Sayfalar

23 Aralık 2013 Pazartesi

Psikolojik antreman

Yılın son haftası başladı. Olleey - hediyeler, kutlamalar, parıltılı şeyler her yerde çok güzel bence. Yılın son haftasının ilk gününün Pazartesi olduğunu tahmin etmek için Ay'a adam yolluyor olmaya gerek yok. O zaman Pazaretsi sendromu olanlar için neeeeee kadaaaar zerrreeee kadaaaar üzülmediğimi söyleyebilirim.

Arkadaşım depresyona girersin onu anlarım, sevgilinden yarılırsın işinden ayrılırsın sendrom yaşarsın, doğum yaparsın bir kayıp yaşarsın anlarım hayatta ciddi (iyi veya kötü) bir travma geçirir sendrom yaşarsın ay çok normal. Fakat sen neden her hafta periyodik olarak yaşanacak bir şey için sendrom yaşıyorsun ki. Yani kendini zorunlu olarak depresif hissetmeye, bile bike ekstra stres yükü taşımaya neden bu kadar gönüllüsün?

Hiç çekemem. Mesela bugün benim için kol, sırt, göğüs günü. Akşam gym'de yapacağım şeyler belli. Biraz hasta gibiyim, bi de sauna yaparım bolll mentollü bitti gitti. Şimdi ben yeni programımın ikinci gününü çalışacağım saunaya gireceğim bir günde neden sendroma gireyim ki.

Benim için hafta içi ile haftasonu arasında psikolojik olarak bir fark yok her gün aşağı yukarı en azından bir iki saatliğine gittiğim yer aynı. Hayatım stabil. Kendimi haftasonu deli Dumrul gibi sokaklara salıp hafta içi ofis ve televizyon karşısındaki kanepeye mahkum etmiyorum. Her gün bir aksiyon her gün bir hareketim var. Dans ediyorum, yogamı yapıyorum, ağırlığımı kaldırıyorum, koşuyorum, kürek çekiyorum ne bileyim yüzüyorum her gün başka bir şekilde hem vücudumu hem ruhumu canlı tutuyorum. E tabi akşam hangi diziyi seyredeyim derken sen de daraldın haklısın. Kalk gym'e git bence. Hatta ara şimdi bir tanesini de üye ol kıyamet kadar gym her yer. Hem bir sürü şekil insan oluyo oralarda onlara da bakar bakar eğlenirsin.

Sevgiyle


Al sana benden yenı yıl hediyesi. Bir Pazartesi de sendrom yaşamadan geçir bak bakalım nasılmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder