Sayfalar

14 Nisan 2014 Pazartesi

Son dönemeçte yollarda ama hala eat clean train dirty! And the world is my gym!

Hayır şekerim ne demek ihmal falan etmiyorum. Ama o Lidyalılar para diye bi şey bulmuş, onun yüzünden iş diye de bi şey geliştirilmiş, o da ara ara yoğun oluyor. Beni bir de bu iş için uçağa atıp atıp oraya buraya yolluyorlar. Böyle bir kısa minik dönem. Geçti geçti. 27 Nisan Bodrum Global Run'da SquatDelisi ile bereaber toz attrırıcaz. - Hazır mısın? -niyyeeeaaaaaaa....



Kuvvet: Evelallah. Aksatmayız. Ben body-weight ile çalışmanın değerini bilen bir FitnessDelisi'yim. Ben bu emeklerimi iki Napoli Pizzası dilimi, üç beş kadeh İtalyan Şarabı ve Limoncello'ya kurban edemem (hayır burda gizli bilanço vermiyorum - versem sayfa yetmez Napoli'yi yedim geldim).  Yapamam!!! O zaman her sabah 6'da kalkılır, bir önce ısınılır (takribi 10 dakika) üzerine body weight hareketlerinden oluşan iki süper setim yeteri kadar rep ile yapılır (takribi 30-35 dk) dujjj, kahvaltı, sonra istediğin toplantıya eğitime kongreyye fuara seç seç beğen..... Tarifi vermeem Cicim. Hazreti Mehmet Ali Hoca bir muska edsayıla bana yazdı onu, herkesin metabolizması kendine. Şu kadar söyliim, sabah sabah 40 push up la güne başlamak can'dır (daha fazla aslında, ben bear-walk'lara da push up ekledim - 50 de burdan ekle 90 push up sonra kollarım neden çok güzel? ayy hayat çok zor:) ), çünkü Deli olmak bunu gerektirir).


Kondisyon: Yapma burda beni can evimden vurma. Ben minik bir el bagajı ile kaç günlük seyehate gidiyorum, içnde onun laptop şarjından parmağım kadar şampuan şilesine kadar herşey var ve ama hayır fakat koşmak için ayakkabı kıyafet sığdıramıyorum. Çok hazin biliyorum, yapanları kıskanıyorum ama olmuyor bunu nasıl becericem bilmiyorum. Bir de bahane değil de ben acayip kapyboluyorum ya, düşünsüne koşmaya çıkıp kaybolduğumu. Sonra rezillik Türk delege nerde? -...... (kayıp) yok yaaa hakikaten almiim o rsiki ben risk bende yanma yapıyo almiim.... Ama ayağımın tozuyla (koşu idmanını kaçırırp SquatDelisi'nden azarı yiyince) bir güzel 2 k yüzdüm ben 1 saat civarı sürdü. İdmanın sonunda anladığım aferim kız bana körük gibi ciğer varmış bende. Ha ama yarıştı bilmem neydi derdin yoktur sadeece ben yağ yakmaya forever devam ediyim diyosundur. Benden sana bir ipucu, ki yaptım acayip işe yarıyor, aç ipodundan mezdekeyi şakır şakır oyna - al sana cardio. Murat Hocam'ın müthiş tavsiyesidir, böylece hem günün iğrençliği gidiyor hem de mezeke ya hu hahaah

Beslenme: Vay vay vay vay canım. Bir kere otelde kalıyosun ( ben bazen ev de tutuyorum hadi orda yırtıyorum sanıyorum ama sabahları hi ayılamadığım için kahve öncesi o kahvaltılar pastane köşelerinde yapılıyor - yazıkalr olsun böyle kadere). Bazı oteller iyi güzle hoş ama karşim bazılarını hakikaten bombalamak istiyorum o nasıl büfedir bu da can yani. bi de Nutella yaa. Almanya Avuzturya falan kolay mesela, müsli kahve portakal falan zaten ben de bunu yiyorum. İn güneye eyvah eyvvvaaahh, dayıyo tatlıyı falan hamur sonra aman efendim kilo ladım tatilde / iş seyahatinde. Bunlardan ötürü. Oteli iyi seçmek gerek, ben arada kaldığımda bazen arayıp kahvaltı menüsünü soruyorum valla bana ne.Bir de yemekler ikramlar var. Biri o Dramalı burnuma dayamadıkça ikramlardan kaçıyorum aferim bana ama yemeklerden kaçış yok. Ben ki iş yemeğinde masaya laptop açıp Galatasaray maçı izlemiş kızım, gene de ben bile o yedirilme besiy eçekilme işleminden kaçamıyorum. Ama onu da cheat day olarak görüp arkadından çok ağlamamaya çalışıcaz.

Lokal içkiler: Buyrun burdan yakın. İçiyosun bacım, hiç kendini kandırma, Barseolona'y gidip Cava içmeden geleni döverler, İtalya, Fransa güney Almanya şarap tatmadan gelirsen direk kezbansın, Bir kere benim zaafım Bira - çok ukala bir yaratık olarak Türk birasından haz etmeemekle beraber Weizn'ı görünce hemen bünyeye alalım çek çek çek ruh halindeyim. Nappiiimm yok burda - Allah'tan. Bir dünya manyak manyak da likör var o İsviçre'nin vişneli meluneti, Litvantya'nın ballı şeysi, Çek Cumhuriyet Bescherovka demek falan off. neyse bir kadeh iki kadeh. Benim trick şu, gün içerisinde hep okunmamış mail bırakıyorum ki akşam odaya salim kafayla dönüp çalışmak zorunda olayım. Ne sorumluluk sahibiyim ne profesyonelim gözlerim yaşardı.



Avantajlar: Güneş altında uzun yürüyüşler yaptım, tertemiz deniz havası aldım, cildm muhteşem parlıyo kıskanaların kendi problemi, çalış senin de olur. Bol uyudum - malum Napoli insan tırsıyo sokaklara atmaya kendini bir Milano bir Roma değil ama İtalya ayrı be yaaa

Neymiş? Nerede olursak olalım temiz yemeye, dirty training'e devam bas bas bas :) Haydi kızlar son dönemeç, bikini sezonu göründü :)



Sevgiyle şekerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder