Sayfalar

17 Aralık 2013 Salı

Yeni program demetkir ki yeni kas ağrıları

Program çalışmayı ben seviyorum, benden sorumlu trainer bu konuda ne kadar hemfikir bilemem :) her seferinde kendisine gidip biraz daha sert olsun, daha hard-core olsun diyip durunca, sonunda o da bana erkek programı yazmaya başladı. Dün yeni programımı yazarken bir ara başını elleirnin arasına almış ben ne yapıcam seninle sen nasıl kadınsın dedi durdu. Sonuç iki gün sürecek olan intensiv bol süper-set'li bir program. Kankam (kendisine Bro diye hitap edelim) ilk kez 6 ay önceki programımı gördü ve hiç süper-set yapan kız görmemiştim sen 4 tane üst üste yapıyorsun helal sana kanka demişti. Gurur duydum kendisi tam bir Gym-Freak olmakla beraber süper atletik bekar bir beydir efendim kendisi ile temas kurmak isteyenler benim üzerimden ulaşabilir. Sonuç? Kadınlarda genelde görülen bu aman hocam ben kaslı olmak istemiyorum ben zayıf olmak istyorum isteği... PALAVRAAAAA ne kadar kas oranın artarsa o kadar fazla kalori yakarsın, ağırlığın önemli değil be kadın yağ oranın düşük olacak (yan etkileri kış mevsiminde üşümek olabiliyor şahsen yaşıyorum 30'dan 2'ye düşünce yağ oranı ben de düşmüş yuvarlanan bir karpuz ayılması yaşandı). Zayıf mı olmak stiyorsun bence banal, atletik olmayı hedefleyeceksin, güçlü olacaksın. Tamam ben de Doğu Alman Güllecisi kadınlardan olmayı istemem ama karnıma aynada her bakışımda geçen sene orda olan 3 kat göbeğin yerine sağlam duvar kasları ve enine parçalanmalar görünce çok hoşuma gidiyor. Her kaldırdığım ağırlık benim olumsuz bir parçamı alıp giderken her deadlif her deep squat bana daha temiz bir ben veriyor. Aynada bakınca kendimi seviyorum çünkü bunu ben yaptım. Şimdi yeni prgram ve yeni bir başlangıç. Kendime koyduğum yeni hedefler ve program yaımı esnasında geçen -ama ben Iron Girl'e katılmak istiyorum, - Hayır daha eklemlerin hazır değil tamam kaslısın kondisyonlusun ama eklemlerini hazırlaman gerek tartışması ile akşam kendimi salona atıp yeni süper setlerimi çalışmaya başlamayı bekleyemiyorum. Fit ve atletik ve sağlıklı olun sadece zayıf değil :) Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder