Sayfalar

2 Nisan 2014 Çarşamba

Stress iyi bir şey değil bebişim değil bırak let gooooo

Melaaabaaa mellaabbaaa. Faketmişsinizdir. (Ya da etmemişsinidir bilemiyorum) bu aralar hafif gün sektiriyorum. Her gün yazmıyorum. (Ama hergün spor yapıyorum, karın kaslarım oldu van damme, tembellik etme çalış senin de olsun). Keyfim yok ciciş. Keyfim yokken nasıl yaziiim? Nasıl :/

Stres korku ve umutsuzlukla geçiyor bir kaç gündür hayat. Evet bence de çok berbat bir şey. Cildimde etkileri görebiliyorum. Porlar Vezüv sanıyorlar kendilerini (oooo ben haftaya Napoli'deyim bak mini hava değişimi bana iyi gelecek). Uyku düzenim bozuldu, yeme düzenime ve besinlerime dikkat etmeye devam ediyorum.

Sanırım stresli günleri nasıl geride bırakırız onu düşünüyorum. Ben de isterim dünya pembe fillerin boing boing diye zıpladığı ve bizim mor pofuduk bulutların üzerinde uzanıp bütün gün meyve ve pamuk şeker yediğimiz bir yer olsun. Ama ne yazık ki değil, ego düşkünü, hırs manyağı, yalancı adi saldırgan olumsuz olumsuz negatif hakaret ağır küfür daha ağır küfür (yazamadım sıfatları yazarken içim şişti daha) "insanlar"ın da yaşadığı bir yer. Bunlar bize de bulaşıyor sen susuyorsun cevap vermiyorsun, o da ben susturdum sanıyor. Mevlana der ki edbli edebinden susar edebsiz ben susturdum sanır. Ama ben susmaya devam ederim şekerim, çünkü ağzımı açmakla kalmam kafa göz dalarım kendimden korkuyorum mini bir panzer oldum sonuçta ben.

  ( http://www.heartmath.com/infographics/how-stress-effects-the-body.html)


Sinirden stresten uzaklaşmak için neler oluyor ben neler yapıyorum al sana liste, sen de kenininkini yap, belki o zaman şu tuhaf uzaylı istilası kılıklı bunalımdan kurtuluruz. Katartik bir şekilde topluca girdik bu sefer depresyona hayırlı olsun;

  • Çilekli kozmetik ürünleri (ya ben çilek seviyorum napiim)
  • Fitness (hayatta bırakmam, beni dambılla BOSU'yla bar'la gömün squat pozisyonunda mümkünse)
  • Koşu (run lola run, bana bir polar, bir ipod, bir çift koşu ayakkabısı ve Nike dri fit şort tank top ver dünyanı dolaşırım)
  • Oryantal (GMall'daki 12 Nisan workshopuna gidemiyorum kendimi kesicem, ama 19'unda ordayım İlhan Karabacak ve Murat Demirtaş daha ne olsun daha kim olsun kimmmmmmm, WHO?!?)
  • Kahve (sabah kahvemi almaya kalkanı ısırırım (evet benim ısırma huyum var ve evet tavşan dişlerim orijinal kendimden yapma değil çıkma takma hiç değil)
  • Bahar (kayak göremeden bahar geldi, kısmet)
  • Dostlarım arkadaşlarım (gang'im kankalarım)
  • Kitaplarım (şu anda dünyanın en sıkıcı 2. dünya savaşı kitabını okusam da...)
  • Yoga (adı üstünde, ve ben artık tamamen kafamın üzerinde dikilebiliyorm. Çünkü tersten bakınca dünya daha şeker. Ayrıca ters duruyorum çünkü canım istiyo)
  • Koşular geliyor SquatDelisi ve ben koşulara gidicez (koşu mu geliyor biz mi gidiyoruz, uçağa binicez yol yapıcaz öyle bi durum)
  • Yaz geliyor (bazıları için kara haber evet çok gülüyorum ama ben onlara, miras değil alınteri diye dövme mi yaptırsam auuuwwwwww ahdfahdfa)
  • Aklma daha gelmedi, demek ki zayıf hafızalı olmayı da seviyorum ben.
Nazar etme bana, edersen de böyle ol inşallah (kim yapı bu hayvana bunu kiimmmm)

Bir de bu şarkıyı dinledim dün gece blushta yüzen donmuş üzüm gibi, hindistan cevizi yağı kokusu gibi, böyle yaz yaz geldi bana. Beni açtı biraz seni de açar mı?

Sevgiyle bebişim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder