Sayfalar

22 Ağustos 2014 Cuma

Çıtası yüksek çitalar diyarı - Survival of the fittest

Sezon geliyor katılacağım koşulara kaydımı yaptırdım ben. Runtalya'da yaşadığım üzüntüyü yaşamiim kontenjanlar dolmasın falan diye. Tüm kayıtlar tamam tüm paralar ödendi her şey OK. Şimdi kitlerimin gelmesini ya da benim onlara gideceğim zamanın gelmesini bekliyorum.

Bana neden koşuyorsun deli misin ne anlıyorsun diye soranlara yanıtım olsun.

  1. bir kere her yerde koşabilirsin. Evde dışarıda spor salonunda (tamam kapalı yerde yapmak için bant lazım OK ama atıyorum bilmem nereye gittin tatile iş seyahatine yaparsın yani, ya da yapan yapıyo ben mesel ayapıyorum kapak olsun)
  2. Kendi kendine kaliteli zaman geçiriyorsun ki bence bu muhteşem bi şey. kendimle ben arasına giren tüm dünya koşarken bir kenara çekiliyor bayılıyorum o hisse bi ben bi de patilerim pıt pıt pıt... Kalbim evet
  3. Çok güzel müzikler dinliyorsun ya, bana çok güzel müzikler veren birisi var, bir day dreaming bir day dreaming aklın şaşar
  4. Bir sürü yeni insanla tanıştım, zaten koşan komünite diye bir şey var, her yerde karşılaşıyorsun insanlarla mutteşemmmm
  5. Kilo veriyosun ama bu konuya girmiyorum asli amacımız bu değil
  6. Çok daha sağlıklı oluyor insan koşunca inan valla, hareketi yağ oranını geçtim ona göre yiyosun uyuyosun alkol almıyosun falan çok daha güzel daha rafine bir insan oluyosun
  7. Çok güzel uyuysun sabah 'te bile kalksam koşmak için (evet öanyağım ben ve bunu yapıyorum ama o saatte İstanbul Boğazı'nı görmediysen köyüne geri dön yaşamıyosun sen)
  8. Acayip enerjik oluyosun. En uzun menzillerimi koştuğum yarışlaran sonra bile öyle bir oluyorum ki bi tur daha rahat atarım yani vınnnnn
  9. Kan basıncın insana döner kalbin daha sağlıklı olur daha güzel aşk yaşayabilirsin böylece 
  10. Rahatlıyor insan. Çünkü neyle bopuşmuş olursam olayım mesela o an tek sorunum o süre içerisinde o mesafeyi kat etmek bazen, bazen etrafı seyretmek, bazen sadece müzik, bazen #thinkingof öyle gidiyo ama insan rahatlıyor be. Benim en sevdiğim rutin, sahilde koşup, gym'e gidip saunaya girmek bayılıyorummmmmm
  11. Açık hava alıyorsun deniz havası bol iyot (denizi olmayan yere şehir demiyorum ben beni bilen bilir)
  12. Kanser riski azalır, çünkü daha sağlıklısın stresten arınıyorsun kapiş?
  13. Bağışıklık sistemin sağlamlaşır daha güzel hasta olmadan yaşarsın misler gibi (bakınızı ben sadece çok stres yaşıyorsam hasta olurum onun dışında hepinizi gömerim maşallahım var)
  14. Bir sürü yeni ayakkabın oluyor hem de 4 haneli fiyatlara değil bütçesi insana dönüyor insanın.
  15. Hayat tarzın düzenleniyor. gece erken yatıp sabah kalkıp koşuyorsun, başarıyorsun kendini daha çok seviyorsun
  16. Kemiklerin ve eklemlerin kuvvetleniyor (bakma sakatlıklara ben bilinçsiz bir zaman geçirdim bir daha never ever)
  17. Muhteşem bacak ve kalçaların oluyor. Muhteşem ama hakikaten güzel.
  18. Fark yaratıyorsun. Mesela ben TOFD için koşuyorum, bağış topluyorum, kendim de bağış yapıyorum (söylenmez ama hep soruyolar enayi gibi biz para veriyoruz sen at gibi koşuyor musun diyorlar, hayır ben de TOFD, BirDilekTut, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği vs bağış yapıyorum bir daha bana bunu söylettirmeyin.)

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder