Sayfalar

26 Mart 2014 Çarşamba

Row row row your boat gently down the stream...

Durup durup bir icat çıkartmasam olmaz di mi? Yok olmaz. Devamlı bir haylazlık şebeklik ve action peşinde olduğum için sanırım zaten insanlar beni bu kadar çok seviyor (kocaman güllü kucaklar bebişlerim ben de sizi daha çok ama seviyorum KALP)

Devamlı bir enerji devamlı bir hınzırlık devamlı bir icat!

Buyrun yeni icadım KÜREK (ben icat etmemiş olabilirim, ama en son ne zaman kürek çektin? Ya da hiç çektin mi? ama eminim bu yazıdan sonra çekiceksin. Allaaahhhh çektirmeesiiinnnnnnn)

Bazı makalelerde spinning sınıfları gibi kürek sınıfları organize edildiğini okudum. Yaa keşke bizde de olsaa dedim. (dedim çünkü kesin benim kendime kastım var da farkında değilim). 20 dakikada 300 kalori yaktım dün akşam. Bu da düşük performanslı halim, çünkü teknik çalıştım. Hedefim stabil bir şekilde uzuuun uzun 02:25'in altında kalmak. O ne demek 02:25 ne? 500 metrede kat edilen mesafeymiş. Acayip yeniyim bu dalda bomba gibi geliyorum ama tabi ki!!! Neden gaza geldim, 5 kişi içinde Cumartesi güü 4. bitirince bu ben olamam dedim çünkü. Hırsa bak...

50 dakikalık bir idmanın sonunda 1500 kaloriye kadar yakabiliyorsun harekete gel! Bir çekişte çalışan kaslar; kalflar, quadlar, hamstringler, glutlar, karın, oblikler, pekler, bisepler, trisepler, deltoidler, üst sırt ve lateraller. Her çekiş leg press, dead lift ve row kombinasyonu. Oh ben daha ne isterim. Nabız ortalamam 160 civarıydı 20 dakikalık egzersizimde. Yani bunu bir 30 dakika daha devam ettirsem bugün hiç yürüyemeyecekttim. Ayrıca vücut koordinasyou sağlıyor, dayanıklılık arttırıyor. Hem kuvvet hem cardio! Ay inanılmaaazzz. Bir de insnaın sinirini stresini alıyor, şöyle derdin var iş yeri savaş alnına dönmüş mesela stresin ağbabası var üstünde. Geçtin kürek makinasına, yaw nasıl yapıcam nasıl edicem derken aklında ne dert kalıyor ne bir şey. Bir de üstüne başarınca hehe ben bunu yapmışım yemişim sorunu çözerim herşeyi diyorsun ve gene bir süper kahraman oluyorsun. (Evet ben kendimi süper kahraman sanıyorum). Olay neymiş ben dün akşam anladım. Çekmiyorsun. Kollarınla çekmiyorsun işte, bacaklarınla itiyorusn yaaa bak ne kadar zekiyim yıldızlı beş pekiyi bana. O bacaklar ve kalçalar ince ayara işte meğerse kürekle gelecekmiş. Resmen kısmet ayağıma geldi :) Gym'lerin köşlerinde çürüyen tozlanan kürek makinelerine gidin şekerler. Kurtuluş hakikaten o arkadaşlarda :) Yıllardır kıymetini bilemedik ama artık devir değişti :)

Bütün bunları başımıza  cross fit aşkından geldi. SquatDelisi'ne ayrı teşekkürlerimi iletirim :)) O zmaan ben de onu küreğe bulaştırırm heheheyytt :) Akşama koşu crossfit bacak ve 15 dakika da olsa kürek hadi akşam olsun hadi gym'e gidelimmmm.



Sevgiyle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder