Sayfalar

15 Nisan 2014 Salı

#kafamdadelisorula

Mekan Bebek seç bi yer hepsi olabilir (Happyly Ever after bi diildir çünkü Lucca'dan bile daha çok haz ediyorum).



Yıl 2012: Ay evet şekerim ben bir blush alayım. Ha ne diyodum ay eevet yaz da geliyo naapsak Alaçatı - Çeşme serisi haftasonları, bir iki Bodrum patlatırız hatta uzun kalalım bayram mayram yok mu Yunan Adası'na kaçarız kafamıza göre. Ay evet ben unsuz şekersiz kekten aliim. Yoğun kakaolu olsun. Ay burdan akmayan sıcak çikolata içmeye mi gitsek? Aslında bir ocakbaşı şart. Ay hadi kalk Kilyos rakı balık bunaldım valla. Yok şekerim bu gece nereye ay sabahlar olmasın heryer bizim. Evet bak şişe şişe viski getirdim Duty Free'yi taşıdım akşam gömeriz. Yanına da bitter çikolatalar üzümler, üzümleri buzluğa attık di mi donsun onar bak öyle çok güzel oluyor. Oh ne güzel keyif valla. Bi de şu manyak karılara bak rahat batmış at gibi koşuyo,  Veli efendi mi burası ayol! Çırpı gibi bacakları var zaten deli mi ne bu güzelim havada yayılmak varken. Aslında bacaklar da çok çırpı diilmiş roberto carlos mübarek. Ay ama çok zayıf be hastalıklı gibi. Zayıf diil mi. Kadın dediğin biraz etli butlu olacak. But but olacak. Bak bize hhhahah 38-40 beden Türkan Şoray staylaaaa. Ay hayyır canım bikini bulamıyorum. Şu biraz göbeğim var ya onu patlatmayan bikini bulmam gerek. Nereye baktıysam bulamadım. Ay kesildim, cigarella mı yaksak Djarum mu patlatsak ne yapsak. Yok ben pek uyuyamadım ya gene sabah 6 da geldim ben, çorbacıda bitti gene. Ya şekerim selülit masajı yaptırıyorum daha ne yapiim beeennn daha nee yapiiiimmmm????


Yıl 2014: Şu lanet playlistimi ne zaman değiştiricem acaba? Sıkıldım bildiğin bunladım. Yarışlar geliyo böyle mal mal mı koşucam. Yuh FitnessDelisi yuh insanın taytı düşer mi? Şimdi burda Obelix gibi çeksem olmiicak. Off karılara bak yaaa uyuzlar, oturmuşlar Chardonnay'lar buzz gibi, benim de canım çekiyo. Tatlı da yiyodur bunlar. Koş koş, pardon! Solunuzdan geçicem pardon! E kusura bakmayın ama dikilmeseydiniz yolda neden çarptı olmayacaktınız. Hedef 10.5 k 1 saat üstüne soğuma. Yaparsın. Şu balıkçıları hangi belediye kaldırıcak acaba burdan? Koşamıyorum ama ben sahil bunlara mı tahsis edildi? Ne zaman? Kaç k oldu? Arnavutköy'den buraya kaç k? Off Nike app şifremi unutacak zamandı çünkü bravo bana. Bütün gün ceviz incir hurma saymaktan, kaç lt su içtiğimi hesaplamaktan unutuyorum işte şifreleri. Şu mini yağ tabakasını yakarken aynı zamanda nasıl beslensem de kas kütlemi arttırsam? Ne yapsam ne yesem? Zaten o bir hafta yediğim içtiğim benim olsun shredding yolundan saptırmış beni. Ama bitti. Alanya bileti! bak hala ne otel var ne bilet, Bozcaada da öyle. SquatDelisi ile acil konuşmam gerek. 15 k kim koşucak şimdi ya. Aslında ilk yarı maratonu o yurt dışı etkinliklerden birinde mi koşsak bak güzel Milano mesela, dümdüz Milano ovası türküsü de olur bunun hha alışveriş de yaparız, Nike herşeyi getirmiyo buraya hem o protein tozundan barlardan da alıcaktım. Londra kayıtları kapandı mı? Off ne zaman bakıcam buna ben. Yaz listeye yeni tayt alınacak. Bunlar şalvar olmuş. Bikini, bikini bulamıyorum, 34 bedenlerin hepsi bi acayip, sevmedim. Yarın sabah ne yiycem ben yumurta günü mü yulaf mı? Ay o da at yemi gibi, neyle kaıştırsam, kuru incir, kuru erik, fındık, activia? Üstüne de ananasla çilek. evet. Nabzım kaç benim 178 iyi stabilize ettim burda artmıyo azalmıyo biraz daha zorlasam mı yaaa.


Sonuç: Kadın asla vücudundan memnun olmaz, 2 sene önce de diildim, şimdi de diilim. (Tabi şimdi çok daha mutluyum, ama kafayı minik minik takıyorum) Hep kendinde olmayanı isteyen bir canlı türüyüz kıvırcık saç düz saç olayı! İki konumda da bulundum, kesinlikle şu anki halimi seçiyorum, ztaen canım istemese çekilecek dert değil yok sabahtan kalk bir dünya besin hazırla çantanda gezdir saatle sayıyla ye, yorgun argın koş ağırlık kadır, millet sana psikopat gibi baksın. Tatilini bile antrenman programına yarış takvimine göre ayarla. İçki yok bi şey yok tatlı yok... Sevmesen olcak iş değil yani. Tamam gecenin köründe bi başına sahilde koşmak tuhaf görünebilir, yanımdan parfümleri sıkmış saç baş 10 numara topuklu kadınlar geçerken ben de bir ben mi acayibim dedim ama yok yaa diilim. Hakikaten çok daha mutluyum şimdi.

Sevgiyle

P.S: Bazı şeyleri abartmış olabilirim. O da benim kendi keyfim :) iki hayatta benim I embraced, kime ne :) tavsiye ederim bugün herkese bir tutam kime ne:) bi dene derdinin yarısı yok aa nerede boşver arama sana ne :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder