Sayfalar

14 Eylül 2014 Pazar

Colorsky5k.com rezalti

Koşu organize etmeyi evet gerekirse bizden öğreneceksiniz!  Böyle rezillik yaşamadım. Kosuyorum evet iyi de kosuyorum. Türkiye'de koşan insan olmak da kolat degil zor abes abes sorularla muhattap oluyoruz al sana bi kaç örnek:
- deli misin neden koşuyosun
- ay hayatta koşmam ne saçma
- kim / ne  kovaliyor
- maraton mu koşucan
- bu yaştan sonra ne gereği var
- sıkılmıyor musun
- ne gerek var
Ve daha bir sürü saçmalık

Favori cevaplarım  sana ne, evet maraton da koşucam keyfimin kahyasi misin?, tabi sen koşma bingil bingil yaşa, sağlıklı koşmak sen de koş tavsiyemdir. Böyle gidiyor.

Koşan komünite  olarak cok kalabalık diiliz ama her koşuda yeni yeni yüzler görmek tanımak çok güzel bir his. Hele de bazen ben ilham oluyorum insanlara vesile oluyorum çok mutlu oluyorum.  Kosuyorum çünkü özgür olmayı seviyorum sadece ben müzik ve pat pat adımlarım. Her Kasımı hissetmek engelleri aşmak hep daha iyi olmak bedenimi tanımak hoşuma gidiyor. Selülitsiz bacaklarım ve körük gibi ciğerlerim de dayanıklı ve kuvvetli olmak da.

Koşan birisi olarak değişik organizasyonlara katılmayı seviyorum. Ama bugün asrın hatasını yaptım. Color sky denen organizasyona katıldım bir daha asla ama asla olmayacak. Bir kere organizasyon alanı kapatilmamisti arada gelip selfie cekelim mi diye soran acayip insanlar vardı (ameleyşin demek istemedim saçma Sapan tepkiler almiim zaten kafam atik) bildiğin tüm Yenikapı kekolari daldı alana. O zaman neden bilet sattın arkadaş ne anladım ben o işten. Bu sicakta öğlen 2 de kostruyosun o zaman o parkura su istasyonu  koyacaksin! !!! Bitti mi tabi ki hayır!  Müzik kötüydü. Koşu baslamadan bir ısınma seansi yapılmadı büyük hata! Isınmayı bilmeyen insanlar var orda madem sen koşmayi hareket etmeyi özendirmek için organizasyon yapıyorsun o zaman bunları yapacaksın.  Sponsorlar arasında spor ile ilgili kimse yoktu. Boya firması da ticari bakar olaya normal yani. Çip dagitmadin zaman ölçmedin bi yere kadar ok peki o zaman neden takim katılımı diye bi şey icat ettin? Onu da geçtim parkuru yarış öncesi aciklamadin.   Parkur 2.5 k belli (bence o ölçüde de hata var kosuyorum ben mesafeleri Bilebiliyorum) nerden donecegimizi kaç tur kosacagimizi bilemedim.  Boya atanlara soruyorum kaç k nerdeyiz bilmem diip beni renkli toza buluyor. Şu an pembeyim! Çıkmıyor da pembe suratla ise güce nasıl gidicem. Vücudum pespembe. Bi de alerji yaptı davaya kadar gider bu iş!  Kimse bi şey bilmiyor. Kimse koşmuyor zaten keyfine koşu diye gittik millet yürüyor boya atanlar bilgisiz olayla alakası yok. Koşan adamın suratına patlayacak şekilde avuç avuç toz atmazsin.  Biz Türklerin o herseyin suyunu çıkartma huyu bugün organizasyon esnasında tavan yaptı. Finish line yoktu! Ya da varsa da bulunamayacak şekilde saklanmış bravo bulamadık. Spor ne olursa olsun riskli is dolaşım sorunu yaşayan hayatı tehlike geçiren kayan düşen bir yerini burkan ve saire insanlar olabilirdi dehidrasyona ugrayan olabilirdi oraya bilgili alakali personel yerleştirmek zorundasın! !!! Guvenligi sağlamak zorundasın! 

Finish gelince bir su verilir mesela. O da yoktu saçma sapan yerlerde su avladık zaten seyyar satıcılar is basindaydı.   O tozu uzerimizden atacak hava üfleme istasyonlarının varlığını şehir efsanesi olarak duyduk ama göremedik sanırım hobitler ve Periler nerdeyse ordaydı.  

Sonuç olarak berbat bir organizasyondu.  Hatta organizasyon yoktu. Pembeyim. Çıkmıyor.  Spora teşviktn ziyade spordan soğutma eylemi gibiydi. Zamanıma yazık oldu o zamanda idman yapar kondisyon çalışirdim. Bir iş yapiyorsun hakkıyla yap. Bilmiyorsanız bilene danışınız. Türk kafası ile iş yapmaktan vaz geçin. Herşey ticari kazanç değildir siz bugün berbat bir organizasyona imza attiniz. Esefle kiniyorum. Pembeyim.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder