Sayfalar

29 Aralık 2013 Pazar

Fındık fıstık atabilirsiniz yalnız çiğ olsun

Rejenerasyon safhasi cok mühim.  Antreman sonrası ayrı,  müsabaka sonrasi ayrı.... iyi planlama yapmak gerek.

Diyelim ki cok ağır kuvvet antremanı yaptin çıktın acliktan geberiyosun haliyle.  Gozunun önünden tabak tabak makarnalar steakler ızgarada ne bulursanlar ne gelirse geçiyor.  Kuzu koysan postuyla çiğ çiğ yiyecek haldesin. Mesela şu anda ben öyleyim.  Cok agir full body workout dersinden çıkıp bacak çalışacak kadar cıldırdığım bir idman pazarını geride bırakıyorum.  Vücuttan su eksilmis protein lazim karbonhidrat şart.  Şu anda hissettiğin asla doymayacağın. Bu doğru değil doyacaksın once bunda bir ikna ol ve bedene sacma sapan madddeler sokma. Mesela ketçap şeker deposu iiiyyy mayonez sırf yağ bogghhhkkkk.


Bence ideali izgara tavuk yanina yağsız esmer pilav. Gecenin köründe antreman bittiyse o zaman yeşil elma ve süt :) yağsız sut bence sağlıklı değil o ayrıştırma prosesi esnasında sütün kimyasal yapısını bozan bir sürü seye maruz kaldığını bir çok makalede okudum. Soya sutunu özellikle kadınlara tavsiye etmem keza içinde bulunan bazi proteinler meme kanserini tetikleyebiliyormuş. Normal sütteki yağı kaldırır vücudun merak etme hem yağ da alman gerek hatirlatirim besin piramidi. Eger akşam üzeri bittiyse idman benim tercihim hemen idman sonrası bir avuc karışık çiğ kuruyemiş yem seker hem yag ihtiyacımı gayet güzel karşılıyor.  Saunaydı duştu o badireleri atlattiktan sonra bollllll protein. Kimse kasları da erisin istemez. Vücuttan yağı uzaklaştırmaya çalışıyoruz kaslari değil.  Neymiş? Kaslarımız gözümüzün nuru. Vucda bakilacak. Hem korkma o bodyci ablalar gibi olamazsın steroid iğneleri basmıyorsan eger vücuda.  Yapmiyoruz di mi :) aferim.

Sabah antremanı sonrasi da gene aynı prosedür benim icin geçerli.  Tabi herkesin kendi metabolizmasi kendine güzel. Benimki bu ritimde mutlu.

Sabah kahvaltısı dünyanın en önemli öğünü. Kendisini seviyoruz sayıyoruz atlamıyoruz. Ben bazi sabahlar yulafla harikalar yaratıyorum bazen de iki yumurta ile başlıyorum.  Muhteseeeemmmm



Ara öğünler kolay ama her türlü şeker düşmesi ihtimaline karşı çantada cepte fındık fıstık ÇİĞ OLACAK!!! emrime amade. Mesela şu anda cebimde. Ha bana çiğ findik fıstık atabilirsiniz afiyetle yer teşekkür ederim. Bu demektir ki birileri bütün bu yazdıklarımdan ilham almış.  Yanında bu guzel besini taşımakta :)


Kuru meyveler de muhteşem şeyler ama sadece doğal olduklarından eminsen ve de seker kotana dikkat edersen :)

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder