Sayfalar

25 Ağustos 2014 Pazartesi

20 (hadi tamam 19) yok 20 hadi iyi hisset

Ben ne zaman üzgün olsam ya yazarım ya spora giderim. Şimdi gym'de olamam (malum aynı zamanda bordrolu bir şahsiyetim) ama yazabilirim. Mesela bu akşam Galatasarayımın maçı var Dünya dursun Cimbom Oynasın, benim için hiç başka bir şey olamaz. Ama bugün gym'deyim bu kızın sertonin salgılaması gerek. Bu kızın kendine gelmesi gerek bu kızın göğsünü yere yapıştıra yapıştıra push uplarını yapıp yere neredeyse paralel TRX row larını yapması gerek. Bu kızın aslında leg day yapması gerekti ama olmuyo o uzun sürüyo bi bacak programı cardiosu esnemesi kendisi 2 saati geçiyor. Bu kız o yüzden chest day yapıyor. Çünkü uf oldu :/ ve maçımız var ey ahali! 20:15'te en geç evimdeyim. (Lig tv maç öncesi güzel oluyor da ATv kesin gene dizi haber vericek ben de tiksinicem)

Bu kız ayrıca gene dellendi hayatımda ne yapsam daha sağlıklı olurum dedi, bi de sabah beri ofistekileri de gözetliyorum (akvaryum gibi bizim ofis her tür balık var) ve bunları gördü;


  1. Porses edilmiş tatlandırıcı salla gitsin. İğrenç bi şey o kimyasal o neden sentetik bir şeye vücudumu maruz bırakayım ki neden yapayım bunu. Nedennnn!!!
  2. Uyku, evet alabilrisen al yeteri kadar fazla asla uyuyamam ama az uyuyorum. Bağışkılık, obezite, yenilenme sinir sistmei her şey buna bağlı telefonu şarjda az veya çok bırakma uyku da o hesap. Ama ben bu aralar uyuyamıyorummmm :((( (bu kezbanlığa kimseyi ortak etmiicem vallahi söz)
  3. Hijyen şart. kedi köpek sev eilini yıka bi şeye elledin metro falan elini yıka. Bir sürü arkadaşım ordan burdan virüs almışlar sapır sapır serum yiyolar evlerden ırak Yalnız çok yıkanma günde 5 falan ya da en azından her birinde jel sabun kullanma tendeki bakteri faunasını bozarsan gene acayip oluyo. 
  4. Aburcubur yeme, hatta proses edilmiş bi şey yeme. Ara öğün arıyosan kralı var, çiğ badem verelim, cherry domates verelim bi milyon şey var bak nar mevsimi geliyor mesela ceviz incir harika yeme o sentetik şeyleri
  5. Su iç, soda iç şekerli bi şey içme. Ice tea kola sayılmıyor aldığın sıvıdan.
  6. Fitness forever. Popoyu kaldır yoksa ömrünün sonuna kadar sarkık kalçalarınla yaşarsın
  7. Ben çok ilaç kullanmam, antibiyotik falan mümkün mertebe uzağım. Ağrı kesici bile almıyorum. evet o günlerde de almıyorum onun yerine hafif koşuyorum tırmanıyorum daha iyi geliyo. 
  8. Vücudun ihtiyacı olan vitamini inerali eksik etme aman diim 
  9. Alkolden ırak sigaradan ırak uyuşturucudan bi milyon ışık yılı ırak hadi görüyim seni (benim için şu aralar alkol büyük nimet olurdu ama yarış sezonu geliyor alamammmmmm)
  10. Lifini proteinini şekerini yağını karbını günlük dozda alıyo musun bak bu mühim. (benim haftalık planlar hep bu denge ile yapılıyor ben yapıyorum yapılıyor derken Sebastian diil yani benim o)
  11. Bazen biliyorum mutfakta tatlı var ayy dayanamam o zaman resmen Edgar Allan Poe'nun gammaz kalbi gibi atıyor e çok dayanamazsam yiyorum ama eve sokmayın şöyle şeyler kendimden biliyorum yiyorum ben haaaammmm
  12. hedefin ne bunu bi bil önce hedefsiz yola çıkılmaz. Kilo mu vericen kas mı alcıan yağ mı vricen amacın ne? mesela ben yağ verdim şimdi kas alıyorum (insanlar kilomu duyunca oha diyo olduğumdan 6 kilo az görünüyomuşum mersi canım evet seninle bi kahve içeriz bir ara hı hı)
  13. Saçma sapan soslara veda et, doğallara yönel, balzamik olsun, zeytinyağı limon olsun e çok exquisite ise hardal olsun ama o dandik yağlı sentetik katkılı diğer şeyler olmasın bi zahmet
  14. Şeker alınacak tabi de elma var incir var kabak tatlısı var sütlü tatlı var ekmek kadayıfı var. Sen bil bakalım şekeri nerden alıcan. yeme annem yeme gülüm
  15. Temiz hava iyidir candır
  16. Bana gelip ay o şeyleri yiyp 100 yıl yaşayacağıma iskenderle bopulum diyen sarkık balinalar; potansiyel kalp damar hastası, kanser hastası, kolestrol manyağısınız. Belanızı bulmuşsunuz ben daha okumam gerek yok. 
  17. Stresten uzak dur (:( ) üzülme ( :( ). peki bulucam bi yolunu....
  18. Güzel bir hobin olsun (yoga mesela bence hobi) içmek değil
  19. seyahat et o esnada da fitness planını aksatma
  20. bunları yap ben daha yazarım ama son olarak hayatını basitleştir. Çok şeye ihtiyacın yok yaşamak için SIMPLE IS GOOD. Hayatı biz karmaşıklaştırıyoruz ben mesela hayatla gemici düğümü atıp ortalığı arap saçına çevirme konusunda dnya markası oldum bu aralar. Ama en önemlsisi ilham al ve ilham ver....
Sevgiyle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder