Sayfalar

19 Ocak 2015 Pazartesi

Nazar etme ne olur çalış senin de olur

Az önce bir yazı okudum yazı da bu. Soru şu fitness work out rutininden ne sıkılıkta nasıl bahsetmelisin ki inanlar darlanmasın. Derde bak! ahaha ne alaka be derde bak hakikaten derde bak :)

Canımın istediği kadar canımın istediği yerde konuşurum. Gelip bana ay ben de karnımı vermek istiyorum ne diyeti yapayım demeyi biliyorlar. Acı gerçekleri herkes öğrensin canım nerde ne kadar isterse o kadar konuşurum. Karnını veriyosun da bacım selülitlere pasaport alman lazım onu da söyliim kendi cumhuriyetlerini kurdular kuracaklar. Acı gerçekler evet, kolay değil hiç bir şey çalışmadan da olmıuyor, benim de yaptığım şey bu arkadaşım herkesin bi hayat düzeni var, kimi şarap şişesi koyar kimi, dağ taş tepe bende ağırlık plaka dambıl seviyorum naapçaaann :)



Sosyal medyada canımın istediği kadar kaslı, spor öncesi, esnası, sonrası resim koyarım kime ne! Yok efendim insanlar sıkılıyormuş Bakmasın o zaman silsin beni. Ben onların gereksiz işleri, stereotipik politik görüşleri, güdük futbol bilgileri hele ki hele ki bir kısımın çirkin bebekleri konusundaki postlarına sabır ve sebat ile yaklaştım. Sağlıklı yaşam hakkında bir şeyler görmek mi onları üzdü ay canım benim... Bunun nedeni acaba kısknaçlık olabilir mi?

Yani ne bileyim nihayteinde ben daha sağlıklıyım, makyaj yapmaya ihtiyacım yok cildim pırıl pırıl rutin olarak toksinleri terle sporla saunayla atıp üzenli besleniyorum, protein ve lif ağırlıklı diyet saçlarımı ve tırnaklarımı daha canlı parlak ve dayanıklı yapıyor, dayanıklılığım ve kondisyonum ondan iyi, E onun sağlık kriteri zayıflık (dar görüş) ben de zayıfım ki asıl önemli olan sağlıklı olmak şükür Varlık! E sinir stres yok bende dert tasa da yok gidiyor onlar, hayata pozitif yaklaşım neden? 165 push up üstü 165 burpee yapınca dünya işine halin dünya malında gözün kalmıyor. Ondan.... Dert edemiyorsun bir şeyi, halin kalmıyor bunu bir de 2 saatlik dimanın başında yapınca... Haturladıkça tuhaf oluyorum. ATP kalmadı be insaf! Neyse yaptık bi şekil....

Neymiş efendim aman sıkılmasınlarmış. Şöyle söyleyeyim eğer gym günuümse dünya yıkılsa davete bilmem neye icabet etmem. Eskiden yalan kıvırmak için kıvarnırdım artık direkt söylüyorum bacak günüm, cardio günümi sırt günüm diye. Tuhaf bakışlar varsa bana mı var? kendine baksın bana ne :)

Benim de en sevdiğim konu beslenme, lifting, yoga, koşu, gym kıyafetleri hatta gym gıybeti. Be sevmiyorum politika mesela, ya da kim kiminle nerde, ya da TV dizisi, ya bu memlekette T dizisi konuşan insan var arkadaşım uyan silkin ve kendine gel! Rabbin seni o mal şeyi izleyip sonra üzerinde konuşasın diye mi yarattı varlığının hakkını ver ya hu. Senin var oluş nedenin bu mu? Sana verilen o bedeni şiirip hastalık yükleyerek ve bunu yapmayan insanlara hasetlik ederek yaşayacaksan kapat dükkanı.

Ha bir de bunların bu arala böye takılıp Martta bikini sporu yapmaya başlayan modelleri var çabaları ortalama 2,5-3 en dayanıklıları 4 hafta sürüyor sonra yoklar :) Toz bulutu fiiiiuuuufffffff :)

Mesele sosyal medya postu değil. Sen de bak fitness blogu okuyorsun. Mesele insnaların unları kıskanması, nazar etmesi, çalışmamaları ve onların olmması hali. Haset yani. Ay sorry damarına mı bastım gene, çok urumda değil. Belki bir oturuo düşünmen için vesile olur. Neden ızıyorum ben bunlara diye...
Zayıf mı yoksa sağlıklı mı?

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder