Sayfalar

12 Eylül 2014 Cuma

Kah çamur kah boya bu hafta biz bütün kızlar koşuya :)

İlham ilham diyip kendimi yiyorum. Bu haftasonu ne yapıyorum?

Bir kere minicik mini minnak bir teacup pig gibi çamurlarda yuvarlanıcam, yarın sabah saat 11:00'de ilyyos'ta bilmediğim bir yerde (Ebrush bizi ulaştır bebeeem keza bilmediğim yerleri bırak ben bildiğim yerlere giderken kaybolan organizmayım). 5 kilometre parkur milyonlarca engel ve biz Oryantal kızları yuppiilerden simli payetli pullu şıkırlı bir demet. Çamur bize vız gelir bu da whatsapp grubumuzun adı. Bir kere dayanıklıyız, sonra tough'ız bakma sen en ağır kuvvet idmanlarında barlar dambıllar elimizde matlar altımızda ağlıyor. Curly ve ben ayrı sapıklıkla saldırıyoruz. Hem yarın amacımız kazanak değil derece değil hırs değil o gözünü kan bürümüş manyaklık alanında değilim. Şu an tamamen eğlence benim misler gibi üstüne kız kıza mangal yapar mıyız (biz kızlar mangal yakmayı sizden öğrenecek değiliz) akşama Es-Es maçında evde olur muyuz dertlerimiz var başka da yok bizim zaten ne derdimiz olacak. (Dip not 10 gündür üzerine ağladığım mevzu tam da istediğim gibi çözüldü - yani sanırım- çok mesudum Oley, en azından boşuna kendimi yedim onu biliyorum yayında ve yapımda emeği geçen herkese kiss benden pembe pembe pamuk şeker tadında). Biz yarın BataÇıka ordayız DenizimGülümBalımBebeğim de bizden sonraki time slot da izlerken gülücem çünkü bizde düşene gülünür. Umarım kendim düşünce gülmekten yerden kalkamamazlık yapmam huyumdur. Tamamen Survivor şartlarında eğlenmeye gidiyoruz. Yarın derecem kötü bööö ağlamak yok :) Yarın çoook eğlenicez.



Cumartesi akşamı maç gecesi seyircisiz oynanmaz Galatasarayımın maçları. Biz sarı kırmızı kocaman bir kalbiz tek atarız tek severiz. Aşkımızın peşindeyiz. ben de Ekranımın karşısında formamla ordayım. Dünya dursun galatasarayım oynasın!

Pazar günü saat 14:00 Yenikapı AşkımMinnoşumMeyvem ile el ele koşacağız, rengarenk olacağız çok eğlenip çok güleceğiz :) Sonunda da kahkaha atan kadınlar olarak rengarenk fotoğraflar çekeceğiz. Var mı itirazı olan? BoncukDidosh'u da kandırdık. Çok güzel kadınlar olarak çok güzel koşacağız kızlar :) gene eğlenicez. Yuppi yuppi canım... Var mı bir malumatınız?



Deklare ediyorum. Bu haftasonu göğsümde siyah elastik bir bant üstünde HR sensörü olmayacak. Bu haftasonu kolumdan pace takibi yapıp zamanla adımlarımı saymayacağım. Bu haftasonu sadece koşacağım. Çocuk gibi eğlenmek için hiç bir şey düşünmeden, sadece eğlenerek sadece eğlenmek için. Özgür olarak. Kah çamura kah boyaya bulanmış halde. With a silent mind!

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder