Sayfalar

22 Ağustos 2014 Cuma

Olanı Allah kabul etsin ama benden Vegan olmaz....

Sabah kalktım gözümü açtım hiç sevinmedim, çünkü beni sevidirmeyen bir şey gördüm. Ben de sevmediğim şeyler üzerine düşünüyorum. Terslik işte. Bu arada bunda servise adımımı attığımda burnuma otlu beyazpeynirli çörek ve kaşarlı beyazpeynirli simit dayayıp yemezsen atarım köprüden diyen hocaların da etkisi oldu (karb yiyince fena oluyorum ben). Yolda uyurken rüyamda (kabus da diyebiliriz) vegan olduğumu gördüm.



VEGAANNNNN..... Ya tamam şimdi yargılama saygı duy falan diiceksin de... ben ve vegan. Mümmmmmkün diil. Açlıktan ölürüm o ayrı hatta beklemem okadar zaten de yani Allah acısız ani ölüm versin....

Orta az ızgara et, mangal, tavuk delisi değili çok ama kanat... Kırmızı et olmadan yaşayamam. Somondan nefret ettim yıllarca şimdi vazgeçemem, ayrıca İstanbulluyum canım ben, Boğaz var bizde ben balıksız yaşayamam. Hem mantardan ottan falan alacağım protein yerin dibine batsın yaklaşımım var benim (tek  çocuğum ben şımarığım biraz, patavatsızlık da var idare et artık). Ayrıca süt ve süt ürünleri de yok. E şu an vegan olsam haftaya rahmetliyim  - açlıktan ne kadar zamanda ölünüyordu? Benim yeme stilim olduğu gibi protein ve life dayalı anasını satiim. Bak sabah 3 gr karb yedim fenalardayım. Tamam hatır için beyaz un yedim ama iyyk sevmiyorum. Ama et öyle mi. Sabah öğlen akşam kırmızı et ve balkıkla beslenebilirim salsan.

Bir önceki hayatımda fare olduğumdan kuşkulanıyorum. Bir insan evladı bu kadar peynir yiyemez. Türk İtalyan Hollanda Danimarka İsveç İsviçre Belçika Alman acımıyorum. Her seyahatten peynirle gelen bir canlıyım elimde. Millet cips yer (bööğğğk) ben peynir. Düşünsene ben vegan olsam peynir yiyemesem, kesin phagosythosis (cell eating itself) lisede de biyolojim muhteşemdi. Sırf annem doktor ol diye senelrce ısrar ettiği için yiksek maikna mihendisi oldum. Yoksa peeh beyin cerrahıydım ben (bööğğğk beyne de elleyemem ama yerim). Beyin sakatat bayılırım protein a kurtarıyo da. Efendim vegan olsam peynir yiyemem e pardon da yetimim zaten bi de aç mı geziiim :(

Ayrıca soyaya mahkum edemem kendimi. Soya dediğin şey meme kanseri tetikleyen proteinler barındıran bi varlık nihayetinde. meme kanseri ne berbart bir şey ucundan döndü bizim valide hikayeyi boşver şimdi. İnsanın memesinin alınma riski çok çok fena. Soya uğruna veremem.
Şimdi kimse alınmasın latife ediyoruz 

Kıssadan hisse. Benim diyet stilim protein ve life dayanıyor bu biir, Etsiz yaşayamam bu ikiiii, ayrıca soya tüketip mememde kist oldu mu olmadı mı riski korkusu yaşayamam bu da üüüç. Benden vegan olmaz. Olanı da Allah kabul etsin. Ben fitnessDelisi asla vegan hayat tarzını benimseyemem.

Sevgiyle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder