Sayfalar

27 Ocak 2015 Salı

Alevli literatür yan masadan

Yakarım bu literatürü! Yakarımmmm!!! Yasak sevmem ne yasaksa inadına yaparım. Ama bazı şeyleri kendime yasaklamış gibi yaparım. Ondan ziyade şöyle; ayy sen bunu kullanmamalısın bu çok sakil sana hiç yakışmıyor! Aynen evet bu. benim kullanmadığım şeyler var. Mesela bazı cümleler var;

1- Ben yapamam: Yaparım belki ne biliyorum belki olur yani. Hem ben mucizelere inanırım. Sorry de seni mahalle bakkalına ekemk almaya yollamışlar beni masallarla büyüttüler tabi inanıcam mucizelere periler de var Noel Baba da Paskalya Tavşanı da konu tartışmaya kapalı! Belki yaparım. Şimdi yapamazsam ileride yaparım. Çalışır yaparım. Yapamam ne, kapa çeneni belki yaparım ne biliyorsun sus!

2- Bunu yiyemem: Neden dişlerin mi yok? Apzını mı diktirdin, mideni bi şeyler mi aldı götürdü. Yersin. Önemli soru şu yemek istiyor musun? Yerim ama 20 dakika daha koşu bandında yürürüüüüeeaaamm (hhsdgkdgkd tabi canım onun da mekanizması o zaten) Canın istiyor mu? Sor canına, valla benim canım bir şey istiyrsa yiyorum yoksa yemiyorum. Gerekli mi o an bana istiyor muyum? Bunun cevabını tabi biliyorum sonra konu kapanıyor.

3- X'i yaparsam bunu yerim / ay çok spor yaptım bunu hakettim yiycem: Köpek misin sen kendine mama ile ödül veriyorsun?!? Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diicem (çok severim) onu da yeiiceksin bir kulp bulup. Benim çok yağlı bu diye zeytinyağlı yemeyen arkadaşım var. Delirdi sonra. Valla. Deidm ona kızım ye bak deliricen yemedi delirdi valla yaa.

4- Diyeitmi mahvettm: Asla demem. Çünkü hayatımda bir kere bile diyet yapmadım. Hayat tarzım gereği proses edilmiş gıda ve katkı maddesi yemiyorum. Ha pastada masatada varsa 100 yılda bir kaçıyor onda da bayıla bayıla yiyorum zaten umruda olmuyor.

5- Yoruldum: Yorulduysam zaten sesim çıkmaz. Yorldum diyorsam başka bir sıkıntım vardır kalan verileri kontorl et kesin arızaya  bağlamak üzereyim. Yani bir batında 15-20 k koşan, bir idmanda total bi kaç ton ağırlık kaldıran, yüzen, tepesinde duran, deli gibi dans eden biri nasıl yorulabilirim allah aşkına bu kadar saf olma.

6- Doydum: Midemde reseptör yok benim. Devamlı açım. Her an açım ve her an deliler gibi yiyebilirim. Yemekte karşıma oturanlar sağıma soluma bakıyor kağıt gibi bu neresine sığıyor bunlar diye. Ya doymuyorum. Tokum dediysem önümdeki yemek bana zevk vermiyordur. Kötürüd yani  direkt berbat bir aşçılık diyemediğim için tokum diyorumdur. Yeme bu yalanı.

7- Affettim: Yalana bak ben neden affediyim be Allah affetsin ben uğraşamam. Sen bana kazık at ben seni affedeyim o erdem bende yok başka kapıyoa yapmasaydın. Hatta bir kaç adım daha uzun atlama yaparım. ban ayakışmayan ne varsa yaparım. Çirkinleişirim, çirkefleşirim acımı da öfkemi de dibine kadar yaşarım :) sonra bu sana ayakışmadı, yapmasaydın ben de sana bu tepkiyi vermezdim bana ne yapmasaydın yani. İnsanım canım ben insan ayrıca tek kişilikli normal insan senin gibi bölünmüyor karakterim amip gibi içimde.

8- Pazartesi başlarım: Hayır şimdi başlarım o an başlarım tez canlıyım ben o an neye karar verdiysem onu yaparım. Canım aşık olmak istiyorsa o an olurum, canım Almanya'dan İstanbul'a gelmek istiyorsa o an gelirim (el çantası ile gelmişliğim var ya 1 hafta diye gelip 3 ay kalmıştım öğrencilik tabi ne güzel) canım yemek istiyorsa yer, yeni program istiyorsa başlar, dans etmek istiyorsa ederim (az çekmedik arabayı sağa salsa yapmak göbek atmak ya da sadece bağıra bağıra şarkı söyleyelim için) O an var sonrası yok belki ne biliyorsun.

9- Asla olmaz: Olur belki bilemem ki falcı mıyım ben kahin miyim töbeeee

10- Sustum tamam: Ben ve susumak asla! Dün akşam Insanity workout esnasında bile dedikodu yapıyordum ben ya bir donkey kick bir scorpion kick iki gıybet. mümkün değil susmam. Nabzım çımış 180e susucam oooldu. Gıybet candır CANNNN!

Tüm bunların fitness ile ne alakası var allahın delisi diye soranlara, yavrum sen motivasyonu nerden alıyorsun Harvey Nichols'dan mı diye sormak boynumun borcu....

Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder