Sayfalar

1 Şubat 2015 Pazar

Sersemlemiş pazar notları uğultulu tepelerden sevgiyle

Bu haftasonu sersem gibiyim. Ne öfke (kalmadı artık şerefsiz onursuz birinin alçaklığının çok etkisi bende ciğersiz zavallı) ne uyku (deli uyudum hatta sanırım tek yapabildiğim buydu) ne ağır idman (rest days yaptım ben hafif istekli hafif zorunlu). İnsan rüzgara isyan edecek hale gelir mi? Ben geldim.

Şekerim lodos ile ilgili yarı bilimsel yarı mitolojik ve neden bizi sersem ettigine dair bir yazı yazmıştım ben. Hatırlamayan geçen seneki arşive bakabilir :) ama uzun zamandır İstanbul'da böyle lodos görmedik duymadık bilmiyoruz. Ya hu uçabilirim ev çatırdıyor resmen. Hayatımız uğultu tepelere döndü.  Bir sersemlik bir yorgunluk bir acayiplik çünkü basınç mevzu falan aç bak o posta çok güzel yazı o be :)

Benim dev adamımın doğumgünüsü bugün. Deli gibi yedik (az orta pişmiş et yanında patates ve gran masala sos) içtik (2 kadeh kırmızı şarap ) bir sürü kahve. İnanılmaz dedikodu yaptık hızımızı alamadık whatsapp grupları çalışıyor. Hediye aldık, ki en eğlenceli kısımlardan biriydi. Adamı 25 yıldır tanıyorsun her halini biliyorsun hayatın boyunca zaman zaman beraber idman yapmışsın  é tabi basketbol şortu alırsın :) masanın bizim kısmı  sporcu olunca gym Fitness konuşurken bir baktık kayak tatili planları yapmışız olleeyyimmuuu.

Benim o şerefsiz onursuz yaratığa olan öfkeden konuştuk.  Bana dediler ki namaste bacım ya öfke sana yakışmıyor!  Sen bal köpüğü pamuk şekeri yeşil elma yoga asana si gibi insansın.  Sen dediler bana insansın o değil (tanıyanlar da var bunu bi kaç kişi ) iplikler pazarda boy boy renk renk tezgahlarinda yerini aldı bırak gitsin. Sen kelebek ol dediler OH mis. Ben de dedim ki bu hafta ben bir sürü yoga yapar bir sürü yüzer bir sürü dans ederim. Öfkeden çıkıyorum tırtıl gibi ve bir adet kelebek oluyorum morlu yeşilli pembeli kırmızılı mavili namaste namaste uçuyorum :)

Ama ne olur lodos bitsin artık çok sersem oldum. Huyum suyum değişti. 

Sen de güzel dinlen çünkü Şubat bol meyva Çaylı bol elmalı bol tarçınlı kayakçı kitaplık yogalı Fitness li bir ay olacak.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder