Sayfalar

29 Aralık 2013 Pazar

Sorular ve Cevaplar

2013 değerlendirmesi geliyor bu bir gece kaşınması postudur :)

Kısa bir soru: neden bu kadar çok spor yapıyorsun? Yarışa mı gireceksin?

Yanıt: ben insanım yani devamlı iyileşen, devinen, öğrenen bir organizmayım. Mütemadi sonu gelmeyen bir yarıştayım. En büyük rakibimi her gün onlarca kez görüyorum, her aynaya bakışımda. En büyük destekçim de gene aynı aynadan beni izliyor. Dün olduğum insandan iyi yarın olacağım kişiden aşağıdayım. Hedefim şu anki sınırlarımın ötesinde bir kaç zaman sonraki sınırlarımın ise gerisinde. Kendimi seviyorum ve devamlı iyileşme için çalışıyorum.

Soru: ay bunu hep sporla mı yaptın?

Yanıt: hayir canım ellerimi açtım dua ettim sonra da hamur islerini lüplettim. Peeeh. Spor benim icin yeni değil ki şekerim cift lisanslı amatördüm şimdi de kendim için devam ediyorum. Ama başlamak icin asla geç degil.

Sorunin devamı: ama istediğini yiyosun di miiiii

Yanıt: sen tatlı yemenin peşindesin biliyorum. Küpüne düşene kadar içmenin. .. no no no bebeğim. Evini beğenmezsen yaptırılır yenisi alınır eşyalar eskiyince değişir ama senin aslında bir tane evin var o da vücudun bedenin!!! Ona iyi bakmazsan bu dünyada başka nereye gideceksin? İç organların eskiyince yenilerini alamazsın. Bir dekoratore gidip yeniden döşetemezsin mabedini. Senin gerçek yuvanı bedenjni!!! Ona iyo bakmalısın tek sorumluluğun bu.

Vücuduna iyi bak hırpalama
İyi uyu
Iyi ye
Gül kompliman yap
Sev sevil ve sevindir
Sıkıntıdan uzak dur
Her iş olacağına varır sonunda kendini yorma strese sokma
Gülümse
İyilik yap
Bir Kitabın hep olsun okuduğun
Ruhunu kalbini bedenini temiz tut
Güven (kazık yiyeceksin ama güvenmeye devam et, kazık atan utansın sen utanma)
Yeni arkadaşlar edin
Hep bir hedefin olsun

Dene bak ne oluyor...

Sevgiyle...

P.s: telefonum kocaman ona rağmen telefondan yazmak zormuş ama zor beni durdurabilir mi? ASLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder