Sayfalar

10 Şubat 2015 Salı

bebelere balon herkese motivasyon

Seni demotive etmeye kalkışacak bir sürü densiz çıkacaktır ortalıkta dolanacaktır. Ne yapmıyoruz? Paye vermiyoruz. Muhattap olmuyoruz! Motivasyon haftasının bu ikinci gününde devam ugün konumuz etrafında seni mental olarak kırmaya çalışan böcekler.


Eğer sen aa ilk yarı maratnumu koşucam süre önemli değil sadece bitirmeye oynayacağım dediğinde zaten dizin sakat (ulan mal afedersin, ondna zaten süreye oynamıyorum) kendine zarar vericeksin ben böyle şeyleri onaylamam o yüzden başarı da dilemiyorum ama bak saygılı bir insanım açık açık söyledim. Diyen bir gerizekalı odun varda karşında hemen eline bir adet Tipp-Ex al ve o bozayıyı hayatından sil. Senin hayatına giren insan kategorisinde olmaması gerekenlerde. Sen bir şeyi arzuluyorsan ve birisi gelip sana bunu diyorsa bir de saygılı olduğunu iddia edyorsa kaba aygısız terbiyesiz sil onu. Yakınlar dostlar arkadaşlar sevgililer eşler bebeler bebelere baloooaan ay kaptırdım... neyse seni seven insanlar kısaca ne kadar abuk olursa olsun sana inanır, destekler. Kendi ilkelerine aykırı olsa bile yapar bunu. Bu ruh hastalarını dinlemeyin.

Madalya aldın mesela, herkese veriliyor  OK ama sadece tamamlayanlara finish'i öyle böyle geçenlere! Resmini çekip yolladığında aferim mi bekliyorsun gibi bir tepki alıyorsan içinden okkalı bir küfür et, kesmezse bağıra bağıra et, telefonu aç o salağa ve o küfürü haykır. Bir daha da arama sorma at blıklama listesine çıpırdansın. Takdir etmeyi bilmeyn haset, kıskanç uyuz iğrenç tiptir. Sil gitsin.

Ben akşam spora gidiyorum, sabah 6da kalkıp ormana gidip koşucam, yiyemem yarışım var gibi kendi motivasyonun yönünde cümleler sarfettiğinde tutup sana olimpiyatlara mı katılıcaksın kendine zarar vericeksin falan diyorsa o kontrol manyağı manipülatif deliyi hayatındna çıkart ondan hayır gelmez. Bugüne kadarki tecrübelerim hep bu yönde oldu. İnat ettim çıkartmadım sonra başıma bela oldular. Deneyim tabi bak bu satırları yazmak kısmet oldu.

Sen övündüğün şeyleri paylaşmak isterkenkarşındaki bunları küçük hor görüyorsa çok afedersin fuck off ulan diiceksin. Net diyeceksin bunu. İnsan kendi için yaşar, O kim be. Yaptığımın yarısını yapmayı dile o zaman ben sana duymadığım saygıyı duyarım. Bak yap demiyorum dile yeter....
Kendini yoruyorsun boşuna, koştun ne oluyor, ha kafanın üstünde durdun poponu kıracaksın bilmem ne diyorsa birisi o hasettir o kötüdür.

Motivasyon her şeydir bunu unutma. Motivasyon kendine olan inancındır. Motivasyonun doğrultusunda hareket etmen kendine saygındır. Seni kontorl etmek isteyen, senin direncini kırıp sana işkence etmek isteyenlere paye verme. Önce sen sen olmazsan hiç bir şey yok. Sonra herkes....  Dinel sen beni motivasyon her şeydir. Bugün 10 kiloluk barla çalışıp 3 gün yürüyemezsin ama 6 ay sonra o 10 kilo 30 kilo olur eğer kendine inanmaktan asla ama asla vaz geçmezsen!!!! Sadece kendine inan başkalarını boş ver.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder