Sayfalar

19 Eylül 2014 Cuma

canım istemiyor o zaman mutlaka yapmam gerek

pazartesi çıkılacak seyahatin öncesi milyon basın bildirisi hazırlaman, Brüksel'den gelen patronu ağırlaman, deli gibi son dakika organizasyonlarını halletmen, büyçeyle boğuşman, onlarca insanı araman bir sürü toplantıya katılman gerekebilir. Bütün bunlar için 4-5 saat zamanın olabilir.

Şu anda en büyük motivasyonum bu. Sırf bunun için extradan yol yapıcam İstnabul'a gelip koşup gene kaçıcam. Sırf bunun için uçağa fazladan falan binicem hayat zor. ama bunun hazırlıkları olmasa ben bu melankoli havuzunda boğulan bir balık olabiliridim. Bana karamsar olmak yakışmıyor. Gidiim çalışiim ben
Ama sen bir melankoliye kapılmış öyle yaprak gibi süzülüyorsundur. Mutsuz, huzursuz, isteksiz ve bezgin hissedebilirsin. Önündeki zaman sana büyük külfet gelebilir. Bunun için her anını doldurup doldurup tıkabasa doldurup bir an bile zihnini boşaltmamaya çalışırsın. Daha çok iş, daha çok rapor daha çok toplantı. Çünkü dün gelmiş olan 211 e-posta yeterli değil. öğlen yemeğinde de toplantı yapayım. Koca haftasonu bir an bile düşününmemem fırsat vermeden geçsin. Falan filan.

Tek istediğim yeşil çay içip İskandinav polisiyesi okuyup battaniyenin altında zamanın geçmesini beklemek. İşte tam da bu yüzden hiç hareket etmek istemediğim için bu akşam yogaya gidiyorum. Tam da canım hiç bir şey istemediği için yarın club ile değil kendim Ormana gidip çift tur atıcam. Tam da bu yüzden üzerine ya yüzerim ya bacak çalışırım. Tam bu nedenden dolayı pazar sabahı upper body yapıcam. Bu nedenle günde bri kez olan meditasyonu iki kere yapıcam.

Otel programım yenilendi, bavula koşu patilerimi de ekliicem. Şu anda kanalize olmak istediğim şeyden uzaklaşıp haftaya alacağım ayakkabı Asics mi Mizuno mu olsun, tayt ne renk alsam bir sürü bir sürü spor alışverişi. Su altında çalışan mp3 player benim yüzme idmanıma iyi gelir mi falan düşünüyorum. Haftaya ben memleketi temsilen uluslararası bir toplantıya gitmeliyim falan. Şu anda da blog yerine basın bildirirleri hazırlamalıyım.

Devamlı soruyorlar bu irade bu istek bu sürekli motivasyon nerden geliyo diye. Yokmuş işte bende de insanım ya bi şekilde ben de ama böyle böyle ben de motive ediyorum kendimi. No excuses

Vücudum kaslı evet oldukça da kuvvetliyim de bazı şeyler kasla kuvvetle olmuyor işte.

sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder