Sayfalar

8 Ağustos 2014 Cuma

You call me crazy demiş büyük düşünür britney spears.....

Mylagia. Ne güzel kelime değil mi? hoş böyle gizemli falan ispanyolca gibi....Diil diil işte şu anda o şey benim çok canımı yakıyor. Benim bi yerime yazılması lazım aslında atarlıyken idman yaptırmayınız. Hatta mutsuz etmeyiniz kızdırmayınız idmanda kendini hırpalıyor çok diye. Çok hırpaladım dün gene ben beni, bugün calfımdan tut sırtımdaki mikrolardan tut ayak tabanı kası ağrır mı insanın ya hu!

Bu aralar kafamın içinde döen bir soru kuşağı var ve yanıtlayamıyorum. Ben de derdimi spordan çıkartıyorum. Biliyorum iyi değil biliyorum saçma ve şu anda tamamen sancılar içindeyim. Ne yaptıysam (aslında çok iyi biliorum ne yaptığımı, ama boşverin şimdi denemeye kalkan olur falan ben sorululuk almam) kaburgalarımın arasındaki kaslara kadar ağrım var. Yürüyemiyorum calflar kilitlendi. En ufacık bir şeyi taşımak işkence oldu.

Minnak kas ağrılarında stretching yapmak, minnak ağırlık çalışmak falan iyi gelir. Böylece atık ürünler gönderilir kastan ve rejenerasyon hızlıca gerçekleşir. Ama ben ne yaptım hırsımdan gözümü kan bürümüş halde zaten ağrıyan kasla tutup bir de cidi ağır bir çalışma yaptım. Bu akşam yoga'dan muafım. Keza yürüyemiyorum bile!!!!! Bu iş bir de 48 saatte pik yapar sonra iyilşemeye başlar. Bana pazara kadar hareket yok :(

Peki buz mu sıcak mı? Valla ben dün akşam 3 saat süren intensve work out'umun sonunda kendimi saunaya attım. Bu fayda görmüş hali. Bana sauna iyi gelir ama aslında hemen buzlamak gerek. Ben tersim ama metabolizmam acayip diye beni küçük görmeyin hakir görmeyin beni isyan bayrakları ile geziyorum zaten ne olur iyice dellendirmeyin.

peki bu acı önelenebilir miydi?

İdmandan önce stretcing yaptım mı? Evet hem de dinamik! İdman sornası da statik stretching yaptım hem de kendi yoga staylaaaa şeklimle :(
İdman öncesi iyi ısındım mı? evet hem de deli gibi
Beslenme düzenimde anto-oksidandan geçilmiyor, ayrıca C vitamini manyağı oluyorum hem de doğal yollardan alıyorum
İdman sonrası proten almadım bak şimdi alsam belki biraz daha iyi olurdu. Muz yedim yattım bi nevi öyle oldu (hemen yatamadım sümklüböcek hızında hareket kabiliyetim var şu anda)


Kiraz yemek mesela iyi geliyormuş, o saatte hiç aklıma gelmedi, İçindeki bazı antioksidanlar kas ağrısını azaltıyorumuş. C vitamini mesela, benim günde ne kadar karpuz tükettiğimi düşünürsek ve bu ağrının büyklüğü ile kıyaslarsak 20 ağaç kiraz is needed for me for prevention
İdman öncesi kahve içmek de mesela iyi geliyormuş, gerçi ben o kadar intensive çalıtşım ki bir plantasyon kahve içmiş olmam gerekir şimdi Heidi gibi zıplayabilmek için.
Iboprıfene bulanmam gerek şu anda bulayın beniiiii burda amaç arnica bitkisninin iyileştirici gücünden faydalanmak
Masaja gitsem mi diye düşünüyorum, o da seçenek ama ben burdan teee şehre dönene adar spa'lar kapanıyor bebiş :/


Kıssadan hisse:
Birilerinin sizi mutsuz etmesine izin vermeyin
Birileri tutup da sizi mutsuz ederse o zaman idmandan çıkartmayın
Kas ağrısı çok pis bir şey kıpırdayamıyorsun

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder