Sayfalar

19 Aralık 2013 Perşembe

Önce kendini gazlayacaksın

Spor yaparken değişik "Gazlanma" metotları var, başlarken, çalışırken, ağırlık arttırırken, koşarken, hedef seçerken var oğlu var yani. Kısaca gaz işi bu gaza gelmezsen işin zor. Disiplin falan bir yere kadar. Ben ki Alman terbiyesi almışım disiplinin öz denetimin Allahına sahibim ben zorlandım.


Başlarken: Yeni yıl kararı verdin, spor salonuna yazıldın. Dobişin birisin çok da disiplinli değilsin, nasıl olacak bu iş? Yemeği seviyosun içkin sigaran var, kumarın var ki daha çok içiyorsun bu durumda... Okuduğum bir makaleye göre basit hedeflerle başlamak en garantisi. Kendine 3 tane ders seçeceksin, o derslere hep gideceksin. Psikoloji alanındaki araştırmalara göre insanın bir alışkanlık edinmesi 6 hafta. 6 hafta gittin mi o 3 derse aferim sana şimdi bir ders daha ekle. Önce amaç spor salonuna gidişin devamlılığını sağlamak. Zaten sonra yavaş yavaş diğer etkenlerin de gazına geliyorsun dersler değişiyor, ağırlaşıyor, program çalışlıyor, cardio arttırılıyor ay saunaya giriim dur masaj da yaptıriim. Bana olan oluyor Gym'de yaşamaya başlıyorsun.

Çalışırken: Burada bir çok şey seni gazlayabilir, mesela müzik. Kendine üzerinde taşıyabileceğin bir mp3 player edin. Telefon her zaman fizibıl olmayabiliyor benim gibi Note II sahibiysen hem lojistik olarak zor hem de aaa ağrılığın altına tablet girmiş esprileri arasında kankalarına olimpik barla saldırmamak için kendini yiyorsun içten içe. (Fagositoziz, olumsuz etken kastan gider istemeyiz) Benim pembe iPod shuffle'ım benim bi tanem ona bir şey olursa yaşayamam 50€'luk bir malzeme bu kadar değerli olamaz birisi için. İçinde gaz listem var benim dünyalara değişmem (paylaşıcammmm müzik listemi de vericem onu da vericem)
Müzik tamam sonra yanındaki kız / adam o daha ince o daha kaslı onun oranları daha iyi ASIIIILLLLL sen yenilmezsin şampiyon
Sınırlarını zorlamanın keyfi; bu kalemde biraz psikopat olmak gerekli yani benim ertesi sabah sağım solum ağrımıyorsa ben çalışmamışım diyorum kendime o zaman boş boş dolanmışım ne faydası olmuş. Olmaz!!!

Ağırlık arttırırken: Güçlüsün, kuvvetlisin ve durdurlamazsın. Arka fonda Liz Khalifa'lar TuPac'lar çalıyor Harlem'de hard core bi gym'desin çete kavgasına gidiceksin ona hazırlanıyorsun. Ya yaşayacaksın ya her şey bitecek. İşte pembe tank toplarım, siyak şortlarım mor ayakkabılarım ve pembeli siyahlı şirin eldivenlerim ile bench'te yatarken bunu düşünüyorum ben.... Hayal dünyası. Bu şarkı listemin adı Gym Freak

Koşarken: Koşma şarkılarım var benim Treadmill listesinde. Onlar genelde bana zamanı unutturan şeyler olacak, güçlü kadın şarkısı olacak bir de kafamda onlara karoegrafi uydurabileceğim. Katy Perry'ler Madonna'lar ne bileyim efendim böyle böyle Lady GaGa'lar tuhaf tuhaf bi sürü şey. Mart 2013'te 1 km koşamayan ben yaratık Avrasya 2013'te 15 k koştum bu seneki 4. yarışımdı. Müzik önemli.




Hedef seçerken: Önce 3 kilo verdim, sonra bi 3 daha sonra baktım kilo vermede i yok ben kas yapıcam dedim. E az çok bi şeyler çıktı onun da yolundayım millet gelip gidio oha senin packlerin var ne güzeeel falan diyo. Mesela şimdi tutturdum split yapıcam esnek olucam. Seneye Avrasyayı daha hızlı koşucam. IRON MAN OLUCAM uleeeyynn ki bunun için eklem hazırlamya çalışıyorum şimdi 2014 fırsatı gitti kısmet 2015'e inşallah olucam ama olacak o iş yani. Hedef seçmek tamamen insanın kendi manyaklığına bağlı. Ben bu konuda rahatım hayal gücüm geniş, kafa hafif kırık, deli gibi azimliyim. Bu arada bir iki haftaya split yaparım ben :) koyarım o resmi de buraya!!!



Özet olarak hedeflerin varsa, biraz disiplin biraz gaz biraz GymFreak'lik seni oraya mutlaka götürür. Benim en büyük motivasyonum GymGang'im :) Kikrikim, Brom, Kuşum, Merv'üm core ekip daha tonlarca gym kankam var ki hepsi ile ayrı pratik, hepsi ile ayrı freaklik yapıyoruz :) Ama special thanks to my core GymGang :) Luv ya ulan luv ya bu vesile ile kendilerine selam ederim. Başka postun konusu ama GymGang olarak hep birbirimizin arkasını kollayıp hep destek oluyoruz bu da bize spor manyaklığının hediyesi oldu :)

Sevgiyle

1 yorum:

  1. Sizin verdiğiniz bilgiler sayesinde istediğim ürünü buypasa.com ‘dan alabilirim artık.

    YanıtlaSil