Sayfalar

21 Ocak 2015 Çarşamba

aynalar kırılıp kalbin cam parçası gibi ağzından çıkar ya öyle bir gün

Orada yalan yok orada dolan yok orada sen varsın aynalar var ve sen aynalar ile karşılıklısın. Yaptığını da yapamadığın da o aynalar sana gösteriyor. Limitlerini de çıkabileceğin aşabileceğin altında kalabileceğin yerleri de...

Bir haftadır ya da 10 gündür diyelim, hayatımın en berbat haftasını yaşıyorum diyebilirim. Zor zamanlar daha önce bu kadar zorlanmamıştım. Bir haftadır çok sağlıklı olmayan bir şeyler yapıyorum. Cahil cesareti değil ama çaresizlik olabillir mi acaba? Yüzleşme korkusu yok ya değil. Ama evren (yoga yapan insanız işte bir bütünlüğümüz oluşmuş zamanla) bir şekilde sabah bana ne yapıyorsun sen ağlama titre dedi.



ne yaptım? kendimden çıkarttım. uzun zamandır gezerken yerken içerken aldığım tüm kiloları muhteşem verdim. (burada muhteşem ironiktir) geçen hafta bir anda HIT içinde  bulunca kendimi üzerine bir cardio daha çalınca idamnda 1300 kaloriye çıktım. Ertesi gün bunu 1200 takip etti. Cuma akşamı Yoga yaparken hala glutelarımda titreme ve ağrı vardı, ama yogadan başka şansım yoktu. Cumaretsi günü IronMac benim kurtuluşum oldu çünkü bittiğinde kas ağrısından kendi derdimi hatırlamıyordum. Diğer tarafta işler daha da kötüye gidiyordu. Pazar... Kayboldum popo ve glute sancısı bambaşkaymış. Allah bizi o ağrılar olmadan bırakmasın. Sonra işler daha da beter olunca vücut strese karşı verdiği tepkiyi anında ve hızlıca koydu masaya dedi ki kilitliyorum kendimi. Yemekten kesilip sadece sıvılar ile ayakta durdum. Yediğimi çıkarttım yutmak kelimesi bile midemi bulandırdı. Hala devam ediyor. hala geçmiş değil. İdman başına 1200 minimum kalori yakımı (ben kalp polarım) benim istediğim değil. anlatamadıklarımı işte o ekstra ağırlıklar halterimdeyken deep squattan shoulder presse giden yolda bağırarak anlatmaya çalıştım. Kimse duymadı duyması gereken duymadı. 165 lik push up burpee setleri. Deadlift pressler. hepsi unutmak içindi. ne yapsaydım içse miydim? Dün akşam bir kadeh o da antioksidan. besinsiz kaldı beden 57 kilo oldu S'ler 36 lar üzerimde dönüyor çoraplarıma mukayyet olamıyorum ayaklarımdalar resmen rezillik. Tam da bulk olup büyüyeceğim an.

Bugün neşeli değil bu yazı. Bugün canım çok sıkkın. Bugün aynalara bakıp çıkartmak da istemiyorum. Yüzleşme porblemim yok bugün halim yok. Bugün yorgunum. Bazı şeyler Gym'de çözemeyeceğin kadar büyük ve acı verici. Bazı şeyler çünkü seni besinsiz ve uykusuz bırakıyor. Bazı şeyler çok içeride kalıyor. ben gene devam edeceğim dambılları alıp bağırmaya, bosulardan atlayıp push up varyasyonları yapmaya. ben kimseye vurmayacağım boks eldivenlerimi takıp kick box tekmelerimi atıp kimseyi hayal etmeden idmana devam edeceğim.

Öldürmeyen şey güçlendiriyor ya bazı şeyler de ruhunu öldürüyor. Sanırım bu öyle bir şey. Yediklerimi kusmaktan daha faydalı ruhumdakileri kusmak. Ağzımı açınca kırık cam parçaları gibi kalbim çıkıyor çünkü. Ben aşka sevgiye köprü yapmaya devam edeceğim, dünya beni üzerse bir de headstand shoulderstand yapıp tersten bakacağım. Ben bir şekilde koşmaya finishe varmaya devam edeceğim sanki su istasyonuna daha 5 k varken susadım, güneş çok parlak ve tabanıma kramp girdi. Sanki yanlışlıkla 5 yerine 10 kiloluk dambıl aldım. 140 kg ile leg press yaparken hissetmedim bu içimdeki basıncı.

Çıkarılacak dersler: Aç karnına spor yapma insanın tansiyonu düşünce o halterleri lüp lüp kaldırdığın gibi kaldıramıyorsun çakılıyorsun stüdyonun tabanına yatıyorsun öyle, beslenmene uykuna dikkat et, boynum tutuldu çözemiyorum kendimi kesicem

Bugün canım sıkkın...

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder