Sayfalar

29 Ocak 2015 Perşembe

Vitrinim cildim :)

Dün akşam dünyanın en tatlı kadınlarından biri ile karşılıklı oturduk bir kahve içip felsefede sosyoloji kafkadan paralel evrene dinden enerjiye uzun uzun uzun ve muhteşem bir sohbet ettik. Tamam o sarı lacivert ben de sarı kırmızıyım ama ikimizde de bir sarı var işte hem de gayet canlı diri bir sarı.  Pardon da 40 kişinin elinde bar ve ağırlıklar ile 50 dakika antrenman yaptığı bir stüdyodan çıktık biz anoksik respirasyon yaptım ben bir ara sen ne diyorsun hava yoktu. Bu başka postun konusu. Bu post cilt güzelliği hakkında çünkü bana dedi ki o, cildin çok güzel.  Valla baktım bacım dedim mavi Nivea sürerim ben gözaltı kremim vardı bi tane de nerde acaba... O kadar yani. Ha bi de genetik ay Lav my Drama genlerim.
Bi düşündüm. Bi taşındım. Neden benim cildim güzel ne yapıyorsam daha çok yapayım dedim. Al sana liste;

C vitamini: narenciye kivi ananas brokoli çilek biber çeşitleri ve daha niceleri benim en bayıla bayıla yediğim şeylerden.  C vitamini kolojen sentezinde kullanılan bir antioksidandır.  Wauuwww. Kırışıklıklara hakikaten savaş açmış mı arkadaş bilinmiyor hala İsviçreli bilim adamları bakıyormuş gitseler kayak yapsalar ya debeleneceklerine onlar da ayrı alem neyse.

Duru düz bir cilt: sebzeler ve balık!  Balıkta Omega 3 var biliyorsun en muhteşem yağlardan biri. E bi de bu arkadaşlarda toptan olarak A ve C vitaminleri var bunlar da cilt sağlığı için temel taş gibi bir şey. Bu arada balık seni akneden de korur.  Balık var balık var ben nefret ederdim.somondan şimdi  burda donmuşunu pek yemem az, gerçi haftada bir falan ama ne zaman kendimi kuzey Avrupaya atsam içimde somon ağacı çıkartan kadar yerim ! Hele İskandinavya'ya bir atayım kendimi kahvaltıda falan arda derede her yerde deliler gibi yiyorum ya öyle böyle değil. Bir de havalimanlarından alıyorum manyak gibi somon utanmasam koli yaptrıacam.  

Ne içsek?  Yeşil çay ve su o kadar şarap yok (yeme kendini antioksidan diyeeee) kafein yok (türk kahvesinde vaz gecemem işte ordan puan kırılıyor bende) yeşil çay ısrarı nedir? İçinde polifenoller var kim bunlar? Cildin nemini ve oksijen akışını arttırıyor yeşil çay.  Şu tabi iceceksin.
Uyku: uykusuzluk direkt ciltten okunur bırak yenilensin cildin. 

Stres uzak uzak mesela.....
Spor at toksinleri hareket et oksijen aksın içinde toksinler vınn olsun :)
Sauna ter iyi bir şey ama hemen yikanirsan tabi pis pis dolanma ortalıkta :)

Kısaca dengeli beslenme iyi uyku kendine iyi bakican yani :) eee gözleri bilmiyorum artık birisi bana çok fena yalanlar söyledi hek de gözümün içine baka baka gözler pis yalan söylüyormus (pis Sivaslı çakal) ama cilt söylemiyor işte ne yedin ne kadar uyudum kabak gibi vitrinde ona göre ;)

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder