Sayfalar

28 Ağustos 2014 Perşembe

Doplata ve rafta bubi tuzakları benden başkası uyarmaz

Ah hani baniiii ahh hani baniiiiii bazen öyle şeyler yersin ki pişmanlık duyarsın, bazen yemediğin için. Amabazen bazı şeyleri gururla yer benim alaylarıma mazhar olursun. Gülerim suratına. Çünkü sana daha önce 100000000 kez söylemişimdir. Bir kere marketteyiz, kız en mısır şuruplu en katkı maddeli sabah gevreğini almış eline 15 günde 2 beden incelten bi şey (jshdadak). Yapma dedim yeme onu çok şeker var. Yanıt gecikmedi "benim bünyem alışık". Rabbim müsaitsen sana geliyorum.



Şimdi diyet olayı çetrefilli bir iş. Bana bi milyon soru geliyo ay bebişim Dukan mı yapıuosuuaaaanlar, detoxta mısınlar. Aaa bu yemiyo ne diyeti buuu diyenler. Yavrum diyet yapmıyorum ben. Cevbını alnıma dövem yaptırasım geldi. Yaptıramam Iod allerjim var. Dövme bana no no ama bi de burdan yaziim (şaşırtıcı okunma oranım var haydaaa beklediğimden çok çok fazla oysa bu benim notpad'im gibi bir tool bana göre) DİYEY YAPMIYORUUUUMMMM.
Aşağı yukarı bu evrim sürecini geçirmiş bir insan evladı olarak söylüyorum SPORSUZ OLMAZ DENGELİ BESLENMESİZ OOOLLMMAAAAZZZZ

Bubi tuzakları ile dolu bir dünyada beslenmeye çalışıyoruz.
Rahmetli müslüm gürses de göbekten sushi yemişti ne memleketiz beeee

  • Protein bar: Rabiimmmm çok cool di mi onu yemek YANLIŞ sen bir kere o zıkkımın arkasını okudun mu şeker oranına baktın mı bazılarında ele bir yağ var kızartma yağı iş lıkır lıkır (bööögghhkkk) daha iyi.
  • Müsli bar: Şeker şeker şeker hatta beteri mısır şurubu hem de yüksek fruktozlu back to sq 1
  • Meyvalı soda: Şekeeeeeerrrrr
  • Light (şekerli) içecekler: A  bunda şeker yok evet bebiş yok arpartam var. Neymiş sentetik. Mesela o Body Shop duş jelleri var ya onlar da mis gibi kokuyo ben bi kere yedim tadı berbat. Ama o da sentetik o da sentetik. Aspartamı bas kreme duş jeline ye o zaman sana madem farketmiyo. Afiyet olsun sana. Olmadı beni de ye. Hayır yemesen ne olacak ölecen sanki alma sentetik bi şey ne var yani
  • Organik. Google a Türkiye'de organik sertifikasyonu yaz. Sonra okuduklarına inan. Almanya'dan döndüğümde (4 senedir organik beslenen bi canlı olarak) aç kaldım. Sonra aileden ufak bir arazim var dedim ki ben burda organik çiftlik işine giriiim. Kendimi kesiyodum. Bir adet akreditasyon mekanizması yok. Aferim dedim harika. Sonra burda işe başladım da kurtuldum. Bi de organik yemeği bıraktım civcivden hallice tavuğu sırf solucan yedi diye bana 30 liraya satmaya kalkanlar utansın. ORGANİK BU DEĞİL!!!
  • Sentetik vitaminler. Dr'um der ki ağızdan giriyor anüsten çıkıyor. Manasız. Onun yerine git meyve ye. Ki doktorum da kendisi vücut geliştrme,, günde çifft idman falan yapan muazzam fit bir insandır. 10 yaşımdna beri benim  doktorum kendisi. Bana yalan söylemez. Kendisi Ortadoğu ve Balkanların en iyisi. Ben kalp doktorum. Özledim check up a gidiim. 
  • Low fat. Bazı durumlarda love fat mesela Omega 3. Büyük düşün geniş düşün. 
  • Öğün atlama. ATLAMAAAA KEZBAN ATLAMAAA. Öğün atlayınca metabolizma develer. evet develemek ben buldum kelimeyi. Deve hörgücü gibi der ki bu bana besin vermiyo dur ben yağ tutiim acilde lazım olur. Bildiğin anneanne mantığı.
  • Sıvı diyetler iki üç gün Dr denetiminde detox yapıyosan süper (bu memlekette diet kampında insanlar ölüyor yalnız doktora dikkat). ama 10 gün sıvıyla besleniyorsan kaçırdığın vitamin mineraller ve limadan kalkan gemideki sağlığına mendil sallama hareketi.
Şimdilik aklıma bu kadar geldi ama bu konuda çok yazıyorum. Kesin devamı gelir. 
Cinsiyetten bağımsız dengeli beslenmenin önemi isimli sanat eseri

İzninzle ben Ege sahillerine akıyorum. Bol bol taze balık ahtapot Girit otu (hmmmmmmm nam nam nammm) ve tatlı yiicem Bi de sakız likörü falan. 

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder