Sayfalar

3 Nisan 2014 Perşembe

Öyle karaladım işte

Her haltın modası var arkadaşım, siyasi fikrin, saçın başın, ayakkabının tokanın, işin gücün... Fitness dünaysında da modalar yaratmışlar. Hep bu koşu bandında 4 km/h hızla yürüyen fönlü makyajlı kızların suçu. Kesin onlar uydurmuştur kesin onların başının altındna çıkmıştır. Geçen gün ben koşuyorum 10. kilometrem böyle sevinç içindeyim son 5 dakikamın içindeyim, sonra da 5 dakika soğuyacağım - nabzım beynimde atıyor durumum aşağı yukarı böyle. E haliyle kan ter içindeyim ve arada arrgghh diye sesler çıkartabiliyorum. Geldi seninki yanımdaki banda ayfonunu aypodunu havlusunu kocaman suluğunu yerleştirdi. Sonra elindeki kocaman dergiye yer bakındı onu da tıktı yerleştirdi abla bir şekilde çalıştırdı bandı tahminimden sert çıktı yalnız kendisi 5 km/h hızla yürüdü hiç beklemezdim lüleli saçları zıplatıyor bu falan. Sonra kafasnı bana çevirdi terlediğimi gördü ve benden böyle tiksindi bi gördüm. Ay yavruuumm diyecektim o Medium taytının içinde lümp lümp zıplayan selülit bıngıllarından da ben tiksiniyorum ama susuyorsam efendiliğimden. (Bir de nabzımı bozmak istemedim o an) arkadaşım orası GYM! Ben senin gibi zengin koca bulmak amacıyla değil spor yapmak için ordayım. Millionaire Matchmaker'a falan katıl yani salak gibi dolanıyorsun neyse. Ay ben sinir oluyorum da bu kezbanlara bu atletik gülbağolara...

Bugün yazı pek yavan ama resimlerle durumu kurtardım :) Bu da benim zekam 

Moda...Gym'de moda. Hah evet şekerim. HIIT modası var mesela, abla daha akmayan rimele geçmemiş botoxlu dudakları büze büze Hocaamm bana HIIT yaptır benim acil kilo vermem gerek diyo. 5 k koşamayan bacım kalkmış cross fit candır yazıyo instagram resminin altına, ne çıkarsa yarım yamalak onun peşinde. Of ben  niye atarlıyım ayol? Kış kilosu yavaş yavaş sıyrılıyor üstümden. Bir iki problemli bölge var (beslenmeeeee) ben de onun için sabah kahvaltısı menümü değiştirdim. Çok mesut değilim bu ara ondan mı acaba. Haydi bebiş seni de baymiim. Bu arada bölgesel zayıflama diye bir şey yok tatlım seni yemesinle bu yukarıdaki kezbanları sağlam yiyirkar da yedirme kendini. Yok onu yaparam karnım bunu yaparsam baldırım şu da popo diye bir şey yok. Ay keşke olsa (liposuction var o bizim konuda değil) ama yok. O yüzen ne yaparsan toptan yapıyorsun. Belli bölgeedeki kas oranını arttırabilirsin ama dur ben yan yan koşayım da sırf can simitlerim erisin yok.
Crossfit yapalım mı?


Haydi ben kendimden sıkıldım
Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder