Sayfalar

12 Aralık 2013 Perşembe

Yoga ısıtır mı?

Kar yağıyor, yollar trafikten delirtecek kadar tıkalı, akşama da belli buz kesecek her taraf. Bu bahane olabilir mi? Sanmıyorum... Bundan bir kaç ay önce bir arkadaıma bir sen de yogaya gel bak ne güzel kafamın üzerinde durunca ben mutlu oluyorum sınırlarımın ötesine geçtikçe seviniyoum, kendimi çok iyi hissediyorum dyince. Ooooommm diyip uçuyorsun da oh ne güzel demiş, benimle bir güzel dalga geçmşti. Bugün 4. yoga dersi olacak. Şu anda kadar Vinyasa, Dinamik vinyasa ve Hatha denedi, en çok Hatha Yoga'yı sevdi (sanırım Yoga Hocasını çok sevdiği için), ikinci tercihi Vinyasa (onu da hocadan dolayı beğendi, gerçi kadının bacağını kırıyordu ama o başka bir post'un hikayesi olabilir). 4. derse girecek ve inanılmaz hevesli, bir kişiye daha bulaştırdım Yoga aşkını sevinçliyim ben. Bugün şehir merkezinden 60 km uzakta bulunan ofisimden çıkıp başıın üzerinde durmak için Yoga sınıfına gideceğim evet. Esneyeceğim, dengede duracağım, zorlayacağım, 50 dakika başka hiç bir şey düşünmeyeceğim, en sonunda kendim hakkında minik de olsa yeni bir şeyler öğrenmiş olacağım, sınırlarımı bir milim bile olsa aşmış olacağım. Aşağı yukarı bir sene önce pratiğime başladım (bu da başka bir post'un konusu) ve dersler esnasında yaşadıklarım temelde değişmedi. Hep öğrendim, hep ilerledim, hep bir milim de bin metre de olsa kednimi aştım. Bazen ağladım, bazen güldüm. Ama bende yeni bir tutku oluştu ve mutlu oldum, çünkü aslında herşeyin tüm amacı bu. Mutlu olun, sizi ne mutlu ediyorsa onu yapın, ısınmak istiyorsanız da evet yoga ısıtır, bence bir deneyin :) Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder