Sayfalar

15 Ocak 2015 Perşembe

Acemi Birliği

Yemin ediyorum hayat onlarla daha rahat daha güzel daha sakin daha daha daha hoş. Amerikalı kız bile dün bunlar geldi eski aile hhavamızı kaybettik dei. Bu kadar istila altındayız. Yeni üyeleri sevmiyorz. Neden? Çünkü şu an bir heves gelip kalabalık yapıyorlar. Derslerin düzen ve peroformansını olumsuz etkiliyorlar bildiğin dibe çekiyorlar. Ukalalr. Bir tanes (hatta sonra bir tane daha gördüm ama o ikinci en azından spor taytı giymişti) bildiğin günlük siyah taytın içine naylon külotlu çorabını giymiş (Allah bacaklarından varisleri eksik etmesin bacım) gelmiş. Tebrik ederim çağ atladın. Hayır kayak kazası geçirdim, burnum öyle koku konusunda nazlıdır (tepe üstü bombeden yere çakıldım kaza dediğim de bu, yaş 11 falan - durdum mu? hayır kırık burun ve kafada beyin sarsıntısı ile annemden kaçıp kaymaya devam etmiştim). Kadın yanımda spinningde buram buram terle karışık yanık külotlu çorap kokuyordu. Nasıl? aşağıladığınız recep İvedik quotation'una konu olmak nasıl bir his? Bravo bu durumdasın işte.


Başka örnek, kadın giyinmiş duşunu almış canım benim saunanın kapısında böyle içeri girsem 5 dakika olur mu diye soruyor. Arkadaşıma dedim sen onu bana yollasaydın içeri, yollasaydın ben onu o halde 15 dakika da 35 dakika da tutardım.

En sevmediğim şey kalabalık, kendi ağırlığımla bile çalışacak yer yok bu aralar yeni yıl kararları verdiler ya her gün gy'e gelecekler kilo verecekler yaza packleri olacak. Şimdi o öyle olmuyor. Neden? bunu çünkü hayat tarzı yapmazsan olmaz. Amaç sadece kilo vermek ise olmaz. Sağlıklı yaşiicam ben yuppiii dersen olur o zaman. Ama onun kafası 100 kişiden 2'sinde falan var. Zor çünkü. Alkol yok, öyle sabahlara kadar bar club gezmek yok, para veriyorlar her sabah 6'da kalkıp Tuzla'ya geliyorum yoksa deli miyim? Ama haftasonu kalkarım sabahın köründe ormana git sahile git koş. Dün akşam bir idman yaptık çığlık çığlığa çıkartalım diye bağıra bağıra gittik. Çin işkencesi çekiyoruz evet ama gönüllü. Börek yok yaa börek!!! İşe gel. Beslenmene bir dikkat etmen gerek. Dün mesela abartmışım sabah vücudumda bir gram şeker kalmadığını hala hissediyordum. (Cici Bebe yiyorum bu durumda, bol kalorili ama en azından hem abur cubur gibi hem değil gibi, yarış öncesi de yediğim ley)

Kiloyu verdin (ki canım yaza kadar senin zor o iş, bir de sağa sola iş atarken spor çıkışı kanyon cafelerinde şarap bira içerken görülmüşsün senin 2015 de iyi göbek kalça yapacak maşallaaaahhhh), hayat tarzını oturtacaksın 7 kilo verim böreeekkk mesela yok!

Uyku düzenin olacak, yemek planın olacak, o zaten yerleşiyor bi noktadan sonra ama sabır o noktaya gelebilmekte çok yakın bi nokta değil bebiş o epey uzak hatta.

Aktif kalacaksın, 9 kilo verdim 36 beden oldum bikiniye sığdım dersen 10 güne kalmaz o kenarların bir sarkar jabba the hutt gibi olursun mazallah. ben de sana bakar bakar gülerim aslında komik olursun keşke uyarmasaydım ayoool. gene idmana devam o artık hayat tarzın ya hani bitmeyecek o :)



Çevre önemli spor yapmayanla olmaz! Ne dost ne arkadaş ne sevgili ne aile olmuyor herkes spor yapacak. Alie de vallahi annem Bikram Yoga yapıyor mesela, bütün arkadaşlarım sporda, yapmayanlar başladınasıl gazladıysam nasıl insanların beynini yediysem beni dinlemektense başlamak daha kolay geldi, hepsi de memnun. #thinkingof'um pek spor yapmıyor ama o da yapıyor canı istediğinde :) aktif fluffy <3



Beslenme alışkanlıklarını değiştirip iyi sağlıklı yönde tutacaksın. Sadece diyet ile veridğin aldığın yoyo kiloları hatırla... iğrenç di mi spor ve beslenme elele ile sağlıklı ayyy iğrenç kamu sporu gibi bööğğğkkk

Gym'den vaz geçme. Birisi gel bilmem ne dediğinde de ki, sorry önce spora gitmem gerekiyor. Ben şahsen biri ölmedikçe sektirmem. Hatta biri ölüyorsa da ölmüş rahmetli yani benim orda olmam olmama da işte mahalle baskısı....


Yani bugün bir yenilere giydirdik, iki spor spor taytı ile yapılı öğrendik, içine naylon çorap giyilmez (bakınız recep ivedik) ve verilen kilolar nasıl veirlmiş kalır onu öğrendik.

Accayip faydalı olduğum bir gün daha hehehe haydi uğurlar ola

sevgiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder