Sayfalar

7 Ağustos 2014 Perşembe

Misafir umduğunu bulamazsa kendi idmanını tasarlar SAYGILAR

Türküz ya biz şimdi, misafir umduğunu değil bulduğunu yiyor ya, ha peki bir şey yoksa o misafir nası improvize ediyor bunu bilemedim. Ben şahsen nev-i şahsıma münasır bir kişiliğim. Bu nedenle de kendi yollarım var, sevimli olduğum için yırtıyorum çoğu zaman linç edilmekten. Ama eğer dün akşam insanların canı çıkmamış olmasayıd eminim beni kafama dambıl ile vurarak bayıltır, havuzda boğarlardı. 



efendim benim bir tancik kankim var kankiden öte biz onunla aynı orgnizmayız. Birimizin parmağına bi şey batsa öbürü zırıl zırıl zırlıyor, bir kozmik bir karmik bir kazmik bağ var aramızda, keza ikimizin de kazma olduğu alanlar farklı yanyana gelip voltran olunca süper oluyor. Bu benimki dün bana dedi ki gel bizde insanity var bayılacaksın. Ben durur muyum yapıştırdım cevabı :) Oluuaaarrr... Efendim gittik bunların club'e (şahsen bayılmadım benim gittiğim club daha iyi benim kazmam bunu okumuyor nasıl olsa, o zaman sıkıntı da yok saydırabilirim.) biz bi heves stüdyoya girdik insaneeee falan böğürüyoruz bi baktım anaaaa 3 kişi var debeleniyo naabıyonuz burda? Hoca tatildeymiş. Bağladık mı karaları? Hadi dediler kendi idmanımızı kendimiz dizayn edelim. Bu arada beni de süzüyolar bu kara bacı kim nerden geldi ne alak bu şimdi gündüz feneri kunta kinte falan. Başladılar ısınıyoruz Sonra biri 4 hreket önerdi orda artık dayanamadım. Dedim yarualr gelin şunu 4 süper set yapalım. Bunlar he me dedi,ben başladım önermeye o olsun bu olsun. Squat yapalım diyolar OK kaç tane? 30 neee diyorum 30 mu 100 olsun yuvarlak (50 normal 50 sumo'da anlaştık) line dripten tut çift barlı hip thruster a kadar gitti iş. Ortalığı dağıttık. Yani şöyle söyliim benim bile kanatlar ağrıyor bugün. Bir full body yapmışız tatdından yenmez. Burpee yapalımolur kaç tane 30 diyorum benim iki katım adam bana diyo ki 20yi anca çıkarıtırm. Emmi yapma dedim yaa, benimki girdi araya 25'te anlaşalım anlaştık (ben gizli gizli 5 tane fazladan yaptım 30 yaptım) Push up var mı diyorum OHAAA diyolar. Böyle bi ortam. Üstüne plank durduk Allah kabul etsin, akşam planki 3 rekat (2 rekat da son sünnet etti mi sana 5 dakika). Üstüne bir enedik bir esnedik. 

Burası mühim. Benimki hiç esneyemez, hiç ama 20000 yıldır tanırım bunu herif esneyemiyo, bildiğin odun daha elastik. Nasıl insan vücudu bilemedim. Esneme makinasına girdik, bu 62 de tıkantı ben 110 da hala diyodum ki makina gelmiyor sen itsene bacağımı ki ben kendimi esnek bulmam ha ama açılıyorum.


Buna esneme yaptırdım. Bu eğiliyor olmuypr oturttum yere, dedim dokun ayaklarına, bu uzattı parmakları olmuyor da olmuyor bir metre kolu olan adamdan bahsediyorum burda dedim derin nefes al ve ben itmeye başlayınca yavaş yavaş ver, yemin ediyorum kamyon itiyormuş gibi oldum ama dokundu ayak parmaklarına. Tuttu bile. Bu adam milli takımdan davetiye alan adam ama esneklik sıfır. Nasıl oluyor anlamıyorum allah anlamıyorum. Benim canım arkadaşım can dostum ODUN! Kabul ettim böyle yaşıyorum. Sabahtan beri telefonumu kilitledi, ağrıyo da ağrıyo. Ağriiicak rkadaşım o kaslar hayatlarına ilk defa uzadılar 12 yaşımdan beri tanıyorum seni bi kere esnediğini görmedim. Nasıl oluyor allahımmmm. Ben esnerken de yalnız kıskancız inşallah öyle düğüm olur kalırsın dedi bana yaa BANA YAŞAR USTAYA olmaz olsun!!!!

Kavga gürültü idmanı tamamladık, gene girdi makineye bak ama allah için artmış esneklik katsayısı. Aferim bize çok şekeriz. Kutlamak için havuza girdik tabi. Yüzücü ya bu zodyak gibi gidiyo, e ben kara koşucusuyum. Yönümü bulamıyorum falan neyse daha çok goygoy oldu. Kardiyo yapmadık eevet olabilir ama bu aralar benim cardio seansım sabah 11e kadar o da kapalı alanda koştum koştum koşamadım geçmiş olsun çok sıcak. 

Böyle bir misafir umduğunu değil bulduğunu yer olayını daha misafir umduğunu yiyemiyorsa leziz bir idman tasarlar olarak değiştirip beni bugünlere getiren muhteşem hocalarıma çook teşekkkür ederiiimmmmmmm bu akşam uzun sakatlık snrası ilk hard core idmana Nike Training Club ile dönüyorum (dün akşamı saymıyorum ama ciddi de idman yaptık benimki yoruldu be onu yorduysam olmuşum ben yani) ama bu gün kop kop yarın da akşam yogası. Senin bugğn yarın idman planın ne? 


Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder