Sayfalar

5 Ağustos 2014 Salı

Taçsız kraliçe - madalyamı kendim takarım! #FITQUEEN

Sabah at maması yiyorum, avakado denen zımbırtıdan neler yarattım ey Tanrım! Çikolata yok alkol desen öyle ayda yılda bir, bi yerde bi tatlı görsem, ayın atlı krizi günlerinde değilsem, ya da özel bir nedenim yoksa yemek için ya da özel birisi hayatta yemem, ölsem yemem gebersem yemem, birineyedirip tadını anlattırırım çok merak ediyorsam.
Kimse aşağılamasın çok zor bir şey bu denemyen bilmez, heryerin mosmor kalana tüm mikro kasların ağrıyana kadar dön dön tırman

Haftasonu sabahın köründe kalkar ormana koşmaya giderim, ya da akşam üzeri kendimi sahile atar koşar ordan gym'e gider sauna keyfimi yaparım. Bilmem nereye gel fitnessdelisi... Gelemem o gün bacak kol karın göğüs çalışıcam oryantalim var yoga var gelmem sorma.


Makarna 100 yılda bir yerim. Seviyorum napiim...

Ketçap nedir ne dedğilidir unuttum mayonez falan soslar yok bende. 

Topuklu yarış zamanı giymem ya sakatlanırsam zaten tendomlarım kopuktu bir de patellam sorunlu, olmaz. 

gece geç yatmam, uykumu almam gerek, olmaz. Uykusuz yorgun sakatsam spor yapmam sakatlık çıkmasın. 

Öğlen kampüs yemeğine talim canlı ben, menüye bakıp karb protein lif hesab yapıp öyle yerim. 

Alışveriş mi? Evet şu an yeni bir jel destekli şok emen koşu ayakkabısı arayışındayım Burda bulamazsam yurtdışından alıcam napiim beni de zevkim bu. 


Bazen bana bakıp bakıp ay valla kebap keyfimden bilmem neyimden vaz geçemem diyen kız var ya (salak kezban diyelim kısca evet canım sana dedim sen böyle söyleyince ben tak diye beynimden seni etiketliyorum, hatta telefonunu falan siliyorum, bilirsin tanımadığım numarayı açma huyum da yok, hayır yoğunluktan değil seni istemedeğim için dönmüyorum sana) ha o kız uyuz uyuz sağda solda kavitasyon 500 liralık selülit kremi kovalarken ben sırtımda barbel ile squat yapıyorum. 


Ay o kadarına ne gerek var diysoun ya, sonra ben shortlarımı giyip karşında serilirken sen tutup bana ne yiyosun ben de onu yiyim selülit bik bik diyince ayağımdaki dolgu topuklu ayakkabıyı çıkartıp kafana atmak geliyo içimden. 

Temiz yiyorum, yakamayacağım kaloriden uzak duruyorum, yerinde uyuyorum erken kalkıyorum, koşuyorum, gözlerimin içi terden yanana saçlarım dağılana kadar body çalışıyorum, tam da senin keyif saatlerinde yoga meditasyon yapıyorum. Vazgeçemem dediğin seni içten içe çürüten mısır şuruplu fabrikasyon tatlıları yerken sen ben regl döneminde bile tatlı krizimi bir kaşık fıstık ezmesiyle atlatıyorum da bunlar sana zor geliyo ya. Sana göre benim hayatım çekilmez ya! Peki sen senin hayatınla nereye vardın?


Hayır bana madalya takmıyorlar, bazen TRX'te asılı kalıyorum o son row'u da çıkartıcam diye nefes alıp verip tavana odaklanıyorum, bazen o squattan kalkamıyorum, box step yapamıyorum. Ama ben kendimi biliyorum, vücudumu tanıyorum, ruhumun sınırları olmadığını biliyorum. ben oraya da tırmanırım, kend, kavanoz kapağımı da açarım, iradem var ya bırak çeliği titanyum gibi. Bana kurşun işlemez. Ben 50. push uptan sonra nasıl nasıl biticek diye inerken bitireceğimi biliyorum. Sen ne biliyorsun? Egonun peşinde sağa sola sürüklenmekten başka? Egom yok evet yok, çünkü BEN neleri başardığımı biliyorum, ne kada daha ileri gidebileceğimi. İster sere serpe shavasana ister en kompakt en esnek minnak yoga pozları umrumda değil bugün olmazsa yarın ama oraya ulaşacağım. Dünya tersken de güzel sen? Peki ya sen? Düzün zevkini tadını alamayan sen ne seviyorsun? 


Hayır bana madalya takmıyorlar, benim madalyam sırtımdaki kaslar, benim madalyam otelde bile denize girip 1200 metre yüzüp çıktığımda quadircepslerim, benim madalyam tazı gibi koşarken rüzgardan hızlı olmak, benim madalyam karnımdaki yaratık kasım, benim madalyam radyallerim. Benim madalyam sınırsızlığım esnekliğim. Benim madalyam egosuzluğum. benim madalyam ilerleme. Benim madalyam bu ve parıl parıl parlıyor. Ben mutluyum. Ben dengeliyim. Ben işte bu yüzden güzelim. ben taçsız kraliçeyim, kendi krallığımda...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder