Sayfalar

8 Eylül 2014 Pazartesi

Hayır bağır ağla ama asla bırakma

Sevgi içimizde!  Bay geldi bunu duymaktan di mi? Geçenlerde bir derdim oldu bir arkadaşıma anlattım anlattım dünyanın en önemli sorunu oydu çünkü o çözülmezse Atlantis gene batacak Izlanda'daki yanardağ gene patlayacak hava trafiği duracak tatile is gezilerine gidemeyecektik. Global ısınma artacak seller Afrika'yı basacak tepemize icebergler düşecekti. Kurbağa kertenkele falan yağacaktı. Öyle anlattım o da yanıt olarak kalbini dinle yanıt içinde dedi. Eh be arkadaşım eh be elma şekerim sen onca sene neden okudun psikoloji falan Dr bi de bu. Sonuç?  Benim derdim çözülmedi ona isim verdim şimdi besleyip buyutuyorum kendisini. Napiim? Bu kız ne yapsın :( ha ne kadar alıştım?  Alışamadım o yüzden hep kafamın içinde (Alfonso diyelim derdime) minnak bir Alfonso var ve fısıltı halinde konuşuyor sürekli. Bunun da bedeli benim aklımı herhangi bir şeye verememem ile sonuçlanıyor.

Işte bu nedenle tam olarak cumartesi sabahi berbat bir zamanlama ile koştum.  Çünkü ben ağırlıkları önce aklıma kaldırırım o mesafeyi önce kafamda yuzerim kosarim esnerken önce beynim esner sonra ben. Ama bu aralar ben iyi diilim alarm veriyorum. Sus sus sus diyorum müzik daha yüksek barlar dambillar daha  ağır push up lar squat lar daha derin. O ses susmuyor evet sonunda tamamen delirdim :)

Berbat geçen koşu sonrası boğaz karşısında 3 yumurtalı (1 sarı 3 beyaz) menemenimi yedikten sonra gym e attım kendimi. Geçmemişti   bitmemiş susmamisti ben de bacak çalıştım. Bileklerime ağırlıklar bagladim sirtima barlar  aldım plakaları kucaklayarak hep daha ağır hep daha zor karın çalıştım.  Sonuç perişan oldum. Nefes nefese matin üstüne attım kendimi saçlarım diken diken dağılmış her yerim şimdiden sizliyor falan bitmişim ben. Ipod un ses düğmesini kırıcam öyle bir hala ses açmaya çalışıyorum artık esnemem gerek namumkun!  Halim yok. O anda Dövmeli bir peri gibi yanıma geldi; bana dedi ki sizi çalışırken izledim, cok güzel Çalışıyorsunuz  sizin gibi fit insanları görünce çok ozeniyorum.  Kıza baktım gayet fit hatun mis gibi Dövmeler uzun boy (keşke benim de olsaydı) sarı saçlar güzel falan hem de çok. Ağlamak üzereyim ben o esnada çok teşekkür ederim dedim tanımadığım bu ilham perisine.  Biraz lafladik 50 kilo vermiş!  Kız 50 KİLO VERMİŞ.  Dedim bacim sen benden nasıl ilham asıl ben senden ilham!  Kıza acayip bir saygı duydum inanılmaz sevdim Hayır hayır Hayır bayım bana iltifat ettiği için değil en çok güze Bir şeyler duymaya ihtiyacım olan anda gelip bana dünyaları verdiği için değil (evet bukadar kolay beni mutlu etmek) tek başına evdeki bandı ve youtube videoları ile kendine inandığı,  bırakmadığı vaz geçmediği tutundugu ve başardığı için.  Insanim ben  beşeri şaşan bi varlık!  Güç hoşuma gider. Güçlü olmak isteriz hepimiz para kas hız yüksek yerler guzel güçlü insanlar. Az veya çok hırsla açık veya  bilmeden.  Dayanıklı olmak isteriz öyle veya böyle bir şekilde. Bu kız başarmıştı güçlüydü hayran oldu ilham aldım kendisinden. Onun bana verdiği şifa için çok mutluyum!

Daha sonra başka bir tanıdığım konuştum. Adına 33 diyelim.  33 bana düzensiz hayatından nasıl fine tuning yapamadigindan bahanelerinden  bahsetti. Kızma bana 33 disiplin ve istek işte önemli olan bu. Bu yolculuğa çıktığımda 73 kilo himbil tiknefes bi şeydim. Pilates topundan farkim yoktu şimdi böylesi ilham verici güzel kalplerden ışık alabilecek bi kıvama geldim. Ağladım kan aktı gözyaşı ter aktı hiç istemedim bazen ama gittim üstüne üstüne gittim bırakmadım  yenilmedim vazgeçmedim aynı dovmeliperi   gibi. Asildim aştım.  Aştığım yer tepeymis ben de gözüme dağları kestirdim. Tirmaniyorum.  Vaz geçmiyor bırakmıyorum.  Çünkü benim gücüm benim. Ben bu dünyaya ilham vermeye (ve güzel kokmaya) geldim. Benim misyonum bu seninki ne 33? Yapacaksın saat 5 te kalkıp buzlu yollarda koşanlarız biz, çamur yağmur kar vaz geçmeyeniz. Ağır mi kaldırırım! Uzak mi giderim! Az mı çoğalır çoğaltırım!   Ben yapabilirim. Bahanelerimi kendim de duymak istemiyorum.  Ağlamak gibi evet agliyorum bazen ama kimse bunu görmek zorunda değil.  Şimdi bahaneler ile gözyaşı mi dokelim yoksa gucluyum ben diye zirvelerden ses tellerimizi parcalarcasina haykiralim mi?

Ben zirvedeyim ama daha yüksek yerler var tirmanilacak zaman hemen akıp gidiyor. Hadi kalk yürü koş tirman asıl bırakma.  Çünkü hakikaten hersey içimizde. (Alfonso sus ne olur sus) bi sussa şu bak ben daha neler yapıcam.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder