Sayfalar

9 Şubat 2015 Pazartesi

forgive me trainer for I have eaten

Bu hafta canım motivasyon ile başlamak  istiyor. Geçen haftasonu alkol ve pide batağına düşmüş, sabahın 4'ünde ezogein çorbaya pide banmış birisi olarak söylüyorum; diyet önemli. Bütün Cumartesi gecesi boyunca tam iki kadeh sert alkol aldım, ayrıca bir adet shot ve kıymalı pide ile olayı sonlandırdım. Bunu neden yazıyorum? Çünkü hepimiz bazen yoldan çıkarız. Hepimiz bazen böyle minik şeytan tuzaklarına düşeriz. Bir bar çikolata yedim veya bir kocaman pizzayı mideye indirdim diye kendimden nefret edemem. Ancak ha tamam aferim bana afiyet olsun, ama bunu alışkanık haline getirmek yok derim geçerim. Ben kendimi seviyorum,düzenli ve sağlıklı beslenme alışkanlığımı da seviyorum. Bedenimi de seviyorum. V o beden arada Trabzon pidesi istiyor, o ara gecenin 3'ü Asmalımescit civarı yaşanabiliyor. Ne olacak... Yedim gitti. Ama no alışkanlık! Cızzzz.

İnsan benzerini çeker diyorlar ya doğru. Gece boyu gerek halihazırda gym'den tanıdığımız gerekse yeni tanıştığımız herkes ile mevuzlar ortaktı :) Diz sakatlığı, kas ağrısı, snowboard mu kayak mı, haftada kaç gün leg day, kayak kasları için doğru idman nedir? Saçma sapan şeylerle uğraşmaktan en sevdiğim şeyleri ertelemeişim ay bir daha olmasın!

Sonr aben yeni bir şey daha öğrendim Calisthenics. Bununla ilgili detaylı bir post tabi k gelecek Bunu Pazartesi saçmalamasına kurban edemem. Ama vücut ağırlığın ile yaptığın kuvvet egzersizleri,bol esneme ve cardio karışımından oluşan bir idman sistemi. Burada amaç muhteşem; vücudun direncini arttırmak. Yani boş boş bench'te basmak değil, ama mikro ve makro kasları eğitimp bedeni terbiye etmek en zor koşullara hazırlamak, Deli gibi dayanıklılık sahibi olmasını sağlamak. Burada biraz bilgi var ama zaten Google diye bi şey var yazıyorsun çıkıyor. Hatta instagramdan falan bir iki hesabı takip etmeye başladım off deim yaa çok gaza geldim. Akşam maçı seyretmiyorum satıyorum ve gym'e gidiyorum düşün o derece!!! Ama genel olarak baktığımda ben zaten bu disipline yakın çalışıyormuşum. Sadece bir kaç bir şey ekleyip sistematik haline getirsem daha süper olacak gibi.


Sonra irade ne kadar önemli pnu da öğrendim. Paylaşırken nasıl da mutlu oluyor insan ya :) Küçük Bey, hikayeniz ve work our müzkleriniz harika (gecenin körüne kadar liste verdi allah razı olsun benimle uğraşmak zordur, tak tak tak sevdiğim ve beni koşturacak, çalıştıracak, ağırlıkları bana tek tek kaldırtacak listeler yaptı). Dünyada ne şeker insanlar var (kalkan balığı vaadetti bana pardon da kalkan balığı! ben ona değil şeker Strüdel bile derim, Karpat pastası da derim! karışmasın kimse)

Bu hafta motivasyonumuz idmandan çok beslenme olsun mu? Ben bu sabah; bir çay kaşığı bal ile güzöümü açtımi Sabah yogamı yapıp greyrut tekerimi yedim. Hazrılandıktan sonra sütlü yulafımı yiyip evden çıktım. Ara öğünüm sabah badem (çiğ) öğleden sonra yeşil elma. Akşma idman öncesi peynir ve tam tahıl alıcam. Öğlen yemeğini protein ağırlıklı yapıcam. Akşama Insanity üzerine leg day ve karın çlışıyorum. Her gün planlarımı paylaşacağım. Her gün yemek listemi de veriyorum ve dılına çıkmıyorum. Al sana motivasyon anahtarı yaz yediklerini gün boyu app bile var be bunu yapan. Üşenme erteleme vaz geçme!!!

Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder