Sayfalar

23 Ocak 2015 Cuma

Dışı alman kasa motor Made in China

Zorba diktatör zalim duvar buz dağı cani gizli kapaklı işler peşinde önyargı yılanları arasında çırpınan bencil ışıksız içinden  şifası çekilmiş kişileri neden tutuyoruz hayatımızda?  Günün sorusu bu.

Şifa: aç TDK sözlüğe bak. İyi bir şey. İçinde onunla doğduğun ve ilahi olandan gelen güç. Bazıları inkar eder reddeder katı zalim kalpsiz varlıklara dönüşür.

Ben ne istiyorum? şifa. ne getirir bana? huzur. ne olurum? mutlu. Hayatın anlamını verdim sana az önce aklına beynine eline bacağına karnına kazı bu sözü. Ayaklarının altına kazı yere daha sağlam bas.  Başının tepesine kazı gökler seni görsün mavi mavi şifalar versin. Diline kazı tatlı konuş şifalı konuş.  Kalbine kazı sevgiyi yarat! Ha bu sonuncusu yapmıyorsan zavallı bir varlık olmayı seçmişsin sana yazık. Benden uzağa uzağa ciaooo.

Kasa alman kasa İçi çin  mali olmaya gerek yok. Tekler o motor kalırsın yolda.

Şişman oldum ben hadi Liposuction yaptıriim der gibi.  devamlı ağzından iyi eğitimli bilmem ne insanlarız diyen gibi. Sürekli onda bunda kusur bulan gibi. Tatlım sen kendini yansıtıyorsun bu dünyaya.  Ve nereye kaçarsa kaç kendinlesin. Yazık sana.

Ben yere kökleniyirum sonra belimi koruyor sonra basıyorum barı omuz üstü Presse. Ruhumun kaldırdığı ağırlığın yanında bu ne ki tak birer plaka daha daha ağır olsun. Kasların kuvvetli taşırım ama ruhum kırılgan ruhum narin o dumansı. 

Gercek: sus anlatma gerçekse kalbinde zaten. Gerçek: kan sadece damardan akan bir şey değil ayrıca karakter sağlamlık senin besinin. Hepimiz kanla besleniyoruz kendi kanimizla ama bazıları sadece ruh yer.

Sifa: bak TDK dan iyi bir şey.  Ruhuna merhamet diline tatlilik kalbine sevgi verir. Yoksunsan yoksulsun o zaman.

Yaftalayanlar negatif eleştirenler sabit fikirliler bay baaaayyyy

Bu kız kendini bu aksam matina  mihladi.  Bi kız yogası ni yaptı deli gibi. Bu kız artık uyyyabikmek yiyebilmek ve dönebilen  istiyor. 

Yaşgünü diye bağırarak alındı anason kadehle yalın ayak sokakta şans etmek istiyor. É peki beni ne  durduruyor?

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder