılıyor sağ olsun yapan) ama onun dışında bi haltı takmam

3. Baharatlı yemek, şeker ve saire gibi uyarıcılardan uzak dur yatmadan evvel en azından devamlı lop lop yiyosun zaten

4. Uyku düzeni kur (kolaydı!)

5. Duş al ılık olsun sıcak veya soğuk gene uyarabilir olayı sonra ayıkla pirincin taşını

6. Yatağa sıcak bir içecekle gir. Manyk mısın? Süt içen var (gaz yapar yalnız haberin ola) papatya lavanta çayı mesela

7. Lavanta yağı damlatmak yasyğa işe yarıyor (bende bile!) ama hava 1000 derece sıcak ve o yağ bana hacı yağı gibi geliyor

8. Bacaklarını havaya dik, duvara daya: Vallahi işe yarıyor Kalp manyak gibi kan pompalamayı kesiyor, taze kan geliyor bi de kendisine, e bi de tansiyon düşüyor Drenaj candır

9. Yoga ve meditasyon her zaman işe yarar bunu bir de nefes egzersizi ile denersen tadından yenmez.

10. Tammamen rahat olacaksın şekerim. Tamamen denizanası gibi salıcaksın kendini aklın bedenin kıvam jöle unutma!

11. Cep telefonu, TV, tablet ve türevleri beyne uyarıcı oluyo o nedenle cızzzzz

12. Kitap oku: Muhteşem klasik ama ben off yaa kitap da muhteşemmiş diye kaç gece uykusuz kaldığımı bilirim Schopenhauer falan okuyorsan ayrı tabi (cahiller bilmez)

13. Yattığın zaman ryalar alemine gideceğini düşün ve bunu bi yolculuk olarak farz et sakinleş kendi zamanını yaşa kendi anını bul çok new age geliyor ama benim her gece kendi uyku ruitinim var (ama sıcak)

14. Serin bir yerde uyumaya çalış ama soğuk da diil 24 derece ideal bak o civar çok sıcakta uyunmaz soğukta da uyunmaz ayıp!

15. ben göz maskesi ile uyurum ışık rahatsz eder mesela, sonra ses olmasa daha iyi ha ama bazen uyku müzğü açıyorum ya da beyin dalgası yönelndiren sesler çok minnoş oluyo. Yunus sesleri falan (sensin deli)

Al benden bu kadar şu an yastık görsem uyurum o haldeyim. Yorgunum ama uyuyamıyorum çünkü sıcaaaaaakkkkk! Bitsin şu pislik yaz artıııık!!!!!



Namaste gülüm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder