Sayfalar

16 Nisan 2014 Çarşamba

Azimli damla

Ay  sen gene mi kilo verdin? ya da Ayyy FitnessDelisi sen gene kilo vermişsin. İkisi de aynı. İlki zaten soru moru değil. Ve iki tarafta da sinir bozukluğu yaratıyor!

Şimdi soran tarafından durum şu, bu karı öküz gibi yiyo, devamlı bir şeyler çiğniyo yutuyo, bir iki kere de orda burda instagram check in gördm alkol alıyo sağlıksız iyy dediği şeyleri de yiyo, sinis bu. Ne yapıyo Allah bilir! Hem havalar düzeldiğinden beri gym'e de sık gelmiyo. Ne yapıyo bu acil öğrenmem lazım. 3 hafta sonra mini etekler şortlar geliyor geri, bense selülitlerime ayrı nüfus kağıdı çıkartmak üzereyim. Göbeğim bana isim takmaya başladı ve kollarım bıngıldıyo. Bu da hala çiroz da diil böyle bi acayip dolanıyo ve hala kilo veriyo!

Benim tarafımdan bakınca; ben öküz gibi yiyorum, devamlı bir şeyler çiğniyorum yutuyorum e antrenman programımı da aksatmıyorum. Kesin ben yanlış yiyorum. 60 kilo olmam gerekirken 57.6'yım bu konuda konuşmak istemiyorum. Protein alıyorum bol bol hatta uzun cardio yapacağım zaman karbonhidrat da alıyorum, gene bol bol. Zaten bir iki kadeh bi şey içtim diye kendimi obez oldum sanıyorum. Benim o 2.4 kiloyu kastan acilen almam gerek. Ayrıca 36-34 arası olmak hoş değil. Ya biri olsam ya biri. Ya da bir allahın markası 35 beden yapsın hissedarı olurum.

Haftaya 15 k koşmak için 800 k yol gidicez (İstanbul-Bodrum ararı kaç k 800 değil mi?). Şimdiden güzel güzel besleniyorum, uyku hmm o konuda da konuşmak istemiyorum. Belki çok cardio yapıyorum diye kilo veriyorum almam gerekirken. Ya da ayrıca beslenmemde bir sıkıntı var. Bunu nasıl çözücem orası da muamma. Çünkü zayıf kızlar kıyafetlerle güzle dururlar, fit kızlar her daim! (değiştirdim sözü ne var Türkiye una hazır değil). Stres yaşamıyorum mesela kilo vermem için bu da mazeret değil. Yoksa kaslaırmdan mı yiyorum. Acaba....

Ben bunu çözmeye çalışırken gözünü seviim kimse bana kilo mu verdin gene iyice zayıfladın demesin. Bir allahın kulu daha bacakalrın bir damla olmuş demesin. O bacak press'te 150 basıyo hangi damla başarabilir bunu allasen.....

Sabahları kedi maması yiyem ben, öğlen karb protein dengelemeye çalışan ben, ara öğünlerde şeker almadan bol lif protein almaya çalışan ben, akşam yemeklerini idmana göre yiyen ben. O gym'de olmadığım zamanlarda ormanda sahilde lap lap koşan ben. Tabi ben hakettim ayrıca, bana o yılan gözlerle bakma.

Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder